Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Boksen

superboer86

Aanbevolen berichten

Ieder zijn ding hé. Ik vind kickboksen ook geen reet aan en het wereldje eromheen vind ik helemaal vreselijk. Met als grote voorbeeld gisteravond. Wat dat betreft hebben ze het bij de UFC en andere MMA organisaties een stuk beter voor elkaar. Komt over het algemeen veel "netter" publiek op af. 

Toch snap ik de charme van het (kick)boksen wel en waarom mensen er liever naar kijken dan MMA. Een sport gatekeepen slaat alleen nergens op, dat zie je wel vaker helaas. Lekker kijken wat je leuk vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klassiek boksen vind ik nog altijd by far de mooiste vechtsport. De basistechniek, het tactische element, de nadruk op defensie en net het gaatje kunnen vinden, elkaar het wit uit de ogen kijken.. Kickboksen komt nog enigszins in de buurt, maar MMA vind ik gewoon geen reet aan en ordinair in dat kooitje en dan op elkaar gaan zitten en klemmen enzo. Daar is voor mij iedere charme verdwenen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week weer beginnen met boksen. Alweer twee jaar geleden voordat ik voor het laatst heb getraind. Corona en wat kilo's verder is het wel weer eens tijd om aan de bak te gaan. Volgende maand krijgen we een eenmalige vergoeding vanuit de cao, dus dan gaan we ook meteen nieuwe handschoenen halen. Deze denk ik :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Socrates:

Mja, zou ook liever Plazibat tegen Ben Saddik zien, maar ja. Het is wel een vermakelijk affiche. De verliezer is toch echt wel klaar met oog op een eventueel titelgevecht met Rico.

Rigters was net wel aardig, ook een goed talentje.

Ja het is leuk qua namen, Badr zal waarschijnlijk wel weer wat breken.

Zag dat Ozcaglayan verloren had, zonde. Morgen eens kijken of ik wat beelden kan terugzien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Socrates:

Wat een tafereel met Rico die de ring in stapt en Badr die zegt yo ik stop ermee 

Die Rico begint inmiddels ook we wat teveel in zichzelf te geloven. De roem is ook redelijk naar z’n bol gestegen. Was altijd een redelijk bescheiden en sympathieke kerel. Vindt het nu echt een onsympathieke clown. 

Wel duidelijk te zien dat Hari op is. En Reempje heeft z’n glazen kin nu mee genomen naar Glory. Als hij zo met z’n hoofd omlaag blijft vechten is het een makkelijke prooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites