Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Ben bang dat het na boek zes ook wel gaat gebeuren, het laatste boek zal sowieso niet voor 2020 verschijnen gezien het schrijftempo van 'em. Zou het wel ontzettend cool vinden als ze dan een prequel doen rondom de Baratheon rebellion, dat zou genoeg materiaal moeten zijn voor meerdere seizoenen. Ik wil Rhaegar Targaryen zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Briljant!

[spoiler=-]Die Ramsay blijft gewoon een fucking psycho/engerd, wat hij met Theon heeft gedaan... Wel geniaal die overgang naar Tyrion en Jamie dat Tyrion net zo'n worst gaat eten. :r Verder natuurlijk de bruiloft en bijbehorende 'festiviteiten', puur genieten hoor toen Joffrey dood aan het gaan was. Het was waarschijnlijk Olenna Tyrell die hem vergiftigd heeft? Al ga ik Joffrey ook wel weer missen denk ik, dat met dat toneelstukje dat hij helemaal stuk ging.. Hatelijk, maar het had wel charme voor de serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hell yeah wat een aflevering :<

[spoiler=EP 2]

Dat einde _O_ Joffrey dus dood nu. Hoe zeer ik hem ook haatte, ik zal 'm wel missen. Erg tof die wedding, zeker dat toneelstukje. Ook het stukje bij de Boltons erg gaaf. Ramsay psycho hoor met dat meisje, ziek. Theon ook helemaal fucked up in z'n hoofd nu. Roose Bolton al net zo'n toffe pa als Tywin ;c. Verder intrigerend stukje met Bran bij die boom en de conversatie tussen Tywin/Cersei en Oberyn was ook heerlijk (d)

Geweldige ep dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep2]Had niet verwacht dat Joffrey al in EP2 eraan zou gaan. Heel vet gedaan.

Wel jammer dat ze die verhaallijn van Bran aandacht bijven geven. Beter wordt dat nog relevant in de volgende seizoenen, anders is het echt een waste of time.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep2]Had niet verwacht dat Joffrey al in EP2 eraan zou gaan. Heel vet gedaan.

Wel jammer dat ze die verhaallijn van Bran aandacht bijven geven. Beter wordt dat nog relevant in de volgende seizoenen, anders is het echt een waste of time.

[spoiler=antwoord]

Zal niet teveel zeggen, maar het gaat nog wel ergens naartoe ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter zet iedereen voortaan als ie ook maar een klein beetje over het verhaallijn in de boeken vertelt, dat er duidelijk bij. Prima, dat je niet veel zegt, maar doordat iedereen dat doet krijg je zo gemakkelijk zoveel spoilers mee wat echt fucking irritant is bij GoT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=s04e02]Die scene's met Bran zijn echt lelijk, kon je de minuten toch beter ergens anders aan spenderen zeg :-D Ramsay echt een baas, wat hij met Theon heeft gedaan is echt geniaal :-D Wel WTF moment toen Joffrey dood aan het gaan was. Denk eigenlijk op de één of andere manier dat gewoon Margaery hem heeft vermoord. Al zou dat langs ene kant ook weer helemaal niet logisch zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites