MNie Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Ah ja, dan maar lekker de boel afbreken idd. Wrijf het er even in! Voor de volgende hoef je niet te betalen neem ik aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Zojuist zei MNie: Voor de volgende hoef je niet te betalen neem ik aan Mag het hopen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 7 minuten geleden zei Socrates: Ah ja, dan maar lekker de boel afbreken idd. Dat zeg ik niet, maar het is niet de eerste keer dat er bij zo'n soort evenement zoiets gebeurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Als er nog een volgende keer komt. Iemand de beelden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Als er nog een volgende keer komt. Iemand de beelden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Pfff waarom zijn mensen zo he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Deze was wel erg lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Daarvoor wel Badr de betere. Maar goed, niet erg relevant allemaal meer nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Lekker UFC kijken jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Geen reet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Socrates: Geen reet aan. Hoezo? Leuker dan (kick)boksen. 20 maart 2022 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Ieder zijn ding hé. Ik vind kickboksen ook geen reet aan en het wereldje eromheen vind ik helemaal vreselijk. Met als grote voorbeeld gisteravond. Wat dat betreft hebben ze het bij de UFC en andere MMA organisaties een stuk beter voor elkaar. Komt over het algemeen veel "netter" publiek op af. Toch snap ik de charme van het (kick)boksen wel en waarom mensen er liever naar kijken dan MMA. Een sport gatekeepen slaat alleen nergens op, dat zie je wel vaker helaas. Lekker kijken wat je leuk vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Klassiek boksen vind ik nog altijd by far de mooiste vechtsport. De basistechniek, het tactische element, de nadruk op defensie en net het gaatje kunnen vinden, elkaar het wit uit de ogen kijken.. Kickboksen komt nog enigszins in de buurt, maar MMA vind ik gewoon geen reet aan en ordinair in dat kooitje en dan op elkaar gaan zitten en klemmen enzo. Daar is voor mij iedere charme verdwenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Volgende week weer beginnen met boksen. Alweer twee jaar geleden voordat ik voor het laatst heb getraind. Corona en wat kilo's verder is het wel weer eens tijd om aan de bak te gaan. Volgende maand krijgen we een eenmalige vergoeding vanuit de cao, dus dan gaan we ook meteen nieuwe handschoenen halen. Deze denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Mensen die Glory kijken? Straks Badr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Badr en Overeem was jaren geleden leuk, nu is het vergane Glory. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Mja, zou ook liever Plazibat tegen Ben Saddik zien, maar ja. Het is wel een vermakelijk affiche. De verliezer is toch echt wel klaar met oog op een eventueel titelgevecht met Rico. Rigters was net wel aardig, ook een goed talentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Mja, zou ook liever Plazibat tegen Ben Saddik zien, maar ja. Het is wel een vermakelijk affiche. De verliezer is toch echt wel klaar met oog op een eventueel titelgevecht met Rico. Rigters was net wel aardig, ook een goed talentje. Ja het is leuk qua namen, Badr zal waarschijnlijk wel weer wat breken. Zag dat Ozcaglayan verloren had, zonde. Morgen eens kijken of ik wat beelden kan terugzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 We hebben het toch maar aangezet onder het genot van een biertje. En voor de zoveelste keer een zeer sneue Badr-aanhang. Maar goed, bij een persoon met een sneu karakter hoort ook zo'n fanbase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Prima avondje vermaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Wat een tafereel met Rico die de ring in stapt en Badr die zegt yo ik stop ermee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 7 uur geleden zei Socrates: Wat een tafereel met Rico die de ring in stapt en Badr die zegt yo ik stop ermee Die Rico begint inmiddels ook we wat teveel in zichzelf te geloven. De roem is ook redelijk naar z’n bol gestegen. Was altijd een redelijk bescheiden en sympathieke kerel. Vindt het nu echt een onsympathieke clown. Wel duidelijk te zien dat Hari op is. En Reempje heeft z’n glazen kin nu mee genomen naar Glory. Als hij zo met z’n hoofd omlaag blijft vechten is het een makkelijke prooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Vond dit wel mooi van Badr eigenlijk..door hem kickboksen en mma gaan volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 november 2022 Share Geplaatst 19 november 2022 Godverdomme, wat was Plazibat goed weer. Die gaat Rico zo hard pakken als hij ooit nog eens de kans krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 https://www.telegraaf.nl/sport/492050402/glory-onthult-nog-meer-dopinggevallen Stop maar gewoon met Glory. Vergane Glory. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten