Justin Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Die gaat geen grote rol spelen lijkt me? Zie 'm nergens voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Neuh denk het ook niet maar hij is gecast voor seizoen 5 en sws een toffe acteur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Hij speelt toch in Constantine? Hij is super awesome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Ken hem het best als Simon Adebisi uit de serie Oz, goeie acteur!! Ben benieuwd hoe groot zijn rol gaat zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Ken hem het best als Simon Adebisi uit de serie Oz, goeie acteur!! Ben benieuwd hoe groot zijn rol gaat zijn Aah thnx bro. Daar herken ik hem dus van. Oz :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Ik denk dat dat Areo Hotah is? Dit is echt heerlijk :-D BabsgCQhpu4 Geniaal :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Ken hem het best als Simon Adebisi uit de serie Oz, goeie acteur!! Ben benieuwd hoe groot zijn rol gaat zijn Adebisi ja, baas. En ook Mr Eko van Lost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 (bewerkt) Ik denk dat dat Areo Hotah is? Dit is echt heerlijk :-D BabsgCQhpu4 Neuh Areo was iemand anders. Dat filmpje :-D 8 april 2015 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Even seizoen 4 terugkijken, heerlijk begin ook weer met Oberyn : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Voor mensen die niet genoeg hebben aan de boeken en de serie , de Tell Tale Game inmiddels 3 episodes uit is ook heel vet. Je speelt met verzonnen karakters maar je spreekt/smeedt plannen/bedelt bij bestaande als Tyrion , Cersei , Ramsey Bolton , Daenny en Jon Snow. En ze hebben dezelde stem acteurs/actrices als in de serie ;c :D Oh en het is echt schokkend bij vlagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 http://www.westeros.org/GoT/News/Entry/Two_New_Promos Nog wat laatste kleine promo's voor het seizoen begint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 True story, of na een vette aflevering weer een week (of soms langer) moeten wachten op een nieuwe. Deze dagen s04 terug gekeken, einde van ep8 blijft nog steeds sick en zo enorm jammerlijk :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Reden? Voor je het weet is het voorbij en moet je weer tyfus lang wachten op het volgende seizoen :( En alle afleveringen opsparen is ook niet te doen zowat. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Ik heb er gewoon belachelijk veel zin in, dat wachten is een zorg voor later. Eerst genieten nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Heb helaas niks terug kunnen zien maar heb er echt enorm veel zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Er gaan ook torrents rond met virussen las ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 in op pagina 100 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 (bewerkt) Aflevering 1,2 en 3 staan inmiddels al bij de torrentboer 12 april 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Er gaan ook torrents rond met virussen las ik. Aflevering 1,2 en 3 staan inmiddels al bij de torrentboer Toch gewoon even lekker geduld jongens. Lekker de hype volgen en het de dag erna kunnen bediscussieren, das toch alleen maar mooi? Hoogtepuntje van de week altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jorkoo004 Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Ik wacht op de Torrents met goede kwaliteit! In tegenstelling tot velen hecht ik hier wel een bepaalde waarde aan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Ik wacht morgen ook wel op de 1080p torrent, maar de verleiding is heel groot. :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Morgenochtend eerst met Engelse subs kijken en dan dinsdag/woensdag nog eens met Nederlandse ondertiteling om niets te missen.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Toch ff e01 aan t downloaden om de kwaliteit te checken ;c maar ga denk ik gewoon de HD versie elke week pakken, anders moet ik straks weer een maand wachten. wekelijks kijken houdt het een beetje spannend (ofzo) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Ik heb nu de eerste vier afleveringen van seizoen vijf gezien, en ik ben nu al depressief:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Kan je weer een maand gaan wachten nu. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten