Jebus4life Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 (bewerkt) Echt zaaaaalige aflevering :< [spoiler=]Wat een beer die Gregor, zelfs Bronn deinst terug (aanbod van Cersei zal er ook mee te maken hebben, maar eerlijk is eerlijk, hij heeft duidelijk bang om het tegen Gregor op te nemen, wat laat zien hoe scary die wel niet is). Goeie dialoog tussen Oberyn & Tyrion, hoewel ik het wel zag aankomen door z'n haat voor Gregor, laat weer zien hoe diep de haat van Oberyn nog zit. Indien hij wint tegen Gregor (waar ik wel op hoop aangezien ik niet zowel Tyrion als Oberyn wil zien verdwijnen, de helft van m'n favoriete personages weer dood, tzou niet de eerste keer deze serie zijn :p) een nieuwe bondgenoot voor Tyrion nu Bronn wegvalt; het is de enige Lannister waar hij geen diepe haat voor lijkt te voelen). *Hoe oud is Oberyn eigenlijk, want die neigt toch naar de 45-50 vermoed, dapper om nog in de ring te stappen :p *LF trouwens, moest er niets van weten in S1; maar hoe langer hoe meer bij m'n favoriete chars :< Tyrion, Oberyn, Baelish & Ramsay zijn nu toch wel de favorieten hier (en ser pounce uiteraard). ***EDIT*** Is dit dan ook het einde van Bronn in de serie? Lijkt me wel :( 19 mei 2014 bewerkt door Jebus4life Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Echt zaaaaalige aflevering :< [spoiler=]Wat een beer die Gregor, zelfs Bronn deinst terug (aanbod van Cersei zal er ook mee te maken hebben, maar eerlijk is eerlijk, hij heeft duidelijk bang om het tegen Gregor op te nemen, wat laat zien hoe scary die wel niet is). Goeie dialoog tussen Oberyn & Tyrion, hoewel ik het wel zag aankomen door z'n haat voor Gregor, laat weer zien hoe diep de haat van Oberyn nog zit. Indien hij wint tegen Gregor (waar ik wel op hoop aangezien ik niet zowel Tyrion als Oberyn wil zien verdwijnen, de helft van m'n favoriete personages weer dood, tzou niet de eerste keer deze serie zijn :p) een nieuwe bondgenoot voor Tyrion nu Bronn wegvalt; het is de enige Lannister waar hij geen diepe haat voor lijkt te voelen). *Hoe oud is Oberyn eigenlijk, want die neigt toch naar de 45-50 vermoed, dapper om nog in de ring te stappen :p *LF trouwens, moest er niets van weten in S1; maar hoe langer hoe meer bij m'n favoriete chars :< Tyrion, Oberyn, Baelish & Ramsay zijn nu toch wel de favorieten hier (en ser pounce uiteraard). ***EDIT*** Is dit dan ook het einde van Bronn in de serie? Lijkt me wel :( Oberyn is in de boeken 42, maar ik geloof dat in de serie de leeftijden allemaal iets hoger liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Wat een zalige aflevering. [spoiler=spoilers]Baelish, Oberyn bazen. Arya weer een kill, en twee naakte Nederlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Haha dat laatste idd. Moest er ook aandenken. Duidelijk een tussenaflevering met de te verwachten dingen. Volgende aflevering brandt de hel los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Ik had er ook niet op gerekend, maar vind het wel een bazenactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Ik had er niet op gerekend, had 't wel gehoopt. :D Zat ook echt te juichen achter de laptop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 (bewerkt) GoT :< [spoiler=S04E07]Een prima aflevering. De scenes met Araya zijn nog steeds niet zo heel bijzonder, ze killt wel weer iemand in koele bloede. Haar karakter is tof maar het verhaal duurt voor mij te lang, het lijkt alsof ze wekelijks niet veel verder komen. Carice van Houten blijft een aantrekkelijke vrouw, heerlijk dat ze schijt heeft aan het naakt een scene spelen. Doet ze volgens mij nog graag ook :cab: Vraag me alleen wel af waar ze heen gaan met Stannis etc. en dat het kind mee moet. De dialogen van Tyrion waren in deze aflevering prachtig. Eerst een zeer sterke met Jamie maar die met Oberyn was nog een stukje vetter. Hoop dat die de Mountain gaat afmaken. Ik snap de keuze van Bronn wel, Tyrion kon hem eigenlijk ook te weinig bieden om hem te overtuigen. En dat einde weer :-D Heerlijk dat die tante de diepte is ingegooid, nu dat blaag nog. Het was wel een beetje voorspelbaar dat hij 'Winterfell' in de sneeuw zou gaan slopen. Maar die LF, wat een koning is het toch ook aan het worden. Zo enorm slimme personage. Ik vond hem eerst een vervelende idioot maar hij krijgt mijn sympahatie. Zeer benieuwd na de aflevering van de volgende week, met name het gevecht van Oberyn. 19 mei 2014 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 GoT :< [spoiler=S04E07] Vraag me alleen wel af waar ze heen gaan met Stannis etc. en dat het kind mee moet. [spoiler=wordt aan het eind van seizoen 3 gezegd]Stannis gaat naar de Wall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 GoT :< [spoiler=S04E07]Een prima aflevering. De scenes met Araya zijn nog steeds niet zo heel bijzonder, ze killt wel weer iemand in koele bloede. Haar karakter is tof maar het verhaal duurt voor mij te lang, het lijkt alsof ze wekelijks niet veel verder komen. Carice van Houten blijft een aantrekkelijke vrouw, heerlijk dat ze schijt heeft aan het naakt een scene spelen. Doet ze volgens mij nog graag ook :cab: Vraag me alleen wel af waar ze heen gaan met Stannis etc. en dat het kind mee moet. Ik snap de keuze van Bronn wel, Tyrion kon hem eigenlijk ook te weinig bieden om hem te overtuigen. De dialogen van Tyrion waren in deze aflevering prachtig. Eerst een zeer sterke met Jamie maar die met Oberyn was nog een stukje vetter. Hoop dat die de Mountain gaat afmaken. En dat einde weer :-D Heerlijk dat die tante de diepte is ingegooid, nu dat blaag nog. Het was wel een beetje voorspelbaar dat hij 'Winterfell' in de sneeuw zou gaan slopen. Maar die LF, wat een koning is het toch ook aan het worden. Zo enorm slimme personage. Ik vond hem eerst een vervelende idioot maar hij krijgt mijn sympahatie. Zeer benieuwd na de aflevering van de volgende week, met name het gevecht van Oberyn. Sluit me hier helemaal mee aan. [spoiler=kind]Dat kind dat mee moet wordt denk ik opgeofferd of voor trouwen van iemand. Als ze t gaat opofferen dan gaat ze denk ik te ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 [spoiler=wordt aan het eind van seizoen 3 gezegd]Stannis gaat naar de Wall Ooh oke, heb ik denk ik even gemist :cab: Sluit me hier helemaal mee aan. [spoiler=kind]Dat kind dat mee moet wordt denk ik opgeofferd of voor trouwen van iemand. Als ze t gaat opofferen dan gaat ze denk ik te ver. [spoiler=kind]Zou maar zo kunnen, ze is natuurlijk niet 'volmaakt' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 [spoiler=Schubbenmeisje]Het zou mij inderdaad niks verbazen als dat kind straks ook op de brandstapel wordt gezet, al vraag ik me af of Stannis dat gaat accepteren. Mag hopen van niet in ieder geval. Overigens wel met Vitesse88 eens dat Robin Arryn ook een stukje mag gaan vliegen, klein psychopaatje dat het is. Ben je van Joffrey af, komt hij meer naar voren in de serie... ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Vraag [spoiler=.]Ben ik de enige die niet aan zag komen dat Baelish Lysa Arryn zou vermoorden of wat? ;c [spoiler=]Dus echt van mijlenver he. ;c Zeker toen je hoorde dat LF haar riep wist je precies waar t op uit ging draaien. Wat een heerlijke baas ook, prachtig. Oberyn natuurlijk ook een heerlijke scéne. Ik kan net als vorige week echt niet wachten op een nieuwe aflevering nondedju. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Vraag [spoiler=.]Ben ik de enige die niet aan zag komen dat Baelish Lysa Arryn zou vermoorden of wat? ;c Neenee, ik ook niet :D GoT :< [spoiler=S04E07] Maar die LF, wat een koning is het toch ook aan het worden. #TeamBaelish ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Maak je borst maar nat dan, want de volgende aflevering is pas over 2 weken..... :( [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Maak je borst maar nat dan, want de volgende aflevering is pas over 2 weken..... :( [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; Que? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Ja ho eens ff. Wat is dan nou weer dan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Ja de volgende ep komt 1 Juni pas weer, kon ook wel janken toen ik dat ontdekte. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Was vorig jaar ook zo. Zit ergens een feestdag bij in de states (weet de naam niet) wat altijd voor een dip in de ratings zorgde dus sinds vorig jaar skippen ze dat weekend Heb vakantie geboekt om weg van huis te zijn in die zware periode, want: the night is dark and full of terrors :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Was vorig jaar ook zo. Zit ergens een feestdag bij in de states (weet de naam niet) wat altijd voor een dip in de ratings zorgde dus sinds vorig jaar skippen ze dat weekend Heb vakantie geboekt om weg van huis te zijn in die zware periode, want: the night is dark and full of terrors :p Memorial day geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 (bewerkt) Vraag [spoiler=.]Ben ik de enige die niet aan zag komen dat Baelish Lysa Arryn zou vermoorden of wat? ;c Ik zag het in die scene wel aankomen hoor, ervoor niet natuurlijk. [spoiler=Stannis]Lijkt me dat zijn dochter staat gepland in de lijst "op te offeren mensen". Denk toch niet dat Stannis dat gaat accepteren, al zou die vrouw van hem dat natuurlijk heel graag zien gebeuren. :cab: 19 mei 2014 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Baelish/Lysa Arryn: [spoiler=.]Ja hè hè, in die scène zelf zag ik 'm op een gegeven moment wel aankomen. Maar voor de ep? Ik lees hier allemaal commentaren van 'de te verwachten dingen zijn gebeurt, nou, ik zag niet aankomen dat Petyr z'n vrouw zou vermoorden. Ben wellicht de enige.. Ik kan niet voor de TV-serie praten, omdat ik het al wist vanuit de boeken, maar daarin kwam het wel tamelijk onverwachts voor me ja ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 [spoiler=s04e07] :-D Heerlijke, de toon is gezet voor volgende aflevering (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Geweldige ep _O_ [spoiler=EP7]Petyr en Oberyn _O_ Wat een bazen (d) En The Mountain, wat een beer joh. Mooie scenes tussen Tyrion/Oberyn en Tyrion/Bronn zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Btw, iets waar ik nog niet instant aan gedacht heb; kan me moeilijk voorstellen dat Baelish hier zomaar mee wegkomt? Ik weet dat hij extreem berekend is en bereid is grote risico's te nemen, maar wat gaat hij zeggen, dat ze gestruikeld is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Ik zag het in die scene wel aankomen hoor, ervoor niet natuurlijk. [spoiler=Stannis]Lijkt me dat zijn dochter staat gepland in de lijst "op te offeren mensen". Denk toch niet dat Stannis dat gaat accepteren, al zou die vrouw van hem dat natuurlijk heel graag zien gebeuren. :cab: [spoiler=Stannis]Naja je kunt wel merken dat Stannis, in tegenstelling tot z'n vrouw, wel om haar geeft. Hij heeft haar dit seizoen al meerdere malen verdedigd. Deze scene merkte je dat vooral. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten