FC-Breda Geplaatst 28 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2011 Wat: Expeditie Robinson is een van oorsprong Zweedse realitysoap waarin 16 mensen proberen te overleven op een onbewoond eiland. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een co-productie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. De serie ontleent zijn naam zeer waarschijnlijk aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven. Deelnemers: - Do (zangeres, Nederland) - Sipke Jan Bousema (presentator, Nederland) - Sylvia Geersen (fotomodel, Nederland) - Lauretta Gerards (actrice, Nederland) - Patrick Martens (acteur, Nederland) - Esther Schouten (ex-bokser, Nederland) - Jochem Uytdehaage (oud-schaatser, Nederland) - Sascha Visser (acteur/presentator, Nederland) - Katerine Avgoustakis (zangeres, België) - Anne de Baetzelier (ex-omroepster, België) - Tanja Dexters (ex-Miss België/zangeres, België) - Niko van Driessche (VJ, België) - Kobe van Herwegen (kidspresentator/goochelaar, België) - Freddy de Kerpel (oud-bokser, België) - Nicolas Liebart (schoonzoon Pfaffs, België) - Deborah Ostrega (presentatrice, België) Wanneer: Iedere donderdag, 20:30. Op dit moment worden alle kandidaten voorgesteld. Waar: RTL5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Wat: Expeditie Robinson is een van oorsprong Zweedse realitysoap waarin 16 mensen proberen te overleven op een onbewoond eiland. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een co-productie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. De serie ontleent zijn naam zeer waarschijnlijk aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven. Deelnemers: - Do (zangeres, Nederland) - Sipke Jan Bousema (presentator, Nederland) - Sylvia Geersen (fotomodel, Nederland) - Lauretta Gerards (actrice, Nederland) - Patrick Martens (acteur, Nederland) - Esther Schouten (ex-bokser, Nederland) - Jochem Uytdehaage (oud-schaatser, Nederland) - Sascha Visser (acteur/presentator, Nederland) - Katerine Avgoustakis (zangeres, België) - Anne de Baetzelier (ex-omroepster, België) - Tanja Dexters (ex-Miss België/zangeres, België) - Niko van Driessche (VJ, België) - Kobe van Herwegen (kidspresentator/goochelaar, België) - Freddy de Kerpel (oud-bokser, België) - Nicolas Liebart (schoonzoon Pfaffs, België) - Deborah Ostrega (presentatrice, België) Wanneer: Iedere donderdag, 20:30. Op dit moment worden alle kandidaten voorgesteld. Waar: RTL5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Die kandidaten worden wel steeds treuriger zeg ;e Doe dan gewoon onbekende mensen, is vaak nog leuker ook. Alhoewel, Do :< erbij is wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Tanja Dexters ftw! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Eerste keer dat ik ga kijken denk ik, dankzij Do. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Me too. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Me too. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Dit jaar ga ik het weer volgen hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Zitten wel een paar geile chicks bij hoor. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Lauretta Gerards ook ja : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Zoals elk jaar weer volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 Same here, vanavond weer aan de buis gekluisterd. Wel lachen trouwens die 62 jaar oude belgische oud boxer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 Same here, vanavond weer aan de buis gekluisterd. Wel lachen trouwens die 62 jaar oude belgische oud boxer. Ik heb vooral respect voor zijn uitstekende fysieke staat, gezien zijn leeftijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 Ja daar doelde ik ook op. Echt een held hoor. Moet eerlijk zeggen dat toen ik hem zag ik ook niet dacht dat hij zo oud was.! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 Freddy De Kerpel is een monument. Heerlijk dat hij meedoet! Maar allicht wordt hij er zo uitgestemd door de Nederlanders. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 hahaha Nicolas Liebaert ;e ! Die man gaat geen flikker doen. Ook mooi dat Katherine meedoet : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 Freddy De Kerpel is een monument. Heerlijk dat hij meedoet! Maar allicht wordt hij er zo uitgestemd door de Nederlanders. ;e Achja, dat heb je altijd he. Belgen en Nederlanders die elkaar eruit stemmen.. Maakt het ook wel weer leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 ga sowieso kijken, Do :<:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 Freddy ramt al die Nederlanders wel in elkaar als ze hem durven nomineren ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 hahaha Nicolas Liebaert ;e ! Die man gaat geen flikker doen. Ook mooi dat Katherine meedoet :< Haha, ik weet wanneer hij eruit gaat lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 FREDDY FREDDY FREDDY FREDDY De Belgische Chuck Norris Nee eigenlijk is Chuck de Amerikaanse Freddy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 Haha, ik weet wanneer hij eruit gaat lol. Ik gok als eerste of als laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 Haha, ik weet wanneer hij eruit gaat lol. Hopelijk verlaat hij het eiland met dit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 Heb alleen van Tanja Dexters weleens wat gehoord, van die anderen Belgen nog nooit. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 die Sylvia is wel een debiel zeg, shitt, toen ik 11 was was ik waarschijnlijk al slimmer dan zij nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten