Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Oh nee hoor, ik ga iedere week de aflevering terugkijken. Alle vier de afleveringen zijn mega vet. Overigens zeggen meer mensen dit, maar ik heb al acht maanden gewacht ofzo. Nu een maandje wachten vind ik niet erg. De eerste vier afleveringen zijn goed genoeg om lekker terug te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Game of Thrones

Oké, als degene die het allemaal gezien geeft wil ik best een tip geven: Lekker wachten. Alles achter elkaar kijken zorgt voor minder spanning. Ik ben blij dat ik het al gezien heb, maar de spanning was per aflevering gewoon een stuk groter geweest als ik het niet had gedaan. Lekker wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu de eerste vier afleveringen van seizoen vijf gezien, en ik ben nu al depressief:(

Oh nee hoor, ik ga iedere week de aflevering terugkijken. Alle vier de afleveringen zijn mega vet. Overigens zeggen meer mensen dit, maar ik heb al acht maanden gewacht ofzo. Nu een maandje wachten vind ik niet erg. De eerste vier afleveringen zijn goed genoeg om lekker terug te kijken.

Ben ik de enige die hier de tegenspraak een beetje in ziet? [emoji14] Ik ga iig mooi wachten en m elke week kijken. Heeft ook wel iets om ergens een week naar uit te kijken en er dan in full HD een uur van te genieten. Daarbij heb ik wel het verzoek om (namens de Tapatalk gebruikers van deze aardkloot) spoilers van afleveringen die nog niet geweest zijn algeheel te vermijden. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik de enige die hier de tegenspraak een beetje in ziet? [emoji14] Ik ga iig mooi wachten en m elke week kijken. Heeft ook wel iets om ergens een week naar uit te kijken en er dan in full HD een uur van te genieten. Daarbij heb ik wel het verzoek om (namens de Tapatalk gebruikers van deze aardkloot) spoilers van afleveringen die nog niet geweest zijn algeheel te vermijden. ;c

Haha, de twee hebben niets met elkaar te maken. Al zou je ze wel zo kunnen interpreteren;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt een heeul mooi seizoen, plus dat ik baal dat ik nu een maand op ep5 moet wachten. :( Ik kon me gisteravond om tien uur al niet meer beheersen, dus ging niet zo laat slapen. Ik was eerst van plan om alleen de eerste te kijken, maar dat was behoorlijk mis gegaan. Vanavond nog maar een keer zien in echt goede kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=EP1]Scenes met Jon, Stannis en Mance waren erg goed. Vond het wel jammer dat Mance niet voor Stannis koos maar daar kwam wel de beste scene uit voort. Mance op de brandstappel en Jon die hem uit zijn lijden verlost. Verder de scenes met Danaerys en haar draken vond ik wel tof, ze lijkt steeds banger te worden. En met die met dat gouden masker was ook vet. Tyrion en Varys zoals altijd erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=EP1]

Nou, dat was een prima aflevering. Ze hadden me aan het eind goed te pakken, ik was ervan overtuigd dat Mance alsnog zou bezwijken en zou knielen. Ben ook benieuwd naar de nieuwe rol van Lancel Lannister, die duidelijk nog steeds niets snapt van wat er allemaal om hem heen gebeurt.

Nu lekker een weekje wachten, want ik ga niet bingewatchen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites