Ozan Geplaatst 9 maart 2012 Share Geplaatst 9 maart 2012 (bewerkt) Seizoen 1 uitgezien, heldig einde _O_ En dan die trailer, facking beest :< 9 maart 2012 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Wanneer begon S2 ook alweer? APril toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Wanneer begon S2 ook alweer? APril toch? 1 april airt het in de US Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Zondag GoT herkijk marathon met men vriendin (h) Mooi net zo voor het nieuwe seizoen. Echt zin om het eerste nog eens te kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 2 April komt volgens mij het nieuwste seizoen. Ik moet zelf ook nog even een GoT marathon inplannen. Eerst maar eens aan mijn huisgenootjes vragen of die misschien interesse hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 maart 2012 Share Geplaatst 18 maart 2012 Awesome! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 maart 2012 Share Geplaatst 18 maart 2012 Geweldig _O_ Beter is het snel 2 april. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Zondag GoT herkijk marathon met men vriendin (h) Mooi net zo voor het nieuwe seizoen. Echt zin om het eerste nog eens te kijken :D Wat doe je dat meisje aan joh :( Medelijden hoor, beter laat ze dit niet zomaar toe :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Wat doe je dat meisje aan joh :( Medelijden hoor, beter laat ze dit niet zomaar toe :evil: Wat is er mis met een kwaliteitsserie kijken met je vriendin? Hij had ook Blue Mountain State met haar kunnen kijken... Dat was pas erg geweest ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Nee dat zou juist koning zijn geweest;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Jonge Lange jij gaat je vriendin filmkennis bijbrengen en laat haar PotC zien :cab: Maar heb maar 7 eps gezien zondag, moest nog United tussendoor zien anders hadden we 9 gehaald ;c donderdag de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 Ik ben nu bij aflevering 9. Ik probeer het zo te timen dat ik direct door kan rollen in seizoen 2. Ik ben nog niet zo enthousiast als de meesten hier, maar dat het een uitstekende serie is moge wel duidelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 Ik ben ook niet dusdanig enthousiast dat ik het echt een topserie vind, maar zeker wel leuk en het volgen waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 vind t niks an Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Denk nog nooit zo erg uitgekeken naar een nieuw seizoen van een serie :cab:. Soms vergeet ik ff waarom ik er zo naar uitkijk en dan kijk ik ff de eerste scene van ep 1 en dan weet ik het weer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik verheug me ook ten zeerste op het nieuwe seizoen. Ik ga als het kan nog voor S02E01 de laatste episode van seizoen 1 nog een keer kijken, om weer in te komen. Love it! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik verheug me ook ten zeerste op het nieuwe seizoen. Ik ga als het kan nog voor S02E01 de laatste episode van seizoen 1 nog een keer kijken, om weer in te komen. Love it! Kun je, imo, beter de laatste twee kijken. [tekst]Aangezien in aflevering 9 een beetje de climax zit en aflevering 10 toch vooral afwikkeling is.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik hoop ten zeerste dat ze wel hetzelfde intro gebruiken. Wat een gevoel daar altijd bij: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 2 april toch? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Man man man ik kan echt niet meer wachten! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Kun je, imo, beter de laatste twee kijken. [tekst]Aangezien in aflevering 9 een beetje de climax zit en aflevering 10 toch vooral afwikkeling is.[/tekst] Ook een optie inderdaad :) Ben ook benieuwd naar Carice trouwens, toch wel een flinke aanwinst voor een serie als GoT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Man man man ik kan echt niet meer wachten! _O_ Same, zo benieuwd naar de nieuwe personages en in het bijzonder Davos _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 Gister aflevering 9 gezien, ik moest wel lachen toen ik deze klassieker voorbij hoorde komen. Ongeveer rond de 40 sec.:) Wp53DiNEBLA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 2 april toch? :) 1 April in Amerika dus 2 april issie te downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 maart 2012 Share Geplaatst 31 maart 2012 Al is het hier al wel 2 April als die uitgezonden word in Amerika ;). Nee, zal er maandagochtend rond 03.00 wel opstaan, dus voor de echte freaks die niet kunnen wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten