CB92 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Tering, net 1 min begonnen en bam weer reclame ;e Begon net spannend te worden : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Biggah, pussy. :D Is die Lee-Yo echt maar 17 joh? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Lekker begin zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Tering, net 1 min begonnen en bam weer reclame ;e Ja echt he, daar krijg je zo de schijt van he!! Daarom kijk ik eigenlijk liever een uur later via internet mja, ik verveelde me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Achja ik heb een vast avondje op donderdag, net zoals ik dat op maandag heb dusja dan past dit wel ertussen voor een uurtje leedvermaak :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Hahaha, westside. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 G-LoW bij die choreo :lol: Met dat ie geen een of andere droogkloot is :lol: Ik denk dat je naam ook een make-over moet hebben :lol: Hij is zo vol van zichzelf he :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Die sukkel heeft ook altijd van ''ja het zag er wel goed uit hoor'' en dan jij bent de slechtste. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 "Ik heb er wel een goed gevoel over." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Gay in the Low :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Hahahahahaha vorige keer ook al toch, met die raps over hun moeder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Dan komt het net over dat ik soft ben, en dat ben ik niet :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 6 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2011 glow komt totaal anders terug. Nieuwe bijnaam, nieuw kapsel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 "Ja ik heb er wel een goed gevoel bij." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Haha, ik ga iedere week harder lachen om die Gay in the Low :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Net een stukje gezien, maar ik vraag me toch af of we niet terug kunnen naar minder zenders. Wat een niveau weer.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Angelyrical :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Sommige hier lijken wel op van die youtube comment helden, erger me der een beetje aan. Doe toch is normaal man, je bent toch geen aso Die G-Low lijkt mij overigens gewoon een heel aardige jongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Achja, het is niet zo bedoeld maar het is gewoon grappig :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Ging helemaal stuk om DimaNyte toen ie naast die omgebouwde zat :D;D "Where are you from? "saudi arabia." What's your name,habibi? "Achmed Aboutaleb." xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Paar dingen. Heb fucking hard gelachen, vooral om Dmitri, wat een baas is dat. Verder wist ik niet dat John Wall zijn eigen dancemove had dus morgen die track even pompen en dat shirt van die kerel met I am Manute Bol is ook geniaal. Heerlijk programma blijft het toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Ja Dymanite laat zich steeds meer zien, baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Dmitri:mrgy:. Ook dat al die pappies naar die ene gay bij de cafe gaan, wetende dat hij vast wel wat geeft :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Die Otie was ook weer lekker bezig toen ze dat geld moesten verdienen. Steeds als iemand geen geld wou geven You're fokking skeer of Suck Dick :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Dat lachje van Dimitri :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten