rich ruzzian Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Jeoffrey is toch ook maar een ziek mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Van LF weet ik echt niet wat ik nou moet verwachten, of het een vieze rat is of juist stiekem wel een beetje de good guy. Verder erg goede epi weer, met een prachtig slot (althans, de convo tussen LF en Varys dan), sommige mensen klagen nu weer over te weinig actie, maar volgens mij is het na 2 en half seizoen wel vrij duidelijk dat dat niet de leidraad door de serie heen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Geweldige aflevering. Doe mij maar een paar goeie dialogen hoor :< Cersei & Tyrion ook weer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Op de woorden van LF na vond ik t maar een zwakke aflevering. Ook geen een stukje over Danerys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Was er wel blij mee dat Dany er eens niet inzat. Krijgt de rest ook wat meer aandacht. Mistte wel Stannis/Davos :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Laatste scène had niet gehoeven, wat mij betreft. Dialoog van LF en Varys was perfecte afsluiter geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Naast Dexter en Homeland nu ook maar GoT erbij gepakt na al jullie lovende reacties. Nu de eerste aflevering gezien, valt nog wat tegen, maar vanavond ga ik er zeker nog 3 zien en hoop ik dat ik mijn mening kan bijstellen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Laatste scène had niet gehoeven, wat mij betreft. Dialoog van LF en Varys was perfecte afsluiter geweest. Eens. Vond het ook een mooie aflevering. Heerlijk die dialogen jongens. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Naast Dexter en Homeland nu ook maar GoT erbij gepakt na al jullie lovende reacties. Nu de eerste aflevering gezien, valt nog wat tegen, maar vanavond ga ik er zeker nog 3 zien en hoop ik dat ik mijn mening kan bijstellen! Ik vond de eerste afleveringen ook niets toen het begon, maar mijn mening is ondertussen wel helemaal bijgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Laatste scène had niet gehoeven, wat mij betreft. Dialoog van LF en Varys was perfecte afsluiter geweest. Eens ja. Vond dat laatste stuk met Jon iets te geromantiseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 http://www.happyplace.com/23726/game-of-thrones-facebook-recap-season-3-episode-6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 (bewerkt) [spoiler=ep6] Deze vooral :-D 8 mei 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Deze vooral :-D SPOILER!!!!!!!!!!!!!! Er zijn nog mensen die de laatste aflevering niet hebben gezien,.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Kan me niet voorstellen dat zulke mensen dan wel in dit topic komen kijken. maargoed, heb het even in een spoiler gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Heb het totaal niet.Vind S3 vrijwel uitstekend [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Dus de boeken nemen niet de fun weg van de serie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Kan me niet voorstellen dat zulke mensen dan wel in dit topic komen kijken. maargoed, heb het even in een spoiler gezet. Ik kijk ook wel eens in het topic voor dat ik de aflevering heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Dus de boeken nemen niet de fun weg van de serie? Van wat ik begrepen heb niet, totaal niet.Maar heb zelf vrij weinig van gelezen maar op andere fora waar ik ook zit genieten de boekenlezers net zo goed van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Ben juist heel benieuwd hoe ze bepaalde gebeurtenissen in de serie gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 True that. Het is met name een andere beleving. Niet per se een slechtere. Je gaat er gewoon op een andere manier naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Jeoffrey is toch ook maar een ziek mannetje. Valt best mee toch.. :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Moet zeggen dat ze voor Gendry wel een mooie oplossing hebben gevonden in de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Zo heb deel 1 uitgelezen van GOT. Toch gedaan ondanks dat ik het seizoen al gezien had. Tof boek en deel 2 ligt al klaar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Vond deze ep iets minder. Al was het eind met Jaime en Brienne wel erg vet! En Tywin was weer bazig _O_ Preview voor ep8 belooft heel veel _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Jaime _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten