Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Zegt ze kameraadschap stelt niet veel voor :D Ze was de eerste die Kay wilde backstabben ongeveer. En dan zogenaamd gered door haar eigen last minute ingeving, nee hoor, gewoon gered door de extra stem van Sabrina.

Doelde ze daarmee niet op haar eigen handelen? Daar leek het wel bijna op namelijk haha. Die moet volgende week ff linea recta met de boot weg van dat eiland worden gestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben waarschijnlijk één van de weinige die het niet zo'n probleem vind dat Remy er al uit gewipt is. Had het eigenlijk ook niet anders verwacht. De fysiek powerhouses overleven het sowieso nooit zo lang in de samensmelting.

Maar oh oh oh, wat een lepe heks is die Lobke zeg. Eerst al proberen Remy en Polska op Rick te laten stemmen. Vervolgens wint Rick immuniteit, krijgt ze het voor mekaar om bijna Kay een oor aan te naaien. Niet dat het ik het erg had gevonden hoor als hij weg ging, maar toch. Die Lobke heeft het tot nu toe zo slim gespeeld, maar dat gaat haar nog opbreken. En dan ook nog zeggen bij de eilandraad dat er van kameraadschap geen sprake is :r.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben waarschijnlijk één van de weinige die het niet zo'n probleem vind dat Remy er al uit gewipt is. Had het eigenlijk ook niet anders verwacht. De fysiek powerhouses overleven het sowieso nooit zo lang in de samensmelting.

Maar oh oh oh, wat een lepe heks is die Lobke zeg. Eerst al proberen Remy en Polska op Rick te laten stemmen. Vervolgens wint Rick immuniteit, krijgt ze het voor mekaar om bijna Kay een oor aan te naaien. Niet dat het ik het erg had gevonden hoor als hij weg ging, maar toch. Die Lobke heeft het tot nu toe zo slim gespeeld, maar dat gaat haar nog opbreken. En dan ook nog zeggen bij de eilandraad dat er van kameraadschap geen sprake is :r.

Wat een schandalige opmerking inderdaad. Zou die vrouw ook nooit meer serieus nemen, wazige chick. Zou haar er direct uit stemmen, je kunt er helemaal niet op vertrouwen en ze lult met alle winden mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is gewoon allemaal de schuld van Krystl :r

En welke 2 hebben er nou op Kay gestemd? Als ze daar Lobke van hadden gemaakt...

Maar weer heerlijke aflevering jammer dat Polska geen immuniteit won, was de vorige keer ook al ziek dichtbij. En heerlijkst vond ik nog Ferry die weggaat met nog 3 boordjes en voor ie terug is zijn ze allemaal kapot :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En welke 2 hebben er nou op Kay gestemd? Als ze daar Lobke van hadden gemaakt...

Maar weer heerlijke aflevering jammer dat Polska geen immuniteit won, was de vorige keer ook al ziek dichtbij. En heerlijkst vond ik nog Ferry die weggaat met nog 3 boordjes en voor ie terug is zijn ze allemaal kapot :r

Rémy en Polska

Wel een baas hoor Polska. Word met de week mooier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens ook totaal niet sterk gespeeld vind ik. Je ziet bijna elke keer dat diegene die vroeg "tactisch" spelen en waarvan dat op zo een manier bekend wordt het niet lang volhouden.

Dit inderdaad. En daarnaast, ze hadden zich gewoon bij Kay moeten houden, ze had Krystl en Ferry ook wel zover gekregen denk ik, dan was het 6-4 geweest op de gewone stemmen en was ze zonder problemen doorgegaan. Nu kwam er een tweedeling in de stemmen waardoor ze er zelf bijna uitging, enkel geluk dat Sabrina ineens een extra stem bijgooide en iemand als Freddy of Manuel die er nog tig hebben niet. Mja kwestie van tijd nu want juist de mannen met veel stemmen willen haar eruit hebben gok ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Remy en Polska natuurlijk. Zij hadden met Lobke afgesproken om samen met haar en Sabrina op Kay te stemmen. Toch is er nog wel iets raars aan de stemming. Want toen het het allemaal beslist werd zouden Remy, Polska en Lobke allemaal een extra stem inzetten op Kay. Dat zouden er dan dus 6 zijn geweest. Lobke haakte natuurlijk af, maar blijkbaar hebben Remy en Polska dus geen extra stem ingezet. Iets wat ze eigenlijk wel afgesproken hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je wel gekeken of alleen de eilandraad? ;c

Die motoriek van Vjeze is wel heerlijk om te zien hè, wat een kluns is dat. Ik ga Remy ook missen man, zeker. Lobke moet heeeeeel gauw van dat eiland af.

Ja alleen eilandraad idd, was daarvoor werken. Praatte dus weer te snel huhu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je wel gekeken of alleen de eilandraad? ;c

Die motoriek van Vjeze is wel heerlijk om te zien hè, wat een kluns is dat. Ik ga Remy ook missen man, zeker. Lobke moet heeeeeel gauw van dat eiland af.

Ik lag echt in een deuk toen Freddy ff dat sprintje op zette op het strand en toen Lobke voorbij ging. :-D Zag er zo geweldig uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lobke meenemen naar winnaarseiland was ijzersterk, maar om dan juist Sabrina en Ferry ook mee te nemen... dat waren de enige waar ze nog invloed op had. Die Sabrina hangt me ook de strot uit. Voegt niets toe aan het hele spel, loopt met iedereen mee waardoor net de verkeerde mensen eruit gaan. 'Ik zal er veel/alles aan doen om Lobke in het spel te houden', zoiets zei ze nog. Bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit programma ;e Zo zonde. Twee afleveringen gehad na de samensmelting, Remy en Manuel eruit. Zit je nog met engerds als Ferry, Lobke en Sabrina op het eiland. Zulke mensen verpesten het hele programma. Ferry snapt er ook helemaal niks van. Komt nu heel slecht in de groep te liggen en is ook nog zijn extra stemmen kwijt. Had gewoon op Lobke gestemd man. Lijkt wel alsof zij willen dat Lobke verder komt dan zijzelf. Om te janken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon er gisteren wel om lachen eigenlijk. Ieder seizoen is het toch weer hetzelfde liedje. De gasten die al vanaf het begin tactisch bezig zijn komen na de samensmelting als eerste in het nauw. Die worden altijd genaaid door de minder aanwezige en slimme spelers.

Van mij mag Lobke er uit hoor, zij is echt de grootste engnek van allemaal. Maar kijk maar naar vorig jaar met Sef, Geza en Jan. Tactisch geniaal, maar door hun eigen genialiteit al ver voor de finale er uit gewipt.

De enige die het tot nu toe echt slim lijkt te spelen is Freddy. Die heeft overal zijn zaadjes geplant. Gister ook met Manuel, Freddy vond het allemaal prima. Hij is een sterke tegenstander kwijt, kon zelf gewoon op Lobke stemmen en verliest zo niet zijn gezicht. En Lobke gaat er hoe dan ook toch wel uit.

Prachtig seizoen tot nu toe wel :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij was het plan juist om met Kay naar de finale te cruisen. Zij zijn buiten het spel namelijk ook goed bevriend, alleen weet niemand dat in het spel. Althans daar gaan ze vanuit.

Ja dat weet ik, maar Freddy kon niet weten of Kay de samensmelting zou halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites