delichris Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 13 uur geleden zei La Pulga: Als iemand weet waar je morgen kan checken stuur me dan even een berichtje aub. Via Spike kan je een stream kopen en anders waarschijnlijk een samenvatting bij Studio Sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 4 minuten geleden zei delichris: Via Spike kan je een stream kopen en anders waarschijnlijk een samenvatting bij Studio Sport. Ja 20 euro uitgeven gaat mij beetje te ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Mij ook hoor en ook al krijg je iets van zes partijen. Ik hoop dat het weer bij Ziggo terecht gaat komen. @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Trainingspotje voor Rico dit gevecht tegen Hesdy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Tweede pot in ieder geval een stuk spannender. Tarik wel de terechte winnaar, ging er vol in. Denk ook kansloos tegen Rico trouwens. Heeft sowieso veel meer kracht moeten inleveren in de halve finale al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Rond 23u op RTL7 weer eens een mooi boksgevecht om de wereldtitel. Leuke locatie ook: een voetbalstadion. Dat van Spurs. Anthony Joshua - het Engelse supertalent, vaak vergeleken met Muhammad Ali - zal zijn titel verdedigen tegenover Oleksandr Usyk. Een gevaarlijke gek uit Oekraïne die in een gewichtsklasse lager ontzettend succesvol was met wereldtitels bij 4 bonden (nooit eerder in die gewichtklasse voorgekomen). Knappe cijfers ook: 18 professionele potten, 18 gewonnen en 13 op knock-out. Ongeslagen. Overigens ook Olympisch kampioen in 2012 geweest. Nog best een serieuze uitdager dus, al is het wel zijn debuut in het zwaargewicht. Interessante clash met potentie. Hoog speelfilm-gehalte ook: de flink gehypte wonderboy tegen een gevaarlijke gek uit Oost-Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Joshua dus verloren en titels kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Helaas niet kunnen kijken, maar wederom een verrassende verliespartij van AJ. Vond ik tegen die Mexicaan toen ook al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Usyk is echt een goede bokser, was meer dan terecht. Wonderboy moet wat minder tijd besteden aan z'n image en meer aan zijn bokstechniek. Kwam weinig vanaf, te weinig verrassende combinaties ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 Op 26-9-2021 om 03:26 zei rich ruzzian: Joshua dus verloren en titels kwijt. Gevecht met Tyson Fury zal er ook wel nooit meer van komen..Of het moet zijn wanneer ze allebei al niet meer vechten om de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Verhoeven tegen Ben Saddik is morgen niet op tv te zien en als je het gevecht live wil zien moet je er 20 euro voor betalen op de site van Glory (waar je dan eerst ook een account voor aan moet maken). Wat een afzetterij. 20 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Dat is toch altijd al zo? Overigens zijn er genoeg streams te vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 In het verleden was het ook nog weleens op tv. Glory sowieso. En kan mij ook niet heugen dat voor een groot kickboksgevecht je dan twintig euro moet betalen. Streams, tja. Zal wel moeten dan, maar ben geen koning in het vinden ervan. En na twee haperingen en slecht beeldkwaliteit ben ik er vaak ook al wel weer klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Volgens mij hebben wij de laatste keren ook iets van 20 euro betaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Ik ben een arme student en mijn vader is afgekeurd en zit in de bijstand, dus voor mij/ons is twintig euro om eenmalig iets te zien wel vrij veel. Vriendin ook gierig helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Wij keken met z'n zevenen dus dat scheelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Kut, moet ik gauw vijf vrienden maken binnen 23 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Gaat wel eens tijd worden dat Rico verliest trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 5 uur geleden zei Socrates: Kut, moet ik gauw vijf vrienden maken binnen 23 uur. Zitten er hier genoeg toch, die een potje met je willen boksen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 5 uur geleden zei Socrates: Ik ben een arme student en mijn vader is afgekeurd en zit in de bijstand, dus voor mij/ons is twintig euro om eenmalig iets te zien wel vrij veel. Vriendin ook gierig helaas. Stuur maar tikkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 (bewerkt) 45 minuten geleden zei La Pulga: Stuur maar tikkie Nee joh. Tenzij je 't ook wil zien en we 10/10 doen. Maar weet niet of je met twee tegelijkertijd op zo'n account kan. Ah, dat kan niet lees ik al. 23 oktober 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 44 minuten geleden zei Socrates: Nee joh. Tenzij je 't ook wil zien en we 10/10 doen. Maar weet niet of je met twee tegelijkertijd op zo'n account kan. Dat weet ik ook niet eigenlijk, als iemand dat even kan vertellen dan wil ik dat best doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 7 minuten geleden zei La Pulga: Dat weet ik ook niet eigenlijk, als iemand dat even kan vertellen dan wil ik dat best doen. Heb je er serieus 24 minuten over gedaan om dit te tikken? Anders heb je z'n edit toch wel gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 2 minuten geleden zei neva: Heb je er serieus 24 minuten over gedaan om dit te tikken? Anders heb je z'n edit toch wel gezien? Haha scherp. Ben gewoon niet zo snel in typen, wil je mij daar alsjeblieft niet mee pesten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 2 minuten geleden zei La Pulga: Haha scherp. Ben gewoon niet zo snel in typen, wil je mij daar alsjeblieft niet mee pesten? Dit tik je dan wel weer snel, dus je gaat vooruit. Ik zal je met rust laten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten