Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Van LF weet ik echt niet wat ik nou moet verwachten, of het een vieze rat is of juist stiekem wel een beetje de good guy. Verder erg goede epi weer, met een prachtig slot (althans, de convo tussen LF en Varys dan), sommige mensen klagen nu weer over te weinig actie, maar volgens mij is het na 2 en half seizoen wel vrij duidelijk dat dat niet de leidraad door de serie heen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naast Dexter en Homeland nu ook maar GoT erbij gepakt na al jullie lovende reacties. Nu de eerste aflevering gezien, valt nog wat tegen, maar vanavond ga ik er zeker nog 3 zien en hoop ik dat ik mijn mening kan bijstellen!

Ik vond de eerste afleveringen ook niets toen het begon, maar mijn mening is ondertussen wel helemaal bijgesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me niet voorstellen dat zulke mensen dan wel in dit topic komen kijken.

maargoed, heb het even in een spoiler gezet.

Ik kijk ook wel eens in het topic voor dat ik de aflevering heb gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus de boeken nemen niet de fun weg van de serie?

Van wat ik begrepen heb niet, totaal niet.Maar heb zelf vrij weinig van gelezen maar op andere fora waar ik ook zit genieten de boekenlezers net zo goed van de serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites