Goodfella Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Nu achteraf heb ik een beetje het gevoel naar één lange intro gekeken te hebben, een grote voorbereiding op wat gaat komen. Dat hebben ze op zich natuurlijk erg goed gedaan want kan dus echt niet wachten op seizoen 2. Owee als dat klote HBO ook deze serie vroegtijdig gaat stoppen!!! [spoiler=...]Wel jammer dat Khal Drogo en Ned Stark dood zijn.. ben ook erg benieuwd wat we mogen verwachten van de ellende die zich achter de grote muur schuilt.. en Khaleesi (heerlijk vrouwtje trouwens!) met d'r 3 draakjes :p Dat die 3 eieren zouden uitkomen heb ik elke aflevering op gehoopt en dan doen ze dat verdomme pas in de laatste minuut van seizoen 1.. anyway, ik kan dus niet wachten op seizoen 2!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Khal Drogo, verreweg mijn favo personage uit s01 _O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Khal Drogo, verreweg mijn favo personage uit s01 _O__O__O__O_ Hij doet het idd een stuk beter als Khal Drogo dan als de nieuwe Conan the Barbarian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Daenerys Targaryen :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Ben ik de enige die Lena Headey dondersveel op Keira Knightley vind lijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Ben ik de enige die Lena Headey dondersveel op Keira Knightley vind lijken? Geen idee of je de enige bent maar ik deel je mening iig totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 HBO heeft een filmpje geplaatst over de productie van seizoen twee. [YOUTUBE]pE12H1HorUU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Heb seizoen 1 ook maar uitgezien. Eindshot was cool, maar ben al bij al toch serieus op m'n honger blijven zitten. Die draken zijn de enige reden dat ik seizoen 2 wil zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 En Arya dan? :( Vond je haar niet badass? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Eerste siezoen ook gekeken. Ik zag iemand al zeggen dat het de beste serie ooit is, nou dat ook niet helemaal, maar het is wel heul erg goed. Goede cast, het ziet er fantastisch uit, en het verhaal zit erg goed in elkaar. (Doet me nogal denken aan Rome - en dat is een compliment) Trouwens een erg handige site met plattegrond en alle familiestambomen: http://viewers-guide.hbo.com/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 En Arya dan? :( Vond je haar niet badass? Viel mee. Haar dansleraar was wel cool. @Bakkels: Rome vond ik toch nog een paar niveautjes hoger. Veel ruwer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Ik doelde ook alleen op het plot en de thema's; de machtsstrijd tussen de verschillende families etc. Rome was qua acteren idd een niveautje hoger, maar op vrijwel alle andere fronten vind ik Game of Thrones gelijkwaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Boek 2 uitgelezen, ben zeer benieuwd hoe ze het gaan verfilmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 [YOUTUBE]sBrsM_WlfV8[/YOUTUBE] Een nieuwe teaser van seizoen 2, heb er echt zin in. Enkel spijtig dat het nog tot april wachten is. Gisteren het vierde boek uitgelezen, morgen hoogstwaarschijnlijk het vijfde gaan kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Jezus wat ziet dit er goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Weet er iemand of Vargo Hoat zijn opwachting in seizoen 2 zal maken? Kan niet wachten om hem aan het werk te zien :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 4 januari 2012 Share Geplaatst 4 januari 2012 Hij zal normaal gezien voorkomen in seizoen 2, al is hij nog wel niet gecast als ik het goed voorheb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 4 januari 2012 Share Geplaatst 4 januari 2012 Seizoen 1 afgekeken in 2 dagen, ben nu wel heel erg benieuwd naar het 2de seizoen. Maar die komt dus pas in April:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 4 januari 2012 Share Geplaatst 4 januari 2012 Tegen die tijd gooi ik seizoen 1 gewoon weer even op me scherm. Kan ik er weer lekker in komen + ngo eens keihard genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 In press releases given out to the media ahead of the panels, HBO announced that "Game of Thrones" season 2 (which will again be 10 episodes) would debut Sunday, April 1 at 9 p.m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 Hopelijk geen 1 aprilgrap. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Net ep 1 gezien. Sprakeloos. Normaal gesproken niet echt mijn ding (vind LOTR ook echt het gayste ooit), maar dit is echt geweldig. Denk dat dit een nachtje doorhalen wordt :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Hahaha hoe vaak ik dat niet gehoord heb! "Het is niet echt mijn genre, maar dit is echt briljant" :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 De setting creëert eigenlijk ook gewoon valse verwachtingen. De vergelijking met LotR is snel gemaakt, maar eigenlijk toont de serie qua inhoud veel meer gelijkenissen met bijvoorbeeld Rome. Hoewel de fantasy-setting zeker wel genoeg aanwezig (en uitgebreid) is om ook de fantasy-liefhebbers alleen al daarmee geboeid te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Ep 5 _O_. Begint nu echt los te komen, met als hoogtepunt het gevecht tussen Jaime Lannister en Lord Stark. Laatste trouwens een van mn favoriete personages. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten