superboer86 Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Humor, intelligentie en improvisatie in nieuwe verleidingsshow. Presentatie: Art Rooijakkers. Korneel Evers, Roue Verveer, en de excuus Philippe Geubels vechten zondag om de kus van Anette Gerritsen. Deze drie ridderlijke comedians proberen de aantrekkelijke actrice Jennifer met romantiek, poëzie, intelligentie en humor te verleiden. Onder leiding van presentator Art Rooijakkers wordt de kijker aan het eind van de show getuige van een voyeuristische kus aan de winnaar. De Hoofse liefde herleeft en de grenzen van het flirten worden definitief verlegd in deze verleidingsshow. Acht stijlvolle vrouwen en een man in totaal: Victoria Koblenko, Do, Lauren Verster, Kim Feenstra, Anette Gerritsen, Susan Smit en Vigo Waas bieden in ‘Mag ik u Kussen’? hoogst exclusief en eenmalig een kus van hun lippen. Ze worden op een voetstuk gezet door een leger van ridders. Onder anderen Jandino Asporaat, Martijn Koning, Murth Mossel, en Roué Verveer, strijden keihard om de kus. In elke aflevering zal ook een Belgische comedian zich mengen in de strijd. Wie kent en kijkt dit programma? ik vind het echt geniaal wat die gasten verzinnen hoor :D die presentator is maar een kneusje maar voor de rest is het echt grappig. Vooral die kale Belg_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 8 november 2011 Auteur Share Geplaatst 8 november 2011 Humor, intelligentie en improvisatie in nieuwe verleidingsshow. Presentatie: Art Rooijakkers. Korneel Evers, Roue Verveer, en de excuus Philippe Geubels vechten zondag om de kus van Anette Gerritsen. Deze drie ridderlijke comedians proberen de aantrekkelijke actrice Jennifer met romantiek, poëzie, intelligentie en humor te verleiden. Onder leiding van presentator Art Rooijakkers wordt de kijker aan het eind van de show getuige van een voyeuristische kus aan de winnaar. De Hoofse liefde herleeft en de grenzen van het flirten worden definitief verlegd in deze verleidingsshow. Acht stijlvolle vrouwen en een man in totaal: Victoria Koblenko, Do, Lauren Verster, Kim Feenstra, Anette Gerritsen, Susan Smit en Vigo Waas bieden in ‘Mag ik u Kussen’? hoogst exclusief en eenmalig een kus van hun lippen. Ze worden op een voetstuk gezet door een leger van ridders. Onder anderen Jandino Asporaat, Martijn Koning, Murth Mossel, en Roué Verveer, strijden keihard om de kus. In elke aflevering zal ook een Belgische comedian zich mengen in de strijd. Wie kent en kijkt dit programma? ik vind het echt geniaal wat die gasten verzinnen hoor :D die presentator is maar een kneusje maar voor de rest is het echt grappig. Vooral die kale Belg_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 De Nederlandse versie is niet half zo grappig als de Belgische. Het zijn ook de Belgische komieken die het niveau er een beetje inhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 8 november 2011 Auteur Share Geplaatst 8 november 2011 Belgische versie ken ik dan niet, maar dat laatste klopt wel. Vooral die kale Belg met brilletje op, weet niet hoe hij heet maar die is echt geniaal :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Youtube maar eens een paar filmpjes van de Belgische versie, geniale shit bij. Bv; [YOUTUBE]D5YNi81H76c[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Toevallig afgelopen zomer, zag ik op bvn de belgische versie. Wist toen nog niet dat er een nederlandse versie aan kwam, maar dit programma is geniaal. Nederlandse is zeker ook grappig, alleen is de belgische wel beter :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Kim Feenstra en Lauren Verster : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Kim Feenstra en Lauren Verster :< :r Kim Feenstra er uit pikken... Maar dit is echt een kutprogramma, al die gasten die graag grappig willen doen, heel irritant en heb nog geen een echt grappige gehoord, en die Belgen zijn al helemaal irritant, denken allemaal echt veel te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Vooral die kale Belg met brilletje op, weet niet hoe hij heet maar die is echt geniaal :D Philippe Geubels. Na drie Belgische seizoenen, volg ik nu ook de NLse versie. De Belgische versie is ook imo beter maar ook meer ervaren. Het is wel belachelijk hoe de NLse vrouwen tijdens "De nieuwe CD van ..." vaak voortijdig hun hoofdtelefoon afzetten. Het ligt er vingerdik op dat ze de mannen kunnen horen en dat is spijtig. Het verknalt de charme van die ronde. De Nederlandse versie zal sowieso beter zijn dan de Amerikaanse versie, als die er al komt. Ik denk niet dat hun komieken even grofgebekt mogen zijn. [YOUTUBE]JK3QR5smLCU[/YOUTUBE] is ook een zalige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 denken allemaal echt veel te veel.Ah, je kan het niveau niet aan dus ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 8 november 2011 Auteur Share Geplaatst 8 november 2011 :r Kim Feenstra er uit pikken... Maar dit is echt een kutprogramma, al die gasten die graag grappig willen doen, heel irritant en heb nog geen een echt grappige gehoord, en die Belgen zijn al helemaal irritant, denken allemaal echt veel te veel. Geen humor dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Leuk programma, alleen haalt het het niet bij de Vlaamse versie. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Haha die Belgen. Zijn die Belgische eps ergens terug te kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Youtube Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Wanneer doet Jandino mee? Want die kerel is echt een genius. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Tranen om Philippe bij die ep met Annette Gerritsen. Met die 3 vriendinnen van d'r. Heel verhaal met negatieve dingen, en dan: "...ben ook lelijk." De manier waarop ie dat zei he, jeeeezus :-D Hij heeft echt zo'n briljante stem enzo. Belgen _O_ Youtube Okee dan check ik dat zo ff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Belgische aflevering met Siska Schoeters, tranen van het lachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 :r Kim Feenstra er uit pikken... Je zou haar eens IRL moeten zien, zij is echt heel erg knap :< Geloof me ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Elke week weer stukgaan. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Je zou haar eens IRL moeten zien, zij is echt heel erg knap :< Geloof me ;) ² zag haar ook een keer irl en goeiedag zeg. lekker hoor. Victoria Koblenko trouwens ook. fapfap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Belgische aflevering met Siska Schoeters, tranen van het lachen Hier ook helemaal stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Belgische afleveringen zijn top, heb de Nederlandse nog niet gezien maar daar zal wel verandering in komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Heb zojuist aflevering 1 t/m 4 gezien en heb me soms echt stuk gelachen. Belgen brengen echt een goede afwisseling in het programma en het mooie is dat de comedians ook echt samenwerken met presentator en de vrouwelijke schone. Als de Belgische versie nog beter is, ga ik die ook kijken, maar dit is vooralsnog echt een volgertje! Alleen 2e aflevering was redelijk matig, maar dat lag meer aan het feit dat er geen chemie tussen die Jennifer en presentator met comedians was. Ze heeft ook weinig toe te voegen vind ik en zie het me al voor me dat ze met zo een bril en beugel loopt. Something makes her damn ugly. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Geen humor dus. :mrgy: dom ventje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omnipotens Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Die kale Belg is inderdaad een meesterlijk ventje ^^. Ik kan het helaas niet altijd kijken, maar moet altijd wel lachen van wat ik zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten