Alessandro Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Oh nee hoor, ik ga iedere week de aflevering terugkijken. Alle vier de afleveringen zijn mega vet. Overigens zeggen meer mensen dit, maar ik heb al acht maanden gewacht ofzo. Nu een maandje wachten vind ik niet erg. De eerste vier afleveringen zijn goed genoeg om lekker terug te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Wat een verleiding :( Ga hem gewoon elke week bekijken anders wordt ik helemaal gek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Ik zit ook echt in een kutsysteem, weet niet wat ik moet doen.. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Game of Thrones Oké, als degene die het allemaal gezien geeft wil ik best een tip geven: Lekker wachten. Alles achter elkaar kijken zorgt voor minder spanning. Ik ben blij dat ik het al gezien heb, maar de spanning was per aflevering gewoon een stuk groter geweest als ik het niet had gedaan. Lekker wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 fack it ik ga gewoon alles kijken spanning is toch veel minder nu ik de boeken gelezen heb, ben meer benieuwd hoe ze het uitwerken in de serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Ik ga nu ep 1 kijken omdat ik morgen toch weinig tijd heb. De rest kijk ik gewoon om de week als me dat lukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Ik wacht lekker tot morgen, goede kwaliteit en hopelijk ook al NL subs. Maar Engelse sub is trouwens ook geen verkeerde oplossing :) Ben echt heel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Ik heb nu de eerste vier afleveringen van seizoen vijf gezien, en ik ben nu al depressief:( Oh nee hoor, ik ga iedere week de aflevering terugkijken. Alle vier de afleveringen zijn mega vet. Overigens zeggen meer mensen dit, maar ik heb al acht maanden gewacht ofzo. Nu een maandje wachten vind ik niet erg. De eerste vier afleveringen zijn goed genoeg om lekker terug te kijken. Ben ik de enige die hier de tegenspraak een beetje in ziet? [emoji14] Ik ga iig mooi wachten en m elke week kijken. Heeft ook wel iets om ergens een week naar uit te kijken en er dan in full HD een uur van te genieten. Daarbij heb ik wel het verzoek om (namens de Tapatalk gebruikers van deze aardkloot) spoilers van afleveringen die nog niet geweest zijn algeheel te vermijden. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Gewoon pas posten over een aflevering als die officieel uit is lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Ben ik de enige die hier de tegenspraak een beetje in ziet? [emoji14] Ik ga iig mooi wachten en m elke week kijken. Heeft ook wel iets om ergens een week naar uit te kijken en er dan in full HD een uur van te genieten. Daarbij heb ik wel het verzoek om (namens de Tapatalk gebruikers van deze aardkloot) spoilers van afleveringen die nog niet geweest zijn algeheel te vermijden. ;c Haha, de twee hebben niets met elkaar te maken. Al zou je ze wel zo kunnen interpreteren;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Aflevering 1,2 en 3 staan inmiddels al bij de torrentboer Dat geloof jij nu al de eerste 3 ;e Is pas hooguit 1 uitgezonden :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Dat geloof jij nu al de eerste 3 ;e Is pas hooguit 1 uitgezonden :r De eerste vier episodes zijn gelekt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Dat geloof jij nu al de eerste 3 ;e Is pas hooguit 1 uitgezonden :r http://www.nu.nl/film/4029147/eerste-vier-afleveringen-nieuw-game-of-thrones-seizoen-uitgelekt.html Koekoek :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Ik ben er klaar voor hoor #teamstannis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Jaja dubbelpost: WE ZIJN LIVE : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Enorm veel zin in, als ik thuiskom gelijk de download aangooien, lets gooooooo: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Ik heb ze alle 4 al gekeken, ik kon me niet langer beheersen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Het wordt een heeul mooi seizoen, plus dat ik baal dat ik nu een maand op ep5 moet wachten. :( Ik kon me gisteravond om tien uur al niet meer beheersen, dus ging niet zo laat slapen. Ik was eerst van plan om alleen de eerste te kijken, maar dat was behoorlijk mis gegaan. Vanavond nog maar een keer zien in echt goede kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 [spoiler=EP1]Scenes met Jon, Stannis en Mance waren erg goed. Vond het wel jammer dat Mance niet voor Stannis koos maar daar kwam wel de beste scene uit voort. Mance op de brandstappel en Jon die hem uit zijn lijden verlost. Verder de scenes met Danaerys en haar draken vond ik wel tof, ze lijkt steeds banger te worden. En met die met dat gouden masker was ook vet. Tyrion en Varys zoals altijd erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 http://www.nu.nl/film/4029147/eerste-vier-afleveringen-nieuw-game-of-thrones-seizoen-uitgelekt.html Koekoek :D Wel gaat het om video's van lage kwaliteit, met een vervaagd watermerk in beeld. Ik houd wel gewoon bij alleen Episode 1 dan. Maar helder, excuses :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Net de eerste gekeken op stage (A), begeleiders zijn ochtendje weg dus waarom niet :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 [spoiler=EP1] Nou, dat was een prima aflevering. Ze hadden me aan het eind goed te pakken, ik was ervan overtuigd dat Mance alsnog zou bezwijken en zou knielen. Ben ook benieuwd naar de nieuwe rol van Lancel Lannister, die duidelijk nog steeds niets snapt van wat er allemaal om hem heen gebeurt. Nu lekker een weekje wachten, want ik ga niet bingewatchen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Ik houd ook alleen bij E1. Als je t/m 4 kijkt kan je 5 weeken wachten op E5.... Of er moet een lek komen van E5 t/m 10.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Hopen dat alle 10 uitlekken :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Hopen dat alle 10 uitlekken :-D Ik had liever geen lek. Dan was het 10 weken genieten. Als alles lekt kan je 12 maanden wachten op S6 ipv 10.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten