Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Boksen

superboer86

Aanbevolen berichten

Rond 23u op RTL7 weer eens een mooi boksgevecht om de wereldtitel. Leuke locatie ook: een voetbalstadion. Dat van Spurs.

Anthony Joshua - het Engelse supertalent, vaak vergeleken met Muhammad Ali - zal zijn titel verdedigen tegenover Oleksandr Usyk. Een gevaarlijke gek uit Oekraïne die in een gewichtsklasse lager ontzettend succesvol was met wereldtitels bij 4 bonden (nooit eerder in die gewichtklasse voorgekomen). Knappe cijfers ook: 18 professionele potten, 18 gewonnen en 13 op knock-out. Ongeslagen. Overigens ook Olympisch kampioen in 2012 geweest. Nog best een serieuze uitdager dus, al is het wel zijn debuut in het zwaargewicht.

Interessante clash met potentie. Hoog speelfilm-gehalte ook: de flink gehypte wonderboy tegen een gevaarlijke gek uit Oost-Europa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het verleden was het ook nog weleens op tv. Glory sowieso. En kan mij ook niet heugen dat voor een groot kickboksgevecht je dan twintig euro moet betalen.

Streams, tja. Zal wel moeten dan, maar ben geen koning in het vinden ervan. En na twee haperingen en slecht beeldkwaliteit ben ik er vaak ook al wel weer klaar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei La Pulga:

Dat weet ik ook niet eigenlijk, als iemand dat even kan vertellen dan wil ik dat best doen. 

Heb je er serieus 24 minuten over gedaan om dit te tikken? Anders heb je z'n edit toch wel gezien? :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites