Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Mag ik u kussen?

superboer86

Aanbevolen berichten

Humor, intelligentie en improvisatie in nieuwe verleidingsshow. Presentatie: Art Rooijakkers.

Korneel Evers, Roue Verveer, en de excuus Philippe Geubels vechten zondag om de kus van Anette Gerritsen. Deze drie ridderlijke comedians proberen de aantrekkelijke actrice Jennifer met romantiek, poëzie, intelligentie en humor te verleiden. Onder leiding van presentator Art Rooijakkers wordt de kijker aan het eind van de show getuige van een voyeuristische kus aan de winnaar.

De Hoofse liefde herleeft en de grenzen van het flirten worden definitief verlegd in deze verleidingsshow. Acht stijlvolle vrouwen en een man in totaal: Victoria Koblenko, Do, Lauren Verster, Kim Feenstra, Anette Gerritsen, Susan Smit en Vigo Waas bieden in ‘Mag ik u Kussen’? hoogst exclusief en eenmalig een kus van hun lippen.

Ze worden op een voetstuk gezet door een leger van ridders. Onder anderen Jandino Asporaat, Martijn Koning, Murth Mossel, en Roué Verveer, strijden keihard om de kus.

In elke aflevering zal ook een Belgische comedian zich mengen in de strijd.

Wie kent en kijkt dit programma? ik vind het echt geniaal wat die gasten verzinnen hoor :D die presentator is maar een kneusje maar voor de rest is het echt grappig. Vooral die kale Belg_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Humor, intelligentie en improvisatie in nieuwe verleidingsshow. Presentatie: Art Rooijakkers.

Korneel Evers, Roue Verveer, en de excuus Philippe Geubels vechten zondag om de kus van Anette Gerritsen. Deze drie ridderlijke comedians proberen de aantrekkelijke actrice Jennifer met romantiek, poëzie, intelligentie en humor te verleiden. Onder leiding van presentator Art Rooijakkers wordt de kijker aan het eind van de show getuige van een voyeuristische kus aan de winnaar.

De Hoofse liefde herleeft en de grenzen van het flirten worden definitief verlegd in deze verleidingsshow. Acht stijlvolle vrouwen en een man in totaal: Victoria Koblenko, Do, Lauren Verster, Kim Feenstra, Anette Gerritsen, Susan Smit en Vigo Waas bieden in ‘Mag ik u Kussen’? hoogst exclusief en eenmalig een kus van hun lippen.

Ze worden op een voetstuk gezet door een leger van ridders. Onder anderen Jandino Asporaat, Martijn Koning, Murth Mossel, en Roué Verveer, strijden keihard om de kus.

In elke aflevering zal ook een Belgische comedian zich mengen in de strijd.

Wie kent en kijkt dit programma? ik vind het echt geniaal wat die gasten verzinnen hoor :D die presentator is maar een kneusje maar voor de rest is het echt grappig. Vooral die kale Belg_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kim Feenstra en Lauren Verster :<

:r

Kim Feenstra er uit pikken...

Maar dit is echt een kutprogramma, al die gasten die graag grappig willen doen, heel irritant en heb nog geen een echt grappige gehoord, en die Belgen zijn al helemaal irritant, denken allemaal echt veel te veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral die kale Belg met brilletje op, weet niet hoe hij heet maar die is echt geniaal :D

Philippe Geubels.

Na drie Belgische seizoenen, volg ik nu ook de NLse versie. De Belgische versie is ook imo beter maar ook meer ervaren. Het is wel belachelijk hoe de NLse vrouwen tijdens "De nieuwe CD van ..." vaak voortijdig hun hoofdtelefoon afzetten. Het ligt er vingerdik op dat ze de mannen kunnen horen en dat is spijtig. Het verknalt de charme van die ronde.

De Nederlandse versie zal sowieso beter zijn dan de Amerikaanse versie, als die er al komt. Ik denk niet dat hun komieken even grofgebekt mogen zijn.

[YOUTUBE]JK3QR5smLCU[/YOUTUBE]

is ook een zalige.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tranen om Philippe bij die ep met Annette Gerritsen. Met die 3 vriendinnen van d'r. Heel verhaal met negatieve dingen, en dan: "...ben ook lelijk." De manier waarop ie dat zei he, jeeeezus :-D Hij heeft echt zo'n briljante stem enzo. Belgen _O_

Youtube

Okee dan check ik dat zo ff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zojuist aflevering 1 t/m 4 gezien en heb me soms echt stuk gelachen. Belgen brengen echt een goede afwisseling in het programma en het mooie is dat de comedians ook echt samenwerken met presentator en de vrouwelijke schone. Als de Belgische versie nog beter is, ga ik die ook kijken, maar dit is vooralsnog echt een volgertje! Alleen 2e aflevering was redelijk matig, maar dat lag meer aan het feit dat er geen chemie tussen die Jennifer en presentator met comedians was. Ze heeft ook weinig toe te voegen vind ik en zie het me al voor me dat ze met zo een bril en beugel loopt. Something makes her damn ugly. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites