Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Goeie aflevering inderdaad

[spoiler= ]

Ramsey is zo'n heerser he :D

Zoals verwacht (ik toch) vraagt Tyrion om een trial by combat; benieuwd wie de champion wordt, Jaime zie ik zich opofferen maar die zou gewoon eraan gaan nu hij enkel links kan gebruiken (aan de andere kant, no way dat Tywin dan toelaat dat Jaime verliest), anders natuurlijk Bronn. Maar als je bedenkt wie de kampioen van Cersei kan zijn kan ik enkel denken aan de sterkste ridder van de Lannisters, en dat is toch overduidelijk the Mountain. Als dat het geval is gaat Oberyn zich gewoon opgeven omdat hij wraak wilt voor Elia)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=28259]Jebus4life[/MENTION];

[spoiler=s4e6]Ik denk zelf inderdaad aan Obertyn. Zou geweldig zijn als hij zn wraak kan krijgen. Je zag ook aan zn gezicht dat hij het misschien wel verwacht had? Kan echt niet wachten op de volgende afleveringen. De titel van s4e8 zegt ook al genoeg denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=28259]Jebus4life[/MENTION];

[spoiler=s4e6]Ik denk zelf inderdaad aan Obertyn. Zou geweldig zijn als hij zn wraak kan krijgen. Je zag ook aan zn gezicht dat hij het misschien wel verwacht had? Kan echt niet wachten op de volgende afleveringen. De titel van s4e8 zegt ook al genoeg denk ik.

[spoiler=]Kans lijkt me inderdaad groot, maar 100% zeker weet je het toch nooit in deze serie :D Zou me ook niet verbazen mocht Jaime zich toch opgeven, puur omdat hij weet dat Tywin nooit zal toelaten dat hij sterft voor Tyrion. Tywin heeft zoiezo justice beloofd aan Oberyn dus wie weet is het niet eens gerelateerd :D

Zalig geacteerd ook weer deze aflevering trouwens, weer een dieper inzicht gekregen ook in een aantal characters.

Ik begin Jaime ook echt meer te apprecieren terwijl het in S1 echt zo'n eikel was :D

Andere bemerking

[spoiler=]Stannis heeft z'n geld, maar wat doet hij ermee? Zijn er echt nog zoveel legers over om te kopen? :D

Hij heeft wel onze piratenvriend terug, maar die heeft ook geen leger van 50.000 man ergens zitten lijkt me :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=s04e06]Waauuww wat een heerlijke aflevering was dit, alleen het stukje van Khaleesi was niet heel boeiend, maar verder _O_ Als eerste al the mini battle tussen mevrouw Greyjoy en Ramsey, wat een beest is die Ramsey. Die gaat nog iets groots plannen en daarvoor gaat hij natuurlijk nu Greyjoy inzetten, die is trouwens echt helemaal gebrainwasht. Genoten van het stukjes tussen Varys en Oberyn.

Dan de trial. Wat een vette grote scene was dat zeg. Tyrion helemaal met de grond gelijk gemaakt, door echt iedereen. Wat een vernedering en vooral een groot leugen van Shae. Zou ze omgekocht zijn door Littlefinger? Jamie begint steeds meer een good guy te worden, mocht hem eerst ook niet maar begint steeds meer mijn sympathie te krijgen. Het eindstuk van Tyrion, heerlijke tirade :< Natuurlijk gaat hij Oberyn of Jamie inzetten, de kans is vrij groot dat het Oberyn wordt. Die heeft volgens mij ook wel een 'zwak' voor Tyrion.

Ohw ja, draakje vs schaap :huhu:

Ik kan niet wachten tot volgende week!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tyrion Lannister _O_

Dit dus ja, wat een fijne baas blijft hij toch. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat hij zal sterven, dat zou de serie in ieder geval niet ten goede komen denk ik zo.

[spoiler=-]Ik weet overigens vrij zeker dat de trial by combat Oberyn vs The Mountain zal worden, kan bijna niet anders. En ik verwacht dat Oberyn dat dan ook wel zal winnen.

Heerlijke ep was dit, erg lekker na twee iets mindere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tyrion was heerlijk ja (d) Ging even goed los op het einde zeg.

Vond Oberyn ook weer bazig zoals eerst. Lekker bijven zitten tijdens die council meeting terwijl iedereen tegelijk opstond.

tumblr_n5gug3eHm61riah6uo9_r1_250.gif

En deze :mrgy: Even expres die zin van Shae herhalen.

Oh en Ramsay _O_

tumblr_n5gvj7nDCc1qcsvi0o1_500.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er wel gaaf uit maar hoe kwam hij aan die krassen. Volgens mij niet door dat meisje.

Ik denk dat hij onderweg al wat Ironborn tegengekomen zal zijn? :D

EDIT:

All aboard the Ramsay train! :D

*Zal binnenkort ongetwijfeld sterven, Op Tyrion (en nu dus Oberyn & Ramsay) na zijn zowat al mijn helden doorheen de seizoenen al gesneuveld :D

bewerkt door Jebus4life
Link naar opmerking
Deel via andere websites