Divad Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ik volg nu: Futurama Family Guy Cowboy Bebop Avatar: The Last Airbender Breaking Bad Scrubs Planet Earth Adventure Time With Finn and Jake Blue Mountain State Boardwalk Empire Doctor Who Game of Thrones Gravity Falls Lost Louie Modern Family Parks and Rec South Park The Simpsons The Inbetweeners The Wire Ik wacht op een nieuw seizoen: The Legend Of Korra The Walking Dead Sherlock Community Ik moet nog beginnen: 24 Arrested Development Band of Brothers Bones Homeland Mad Men Malcolm in the Middle Pysch Rome Six Feet Under That 70's Show The Borgias The Sopranos Ik zie jullie weer als ik 80 ben en dit allemaal heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ik volg nu: The Walking Dead seizoen 3. Afgekeken: Band of Brothers Pacific Charmed Doctor Who (Tot deel 2 van Seizoen 7 weer begint) Sliders Into the west. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 (bewerkt) Hoe was Into the West? [MENTION=746]Rinus[/MENTION] Ik volg op dit moment: The Big Bang Theory Revenge Bones (vanaf volgende week weer nieuwe afleveringen op RTL) Borgen The Office US Modern Family Weer op te pakken: Army Wives Malcolm in the Middle Scrubs The Good Wife (NET5) Game of Thrones (RTL, opgenomen) Homeland (NL3) New Girl Coupling Aan te beginnen Mad Men OZ I, Claudius Spooks The Killing Waking the Dead The Corner Treme John Adams 15 oktober 2012 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Één van de betere mini-series die ik ooit heb gezien. Gemaakt door Spielberg. Dikke aanrader. http://www.imdb.com/title/tt0409572/ [MENTION=23287]Hwb[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Één van de betere mini-series die ik ooit heb gezien. Gemaakt door Spielberg. Dikke aanrader. http://www.imdb.com/title/tt0409572/ Heb ooit op SBS de eerste aflevering (of eerste twee) gezien, daarna niet meer gevolgd (vergeten), maar wel altijd nog van plan om eens af te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Sowieso doen [MENTION=23287]Hwb[/MENTION] Beide kanten worden goed weergeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Dat ik nog eens advies van [MENTION=746]Rinus[/MENTION] serieus zou nemen... ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 [MENTION=23287]Hwb[/MENTION] I'm not that bad. I'm insane, but still a genius. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnie Geplaatst 16 oktober 2012 Share Geplaatst 16 oktober 2012 Gevolgd Prison break Scrubs Weer op te pakken 24 (alleen seizoen 8) Momenteel How I met your mother Supernatural Nog te zien The big bang theory Family guy Two and half men Sherlock Holmes Kan momenteel even niet meer bedenken :) Van de meeste heb ik ook wel meerdere afleveringen gezien, maar voor de volledigheid wil ik gewoon vanaf het begin beginnen. :) Moet er alleen mijn tijd voor nemen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 23 oktober 2012 Share Geplaatst 23 oktober 2012 Om de één of andere reden kom ik 's avonds altijd uit bij Gigantic en Degrassi op DisneyXD als ik het goed heb, klinkt wel fout, maar het is wel vermakelijk. Ben sowieso ook nummer één fan van Finding Bigfoot op Discovery Channel. Zoeken al 20 jaar naar dat beest, maar nog nooit gevonden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 24 oktober 2012 Share Geplaatst 24 oktober 2012 Ik volg op dit moment: Suits The Newsroom Dexter Homeland The League Community Psych CSI Miami Weer op te pakken: HIMYM Two and a Half Men (zonder Charlie Sheen) Chuck 24 Flashpoint House Aan te beginnen: Anger Management Breaking Bad Boardwalk Empire Oz The Unit Modern Family Lang en breed uitgekeken: Two and a Half Men (met Charlie Sheen) Entourage FastForward (helaas maar één seizoen) Friends Las Vegas Prison Break How to Make It In America (helaas maar twee seizoenen) Lie to me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 oktober 2012 Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik volg nu: - The Office _O_ - The League _O_ - Big Bang Theory :) - Modern Family _O_ - Parks & Recreation _O_ - Rules of Engagement ;c - How I Met Your Mother ;e - Game of Thrones :) - Breaking Bad _O_ - Dexter :) - Chuck :cab: Beste serie ooit: Twin Peaks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 oktober 2012 Share Geplaatst 25 oktober 2012 Beste serie ooit: Twin Peaks Yes sir. Als ik hier nog even een tipje in mag gooien, ik kijk nu het totaal geschifte, absurde, maar altijd hilarische Green Wing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 oktober 2012 Share Geplaatst 25 oktober 2012 [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]; BOSS. New Girl. Cece :love: Jess:love::love: Al moet ik zeggen dat ik de karakter van Deschanel te geforceerd vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 oktober 2012 Share Geplaatst 25 oktober 2012 Deschanel is een nontalent. Nick Miller _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 Schmidt is pas konings. Wat een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 Idd. En dan vooral Fat Schmidt :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Ik volg op dit moment: South Park (nieuwe seizoen) The walking dead (nieuwe seizoen) Weer op te pakken wanneer nieuwe seizoen begint: Californication Breaking bad Game of Thrones Aan te beginnen: Chuck Lang en breed uitgekeken: Blue mountain state Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Het valt me op dat niemand 2 Broke Girls volgt, vind ik ook een goeie serie, kijk ik altijd na BBT en 2,5 Men Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Heb er in het vliegtuig een stuk of 8 aflevering van gezien. Vind het vermakelijk, maar minder dan de écht goede comedy's. Daarnaast vind ik het opvallend dat het een nieuwe serie is, omdat ik het een typisch jaren '90 product vindt, vertoont (naast heel veel verschillen) duidelijke vergelijkingen met Ned & Stacey en Will & Grace. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Ned & Stacey ken ik niet maar Will & Grace vond ik vreselijk net als Dharma & Greg(wat gek is want die serie is bedacht door Chuck Lorre) maar deze serie vind ik wél grappig, ik hou ook wel een beetje van de cynische humor van Max Black(gespeeld door Kat Dennings) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Gaat ook niet per se om vergelijkbare humor hoor, maar meer om het gegeven van de sitcom. Twee erg verschillende mensen die (min of meer tegen wil en dank) samen gaan wonen. Al richt deze serie zich minder op het samenwonen dan de andere genoemde series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 De afgelopen drie weken heb ik naar Quiz me Quick gekeken, op Eén. Best een geinige serie, met sterk acteerwerk en zowel iets aimabels als afstotelijks in de personages. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Zojuist overnieuw begonnen met One Tree Hill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Volg nu burn notice SUMMER 2013 walking dead feb 10 2013 game of thrones March 31, 2013 breaking bad ergens rond july 2013 Revolution March 25, 2013[ Spartacus: War of the Damned January 25, 2013. Sherlock begin 2014? Suits January 17, 2013 white collar January 22, 2013 Top Gear January 27 Nog kijken "House of Cards" (Netflix, February 1) Boardwalk empire Hell on Wheels Dexter Homeland Treme The Borgias Paar afleveringen gekeken maar mee gestopt Mad Men Deadwood Once upon a Time Misfits (t/m s3 gezien) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten