Michaelinho* Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 [spoiler=ep 4]Was die gozer die een mooie tekening op zijn voorhoofd kreeg gekalkt Lancel? Ik dacht daar later eigenlijk pas over na. Kan me herrineren dat hij in een scène met Cersei verkondigde dat hij zo gelovig was geworden oid. Vraag me af of hij van de incest verhalen van Cersei en Jamie weet, dat lijkt me toch wel. Dat kan dan ook erg interessant worden. Hoe lang moet er trouwens in spoilers gepraat worden na de aflevering? Wil uiteraard niet iets voor iemand verpesten, maar op dinsdag kan er toch wel gewoon over de aflevering van zondag gesproken worden zonder spoiler tags? Lijkt me niet hè. Er zijn ook mensen die überhaupt nog niet naar afleveringen kijken, om wat voor reden dan ook, maar wel af en toe het topic checken. Lijkt me tenminste :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 [spoiler=ep 4]Was die gozer die een mooie tekening op zijn voorhoofd kreeg gekalkt Lancel? Ik dacht daar later eigenlijk pas over na. Kan me herrineren dat hij in een scène met Cersei verkondigde dat hij zo gelovig was geworden oid. Vraag me af of hij van de incest verhalen van Cersei en Jamie weet, dat lijkt me toch wel. Dat kan dan ook erg interessant worden. [spoiler=lancel]Was lancel ja. Hij zal zijn mond wel houden want hij heeft Cersei zelf ook gedaan. En ik denk niet dat de faith blij is om dat te horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 [spoiler=lancel]Was lancel ja. Hij zal zijn mond wel houden want hij heeft Cersei zelf ook gedaan. En ik denk niet dat de faith blij is om dat te horen. [spoiler=lancel]Lancel staat tot nu toe wel bol van de goede beslissingen ja :-D Denk dat Beppu best wel eens gelijk kan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 [spoiler=lancel]Lancel staat tot nu toe wel bol van de goede beslissingen ja :-D Denk dat Beppu best wel eens gelijk kan hebben. Ik hoop het, echt een hekel aan die gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 Lijkt me niet hè. Er zijn ook mensen die überhaupt nog niet naar afleveringen kijken, om wat voor reden dan ook, maar wel af en toe het topic checken. Lijkt me tenminste :p Dan lees je toch niet de meest recente berichten lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 Wat boeit het om in spoilers te praten? Kleine moeite en kan voor anderen een groot plezier zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 Ik vond het een ziek vette aflevering. Er gebeurd echt heel veel. Ik snap ook niet waarom [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; dit een matige aflevering vindt :cab: Dorne, King Thomen en contrast met Joffrey, Jaime, Unsullied etc... Allemaal gruwelijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 Wat boeit het om in spoilers te praten? Kleine moeite en kan voor anderen een groot plezier zijn. Vind het niet zo erg, maar als ik nog niet up to date was zou ik het wel laten hier te lezen. Lijkt me eigenlijk vrij logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 Vind het niet zo erg, maar als ik nog niet up to date was zou ik het wel laten hier te lezen. Lijkt me eigenlijk vrij logisch. Precies dit ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 http://imgur.com/a/OcRxY :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 (bewerkt) Hehe, die reeks is altijd mooi inderdaad. Die van episode drie ook erg om moeten lachen. Ben echt aan het genieten van de boeken trouwens. Zo veel meer achtergrondinformatie en geschiedenis, heerlijk:). Zit er ook aan te denken om The World of Ice and Fire te halen nadat ik de ASOIAF reeks heb afgerond. 5 mei 2015 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 [spoiler=Tot ep 4]Goede afleveringen gezien tot nu toe, een paar erg vette combinaties hoor. Stannis & John Snow, Varys & Tyrion (hopelijk komen ze weer bij elkaar, die dialogen :<) , Jamie & Bronn, Sansa & Littlefinger.. Maar, er zijn ook onderdelen die me minder aanspreken, het hele Sons of Harpy gebeuren en Arya en the faceless en the Sand Snakes pakken me nog niet echt. Maar die verhaallijnen lopen pas net, ik laat me verrassen waar dit allemaal naar toe gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Hehe, die reeks is altijd mooi inderdaad. Die van episode drie ook erg om moeten lachen. Ben echt aan het genieten van de boeken trouwens. Zo veel meer achtergrondinformatie en geschiedenis, heerlijk:). Zit er ook aan te denken om The World of Ice and Fire te halen nadat ik de ASOIAF reeks heb afgerond. Als je die achtergrondinformatie heel tof vind kun je geen buil vallen aan dat boek, vond het erg boeiend om te lezen met als 'hoogtepunt' de geschiedenis van de Targaryens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 [spoiler=S05E05]Haha die kill van de draakjes was wel vies, verder een beetje een tussenepisode. Stannis die optrekt naar het noorden, Jon die de wildlings gaat ronselen, Sansa die doorkrijgt wat een freak Ramsey is vond ik wel mooi hehe. Wel heul jammer dat Ser Barristan inderdaad dood is. Sowieso vind ik de verhaallijn van Daenarys steeds minder boeiend vinden. Terwijl ik die eerst heel vet vond juist, het zit me wat te lang vast daar. Tyrion en Koran die door Valyria gingen varen was wel fraai. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 [spoiler=S05E05]Vond het een goede episode. Jorah & Tyrion was weer tof met Drogon en de stone men. De verhaallijn van Dany mag wel wat versnelling krijgen. Ze weet nog steeds niet wat ze wil volgens mij. In het noorden gaat ook weer eens wat actie komen, werd tijd enTheon/Sansa/Ramsay was erg goed. Gelukkig geen Dorne gehad deze ep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Het was inderdaad een tussen aflevering. [spoiler=S05E05]In mijn optiek iets te veel aandacht voor de Boltons, hoewel ik Ramsay een enorme baas vind, was dit toch wat minder. De vernedering van Theon was wat overbodig, al was het goed om te zien hoe Sansa erop reageerde. Haar blik was geweldig toen Bolton vertelde dat dat dikke mormel zwanger is van een jongetje :D. Overigens dat gesprek tussen Pa Bolton en Ramsey daarna, heerlijk :-D. Draakjes waren ook weer even zoet (d) Weet alleen niet helemaal wat ik moet denken van haar verhaallijn, duurt mij ook wat te lang. Had eigenlijk wel verwacht dat ze een aanval in zou gaan zetten maar heb het idee dat ze nu al een flinke tijd in Mereen (hoe dat mag heten) zit aan te klooien. Oh ja, verhaallijn van Brienne mogen ze ook schrappen. Zat weinig toevoegde waarde in deze aflevering. Verder valt er weinig zinnigs te zeggen of deze aflevering. Ben wel erg benieuwd hoe de slag tussen Bolton en Stannis zal gaan worden :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 [spoiler=""] [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Stannis = zuiden :huhu:. Had tot nu toe alle seizoenen een haat aan hem, maar sinds die in het noorden is beste character. Leuke ep, kan er mee door. Verwacht volgende week wat goede actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Lekkere ep wel hoor. Vooral alles in Winterfell, heerlijke psychologische mindgames. En tof om Valyria te zien (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 [spoiler="bijna geen spoiler, wel leuk] http://cdn2.streamable.com/video/f5799ae0f79611e48c337f9502883d81.webm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 [spoiler=S05E05]Jorah.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 [spoiler=Vraagje]Hoe snel verspreidt dat greyscale zich? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 [spoiler=Vraagje]Hoe snel verspreidt dat greyscale zich? [spoiler= ]In de boeken heel langzaam. Eigenlijk zou je niet eens zo snel er iets van moeten kunnen zien, maar dat hebben de makers denk ik zo gedaan om de kijkers te laten zien dat Jorah greyscale heeft opgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 [spoiler=Vraagje]Hoe snel verspreidt dat greyscale zich? [spoiler=greyscale] Greyscale kills very slowly, leaving its victims to suffer as their flesh deteriorates. Adults infected with greyscale can live a year or two, sometimes five, and it is not unknown for a few to live another ten years, but it always kills them in the end. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Hoe kan je Stannis nou haten? :cab: Wel benieuwd naar waarom.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten