Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik verdenk al redelijk vanaf het begin Liesbeth, ik begin het er door de makers alleen iets te dik op gelegd worden, waardoor ik juist ga twijfelen. Om die reden heb ik Frits en William eigenlijk ook al afgestreept...

Zou me niets verbazen als het uiteindelijk Marit, Hadewych of Anne-Marie is. Want ik het idee dat die het minst naar de voorgrond worden geschoven door de avro en ze willen natuurlijk niet meteen dat de mol in de picture komt te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeft niet per sé. De mol kan dat ook doen om zich minder verdacht te maken. (y)

Je vergeet de bedoeling van de mol. De mol zou ook het meeste geld binnen kunnen halen, dan zou niemand weten wie het is. Is dat een goede mol? Tuurlijk niet. De mol moet zo min mogelijk geld binnen halen, zo min mogelijk verwacht. Veel geld binnen halen om minder verdacht te worden slaat nergens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, wie weet is er straks wel een opdracht om het eruit te krijgen. Al is het wel een berg ja. Was er niet in een eerdere editie ook een keer een veiling, waarbij de pot toch wel leeg ging? Toen deed de mol juist daarvoor ook extra haar best om geld in de pot te slepen. Het ging er immers toch weer uit, stond wel vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liesbeth heeft niet echt iets verdachts gedaan vandaag, maar pakte wel een joker ;) Daarom dat ik haar toch nog steeds wel verdacht vind. Tim vind ik ook steeds verdachter, maar hij kiest wel voor die €1000,- en dat zal een mol wss niet doen.

Overigens vind ik het wel opvallend dat in die opdracht met de speedboot, annemarie (met haar brilsterkte?) die bordjes moest gaan spotten...

Maar goed, al met al weer niks wijzer geworden deze aflevering :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat Maarten eruit ligt, toffe gast. Samen met Marit de enige die ik niet verdacht.

Ik wist trouwens niet dat er zo'n groot tijdsverschil zat tussen de opnames en de uitzendingen. Liesbeth is jarig op 23 mei.

Opnamen zijn altijd in mei/juni. Ze zaten precies in IJsland op het moment dat het vliegtuigverkeer daar plat lag. Ben benieuwd of ze daar nog last van hebben gehad indien ze nog naar een ander land gaan.

@ Henk: En een brilsterkte van 0,5 stelt helemaal niets voor hoor. Zelfs zonder bril op zou ze de bordjes gewoon moeten kunnen lezen. Zo sterk is 0,5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Op 4:15 lijkt Liesbeth te zeggen: 'Ik ben de mol he'

2. Ook de aanwijzing 4263 lijkt naar Liesbeth te verwijzen. 4x2x6x3=144. Liesbeth is dit jaar ivm het schrikkeljaar op de 144e dag jarig. 144 is het kwadraat van 12, en het is het 12e seizoen. Deze theorie komt niet van mezelf, maar van een fansite.

3. Tijdens het introfilmpje van de eerste aflevering is kort een jeugdfoto te zien. Liesbeth presenteerde vroeger het Jeugdjournaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Op 4:15 lijkt Liesbeth te zeggen: 'Ik ben de mol he'

2. Ook de aanwijzing 4263 lijkt naar Liesbeth te verwijzen. 4x2x6x3=144. Liesbeth is dit jaar ivm het schrikkeljaar op de 144e dag jarig. 144 is het kwadraat van 12, en het is het 12e seizoen. Deze theorie komt niet van mezelf, maar van een fansite.

3. Tijdens het introfilmpje van de eerste aflevering is kort een jeugdfoto te zien. Liesbeth presenteerde vroeger het Jeugdjournaal.

Dit is dan toch niet een aanwijzing naar één iemand?

Zit verder ook te denken aan Liesbeth. Die Marit probeert zich teveel voor te doen als een mol vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites