Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Ik blijf in herhaling vallen, maar verdomme wat is Tywin Lannister een baas. Sammen met Robbie S. mijn favoriet.

Nou, ik vind dat maar een vervelend klote kind. Mijn favoriet BY FAR is Varis. Ik zweer het je, die man heeft een endgame die enorm epic is. Dat kan niet anders. Hij is iedereen altijd een stap voor in zijn denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste aflevering van seizoen drie so far, mede dankzij het tragere tempo. Echt genoten van Olenna, Tywin en Robb, als inleiding op wat volgt kan dit wel tellen. Ook de scène met Jaime is enorm sterk neergezet, ik denk niet dat veel mensen gedacht hebben sympathie te kunnen voelen voor deze knul na seizoen één.

bewerkt door King XVI
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik in seizoen 1 nog dacht dit kan wel eens de vetste serie ooit worden, weet ik nu al dat het Twin Peaks niet gaat overtreffen. Het is cool, maar het mist de IKWILMEERZIEN factor die seizoen 1 wel had. 30 seconden Denaerys whut? Robb Stark die al 2,5 seizoen in een tent zit?! Die Lords zijn hard, maar Bailey's hebben we nu niet eens gezien en Varis ook niet. Het is mij allemaal teveel lijnen, te fragmentarisch. Ik ga de boeken wel lezen ter compensatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik in seizoen 1 nog dacht dit kan wel eens de vetste serie ooit worden, weet ik nu al dat het Twin Peaks niet gaat overtreffen. Het is cool, maar het mist de IKWILMEERZIEN factor die seizoen 1 wel had. 30 seconden Denaerys whut? Robb Stark die al 2,5 seizoen in een tent zit?! Die Lords zijn hard, maar Bailey's hebben we nu niet eens gezien en Varis ook niet. Het is mij allemaal teveel lijnen, te fragmentarisch. Ik ga de boeken wel lezen ter compensatie.

Bedoel je Baelish? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het boek zal je dan goed doen! Boeken zijn meermalen beter dan de serie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er trouwens nog mensen die naar die Game of Thrones expositie gaan in Amsterdam?

Ik ga alvast met een paar vrienden. Naar het schijnt is het wel de moeite en ik verwacht Carice Van Houten daar toch wel. Toch zeker één van die dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites