Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Jammer dat er niet bijstaat wanneer de serie weer begint, al begrijp ik best dat dat wel weer volgend jaar word, helaas... :( Ook dat van die personages is wel begrijpelijk, ik moet er nu soms zelfs nog zo'n web van personages bij pakken om weer op te halen wie het ook alweer was. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben (vrij laat) uiteindelijk ook maar aan deze serie begonnen, na de goede verhalen hier. Absoluut geen spijt van. Nu ep 9 van S1, Baelor, gezien. Fucking Hell.

Seizoen 1 is sowieso stukken beter dan seizoen 2, mijn mening tenminste. Neemt niet weg dat seizoen 2 ook zeker absoluut de moeite is, kijk nog steeds elke week met smacht uit naar een nieuwe episode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=hound]Ja dat had ik ook allemaal door, dat hij vuur niet chill vond, maar ik vind het niet echt passen bij hem dat hij dan maar meteen kapt. Het verraste me.

[spoiler=hound]Zijn gezicht is zo mooi geworden nadat zijn broer zijn gezicht even tegen hete kolen heeft gehouden, niet zo gek dat ie niet veel op heeft met vuur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=HOUND]In de boeken is het duidelijker, maar inderdaad, het komt vooral door het vuur in die slag op Blackwater Bay. Al is het als je de boeken leest een veel heftigere slag dan wat er in de serie getoond werd, daar begrijp je meer waarom The Hound weg wil uit het vuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Hound]Alleen waarom wil hij dan naar Winterfell? Bang voor executie omdat hij uit het gevecht gestapt is oid? Dat was het enige wat voor mij nogal onduidelijk was

[spoiler=Hound]Om Sansa weer thuis te brengen dacht ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Hound]Maar waarom zou hij haar die gunst doen? Hij heeft haar immers al gered van verkrachting, bovendien wordt hij nogal als een erg koelbloedig persoon afgeschilderd en past hij juist wel in Kings Landing vind ik. Vind het nog steeds een beetje raar, misschien dat het in het boek duidelijker is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Hound]Maar waarom zou hij haar die gunst doen? Hij heeft haar immers al gered van verkrachting, bovendien wordt hij nogal als een erg koelbloedig persoon afgeschilderd en past hij juist wel in Kings Landing vind ik. Vind het nog steeds een beetje raar, misschien dat het in het boek duidelijker is.

[spoiler=Hound]Ik verwacht dat het antwoord op die vraag later in de serie nog wel beantwoord wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites