Justin Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Sowieso was het stuk met The Hound het vetst _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Ik blijf in herhaling vallen, maar verdomme wat is Tywin Lannister een baas. Sammen met Robbie S. mijn favoriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Ik blijf in herhaling vallen, maar verdomme wat is Tywin Lannister een baas. Sammen met Robbie S. mijn favoriet. Nou, ik vind dat maar een vervelend klote kind. Mijn favoriet BY FAR is Varis. Ik zweer het je, die man heeft een endgame die enorm epic is. Dat kan niet anders. Hij is iedereen altijd een stap voor in zijn denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Hele serie is baas. Over elk personage valt alleen maar goeds te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 (bewerkt) Beste aflevering van seizoen drie so far, mede dankzij het tragere tempo. Echt genoten van Olenna, Tywin en Robb, als inleiding op wat volgt kan dit wel tellen. Ook de scène met Jaime is enorm sterk neergezet, ik denk niet dat veel mensen gedacht hebben sympathie te kunnen voelen voor deze knul na seizoen één. 29 april 2013 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Tyron _O_ Ziek man, wat een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Ik blijf in herhaling vallen, maar verdomme wat is Tywin Lannister een baas. Sammen met Robbie S. mijn favoriet. Zijn actie deze ep was wel behoorlijk drastisch. ;c Wel eens met Tywin ja, wat een charisma! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Damm, wil hem ook zien maar dat zal woensdag pas gebeuren:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Het is zo een ziek lekker verhaal, elke Maandag weer genieten hoor. Ook deze aflevering was weer fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Had zowel 4 als 5 nog tegoed, dus genoten vanavond. Seizoen 3 begon wat traag voor mij, maar hiermee zit ik er weer helemaal in. Zoveel awesome karakters ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Heel de episode was geniaal_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 http://www.happyplace.com/23526/game-of-thrones-facebook-recap-season-3-episode-5 "Winter isn't the only thing that is coming" :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Geweldig weer :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milo Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 Tywan Lannister just added an quote to his favorite quotes! Hahaha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 "That was stone cold. Made me wish you were my son." :-D_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 Kan niemand deze foto op hd kwaliteit voor mij regelen? Heb een ss gemaakt en omgetoverd tot fbcover, maar beter dan dit krijg k m niet :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 Kan niemand deze foto op hd kwaliteit voor mij regelen? Heb een ss gemaakt en omgetoverd tot fbcover, maar beter dan dit krijg k m niet :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 Waar ik in seizoen 1 nog dacht dit kan wel eens de vetste serie ooit worden, weet ik nu al dat het Twin Peaks niet gaat overtreffen. Het is cool, maar het mist de IKWILMEERZIEN factor die seizoen 1 wel had. 30 seconden Denaerys whut? Robb Stark die al 2,5 seizoen in een tent zit?! Die Lords zijn hard, maar Bailey's hebben we nu niet eens gezien en Varis ook niet. Het is mij allemaal teveel lijnen, te fragmentarisch. Ik ga de boeken wel lezen ter compensatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Waar ik in seizoen 1 nog dacht dit kan wel eens de vetste serie ooit worden, weet ik nu al dat het Twin Peaks niet gaat overtreffen. Het is cool, maar het mist de IKWILMEERZIEN factor die seizoen 1 wel had. 30 seconden Denaerys whut? Robb Stark die al 2,5 seizoen in een tent zit?! Die Lords zijn hard, maar Bailey's hebben we nu niet eens gezien en Varis ook niet. Het is mij allemaal teveel lijnen, te fragmentarisch. Ik ga de boeken wel lezen ter compensatie. Bedoel je Baelish? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Waar het hart van vol is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Baileys :-D Baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Zijn er trouwens nog mensen die naar die Game of Thrones expositie gaan in Amsterdam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milo Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Waar ik in seizoen 1 nog dacht dit kan wel eens de vetste serie ooit worden, weet ik nu al dat het Twin Peaks niet gaat overtreffen. Het is cool, maar het mist de IKWILMEERZIEN factor die seizoen 1 wel had. 30 seconden Denaerys whut? Robb Stark die al 2,5 seizoen in een tent zit?! Die Lords zijn hard, maar Bailey's hebben we nu niet eens gezien en Varis ook niet. Het is mij allemaal teveel lijnen, te fragmentarisch. Ik ga de boeken wel lezen ter compensatie. Het boek zal je dan goed doen! Boeken zijn meermalen beter dan de serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Zijn er trouwens nog mensen die naar die Game of Thrones expositie gaan in Amsterdam? Ik ga alvast met een paar vrienden. Naar het schijnt is het wel de moeite en ik verwacht Carice Van Houten daar toch wel. Toch zeker één van die dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Ga er de twintigste naar toe, zolang ik Carice maar niet tegenkom :( zal ook wel wat beters te doen hebben, hoogstens bij de opening zal ze er zijn lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten