RanDMC Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Jammer dat er niet bijstaat wanneer de serie weer begint, al begrijp ik best dat dat wel weer volgend jaar word, helaas... :( Ook dat van die personages is wel begrijpelijk, ik moet er nu soms zelfs nog zo'n web van personages bij pakken om weer op te halen wie het ook alweer was. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Ben (vrij laat) uiteindelijk ook maar aan deze serie begonnen, na de goede verhalen hier. Absoluut geen spijt van. Nu ep 9 van S1, Baelor, gezien. Fucking Hell. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Voor de liefhebbers die ep 9 van seizoen 2 al gezien hebben: [spoiler=EPIC] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Ben (vrij laat) uiteindelijk ook maar aan deze serie begonnen, na de goede verhalen hier. Absoluut geen spijt van. Nu ep 9 van S1, Baelor, gezien. Fucking Hell. Seizoen 1 is sowieso stukken beter dan seizoen 2, mijn mening tenminste. Neemt niet weg dat seizoen 2 ook zeker absoluut de moeite is, kijk nog steeds elke week met smacht uit naar een nieuwe episode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Ik ga er ook maar eens mee beginnen. Net de eerste aflevering gedownload, morgen even kijken of ik het leuk vind.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Die speech van Tyrion was sowieso beest _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 [spoiler=Tyrion]Ik dacht alleen dattie dood ging, dat zn gezicht doormidden zou gaan, toen hij geraakt werd door het zwaard. Je zag namelijk tijdens die gevechten ook één zo'n vent letterlijk doormidden gehakt worden. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 [spoiler=.]Wel meer dan 1 trouwens. Zowel the hound als Stannis hebben een lichaam in 2 stukken weten te krijgen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 The Hound doet dat al het hele seizoen ongeveer. Echt een beest is dat man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=The hound]Maar wat ik niet begreep is waarom kapte hij er nu ineens mee? hij houdt toch zo van moorden enzo, en nu loopt hij ineens weg ervan..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=antwoord]Hij heeft een fobie voor vuur hé. Toen hij die brandende kerel zag raakte hij helemaal verstijfd en stopte hij er mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=hound]If any of these flaming fucking arrows come near me, I'll strangle you with your own guts. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=hound]Ja dat had ik ook allemaal door, dat hij vuur niet chill vond, maar ik vind het niet echt passen bij hem dat hij dan maar meteen kapt. Het verraste me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=hound]Waar denk je dat z'n misvormde kop vandaan komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=hound]Ja dat had ik ook allemaal door, dat hij vuur niet chill vond, maar ik vind het niet echt passen bij hem dat hij dan maar meteen kapt. Het verraste me. [spoiler=hound]Zijn gezicht is zo mooi geworden nadat zijn broer zijn gezicht even tegen hete kolen heeft gehouden, niet zo gek dat ie niet veel op heeft met vuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=HOUND]In de boeken is het duidelijker, maar inderdaad, het komt vooral door het vuur in die slag op Blackwater Bay. Al is het als je de boeken leest een veel heftigere slag dan wat er in de serie getoond werd, daar begrijp je meer waarom The Hound weg wil uit het vuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=Hound]Alleen waarom wil hij dan naar Winterfell? Bang voor executie omdat hij uit het gevecht gestapt is oid? Dat was het enige wat voor mij nogal onduidelijk was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=Hound]Alleen waarom wil hij dan naar Winterfell? Bang voor executie omdat hij uit het gevecht gestapt is oid? Dat was het enige wat voor mij nogal onduidelijk was [spoiler=Hound]Om Sansa weer thuis te brengen dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=Hound]Maar waarom zou hij haar die gunst doen? Hij heeft haar immers al gered van verkrachting, bovendien wordt hij nogal als een erg koelbloedig persoon afgeschilderd en past hij juist wel in Kings Landing vind ik. Vind het nog steeds een beetje raar, misschien dat het in het boek duidelijker is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=Hound]Daarnaast is hij nooit echt dol geweest op Sansa, dus begrijp ik niet waarom hij haar opeens thuis wil brengen. :cab: Want hij was haar ook gewoon aan het opwachten in haar kamer toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=Hound]Maar waarom zou hij haar die gunst doen? Hij heeft haar immers al gered van verkrachting, bovendien wordt hij nogal als een erg koelbloedig persoon afgeschilderd en past hij juist wel in Kings Landing vind ik. Vind het nog steeds een beetje raar, misschien dat het in het boek duidelijker is. [spoiler=Hound]Ik verwacht dat het antwoord op die vraag later in de serie nog wel beantwoord wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 [spoiler=hound] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Flauw hoor;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Vandaag aan begonnen, ziener erg vet uit:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten