Tomasson Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 [spoiler=Baas]Ik vond Robb Stark ook gewoon een eckte baas, nu hoop ik dat Arya en/of Jon Snow een beetje gaan huishouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Helaas? Vind haar echt tof. Zeker in combi met je weet wel wie. Wie bedoel je dan, want ik weet het niet. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Wie bedoel je dan, want ik weet het niet. ;c [spoiler=hint]The Imp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 [spoiler=hint]The Imp Oh ja natuurlijk. ;c Maar dat vind ik meer zijn verdiensten eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2013 Brann is ook een toffe character. Dus valt wel mee Alessandro :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Wat zijn jullie favorieten? Bij mij zeker Arya en Tyrion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Tywin _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Cersei. En daarna Tyrion en Tywin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 De scenes tussen Tyrion en Varys zijn echt sterk. Sowieso 2 vette personages. Daarnaast Arya, Daenerys (_O_) en ook is Robb een toffe personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Zoiets; 1. Tywin 2. Varys 3. Stannis 4. The Hound 5. Tyrion/Davos Roose Bolton eigenlijk ook, maar zijn rol vind ik nog te klein om daar al bij te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Wat zijn jullie favorieten? Bij mij zeker Arya en Tyrion. Deze twee vooral, en verder Daenerys en Tywin. En scenes met Varys, Baelish en/of Bronn vind ik ook altijd tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Mijn top 3: Daenerys Tyrion Varys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 De scenes met Arya en Tywin zijn nog steeds favoriet bij mij. Met als goeie runner up de counsel meetings van afgelopen seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 (bewerkt) Heeft iemand die gif van Joffrey nog toen hij zo enthousiast was na de red wedding? Edit: Heb hem al:-D 12 juli 2013 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 :-D jezus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 Heeft iemand die gif van Joffrey nog toen hij zo enthousiast was na de red wedding? Edit: Heb hem al:-D Ik heb net dit stukje gelezen in het boek, echt perfect verbeeld in de serie :D. Ging weer stuk toen ik het las Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 Haha ook die reactie van Tyrion: "What, did you kill a puppy?" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Ff een vraagje: ik ben bij met de serie en nu begonnen met de boeken. Boek 1 heb ik uit en het verschil tussen boek en serie is nihil en bestaat alleen uit details. Is dit in boek 2 ook het geval? Of kan ik beter direct door naar boek 3 ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Boek 2 zit wel meer verschil in dan boek 1, maar niet heel groot. Zou wel gewoon boek 2 lezen. Heb die nu zelf ook bijna uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Ik ben nu bezig met boek twee en heb seizoen 2 al gezien, maar ik merk dat het wel nodig is om dit boek te gaan lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Ff een vraagje: ik ben bij met de serie en nu begonnen met de boeken. Boek 1 heb ik uit en het verschil tussen boek en serie is nihil en bestaat alleen uit details. Is dit in boek 2 ook het geval? Of kan ik beter direct door naar boek 3 ofzo? Gewoon lezen. Zitten behoorlijk veel meer personages in de boeken. Dat is al lastig genoeg. Als je een boek overslaat dan is er van die wirwar aan personages helemaal niets meer te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Ok helder, bedankt! Heeft iemand anders van jullie ook het bordspel (met eventueel de uitbreidingen)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Is er een bordspel van dan? ;c Nu maak je me nieuwsgierig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Ja is een topspel (heb t pas twee keer gedaan), maar heb de uitbreidingen niet. Wil die ook halen, maar eerst even wachten tot ik bij ben met de boeken zodat ik geen spoilers in het spel krijg Tutorial: [YOUTUBE]X0XRVTacNxI[/YOUTUBE] Reviews: http://badassdigest.com/2012/01/11/game-review-a-game-of-thrones-the-board-game-2nd-edition/ http://www.polyhedroncollider.com/2013/04/a-game-of-thrones-board-game-review.html http://www.dmfiat.com/reviews/game-of-thrones-board-game-review Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten