Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei cimbomcu:

Oh dat is zeker de schuld van El Khayati, ben het dan ook helemaal eens met je. Zeg alleen dat ik wel begrijp waar het vandaan komt, kan nu miljonair worden terwijl die paar jaar geleden bij Kozakken boys(?) speelde.

Waar kan 'ie nu heen dan? Heb het verder niet gevolgd. Als ie inderdaad weg kan snap ik wel dat ie boos is (alsnog verplicht om te werken maargoed).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Magikarp:

Waar kan 'ie nu heen dan? Heb het verder niet gevolgd. Als ie inderdaad weg kan snap ik wel dat ie boos is (alsnog verplicht om te werken maargoed).

Qatar SC, maar volgens Ado willen ze te weinig betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ja ik interpreteerde het, geen idee waarom eigenlijk, als dat ze te weinig salaris hadden geboden. Begrijp hem dan wel. Dacht dat ie nergens heen kon (of wilde)
Meneer heeft geeneens een zaakwaarnemer. Het hele gedoe draait om het feit dat hij vrijaf wou om in Qatar te gaan praten, maar vervolgens doodleuk wél dat weekend op zijn eigen georganiseerde toernooi in Rotterdam is. Vervolgens blijft hij nog een paar dagen weg. Dit zorgt voor gezeur in de selectie en uiteraard onder de supporters. Daarnaast mocht meneer al een week later beginnen vanwege de Ramadan. Ik snap niet dat als deze begin juni is afgelopen, je vier weken later nog ervan moet bijkomen/herstellen. Had hij nou met Marokko mee gedaan dan snap ik het, maar voor het nationale elftal was hij terecht niet in beeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rossi:

Op zich heb je met Koopmans een betrouwbare lijnkeeper in huis gehaald. Meevoetballend is hij niet dramatisch ofzo, maar het is niet zijn sterke punt. Met die chaotische puinzooi die MVV een verdediging noemde vorig jaar heeft hij kans gehad om zich te onderscheiden en dat deed hij toch vrij regelmatig. Echt een van de betere MVV'ers van vorig jaar en een betere keeper dan menig KKD-club onder de lat had staan. Als je die dan gratis kunt halen, dan kun je dat gokje toch best wagen? Ik denk dat jullie er op vooruitgaan ten opzichte van Groothuizen, dus dan mag Koopmans het uitvechten met opa Zwinkels voor een plek onder de lat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich heb je met Koopmans een betrouwbare lijnkeeper in huis gehaald. Meevoetballend is hij niet dramatisch ofzo, maar het is niet zijn sterke punt. Met die chaotische puinzooi die MVV een verdediging noemde vorig jaar heeft hij kans gehad om zich te onderscheiden en dat deed hij toch vrij regelmatig. Echt een van de betere MVV'ers van vorig jaar en een betere keeper dan menig KKD-club onder de lat had staan. Als je die dan gratis kunt halen, dan kun je dat gokje toch best wagen? Ik denk dat jullie er op vooruitgaan ten opzichte van Groothuizen, dus dan mag Koopmans het uitvechten met opa Zwinkels voor een plek onder de lat.

Verschil is dat Groothuizen pas 21 is. Had hem echt graag zien blijven. Wat ik op YouTube van Koopmans gezien heb is niet zo denderend. Verspilling van het geld had dat uit Jong een doorgeschoven als 3e doelman.

Als er dan toch een nieuwe doelman gezocht werd, had dan direct een eerste doelman gezocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rossi:
35 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Verschil is dat Groothuizen pas 21 is. Had hem echt graag zien blijven. Wat ik op YouTube van Koopmans gezien heb is niet zo denderend. Verspilling van het geld had dat uit Jong een doorgeschoven als 3e doelman

Fair play. Ik hoop dat jullie het volgend jaar goed doen, behalve als jullie tegen Fortuna spelen natuurlijk ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fair play. Ik hoop dat jullie het volgend jaar goed doen, behalve als jullie tegen Fortuna spelen natuurlijk [emoji6] 
Wordt een zelfde dramatisch jaar als afgelopen seizoen, met wederom een eindsprint. Plek 11 ofzo.

Zag Fortuna meteen zondagavond aan de bak mag. Kansloos joh. Opzich kan het wel, maar koppel dan clubs aan elkaar die niet zover van elkaar af zitten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Rossi:

Wordt een zelfde dramatisch jaar als afgelopen seizoen, met wederom een eindsprint. Plek 11 ofzo.

Zag Fortuna meteen zondagavond aan de bak mag. Kansloos joh. Opzich kan het wel, maar koppel dan clubs aan elkaar die niet zover van elkaar af zitten.

Echt waardeloos, als je maandag moet werken ben je de sjaak. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer dan prima voor ADO toch? 
Het is gewoon erg zonde dat je het jezelf steeds moeilijk maakt met een slechte eerste 20-25 wedstrijden. Om daarna met de volle inzet wel punten te kunnen pakken, je veilig te spelen op de valreep en nog netjes te eindigen. Uiteindelijk is 9-12 gewoon prima en aan je stand (begroting) verplicht, maar het is erg frustrerend dat het op het einde wel kan. Alleen al eerder veilig zijn zou fijn zijn. Maar goed het is elk seizoen zo dus zal wel in de club geslepen zijn.

Hopelijk komt er een grote schoonmaak op bestuurlijk niveau en bepaalde posities en afdelingen eronder.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rossi:

Verschil is dat Groothuizen pas 21 is. Had hem echt graag zien blijven. Wat ik op YouTube van Koopmans gezien heb is niet zo denderend. Verspilling van het geld had dat uit Jong een doorgeschoven als 3e doelman.

Als er dan toch een nieuwe doelman gezocht werd, had dan direct een eerste doelman gezocht.

23 ´´al´´ las ik vandaag. Schrok er ook van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals eerder gezegd een grote puinhoop. Waar West en AD zich stil houden komt NRC wel met het verhaal.

Tijd dat deze kwal oprot en heel snel. Daarnaast mogen meerdere posities opgeschoond worden en mogen alle vriendenclubjes binnen de club eveneens eruit geknikkers worden.

Laat die Chinezen maar eens hun ding doen. De belangrijkste dingen zoals clubkleuren en logo hebben zij geen invloed op en failliet gaan we toch niet. Hoewel een doorstart wellicht een oplossing zou zijn om het duivelse clubje eruit te krijgen.

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/08/02/melkert-weer-spil-in-haagse-machtsstrijd-a3969018

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-7-2019 om 22:09 zei Rossi:

Het is gewoon erg zonde dat je het jezelf steeds moeilijk maakt met een slechte eerste 20-25 wedstrijden. Om daarna met de volle inzet wel punten te kunnen pakken, je veilig te spelen op de valreep en nog netjes te eindigen. Uiteindelijk is 9-12 gewoon prima en aan je stand (begroting) verplicht, maar het is erg frustrerend dat het op het einde wel kan. Alleen al eerder veilig zijn zou fijn zijn. Maar goed het is elk seizoen zo dus zal wel in de club geslepen zijn.

Hopelijk komt er een grote schoonmaak op bestuurlijk niveau en bepaalde posities en afdelingen eronder.

Kijkend naar de selectie vind ik 13-16 realistischer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Rossi:

Zoals eerder gezegd een grote puinhoop. Waar West en AD zich stil houden komt NRC wel met het verhaal.

Tijd dat deze kwal oprot en heel snel. Daarnaast mogen meerdere posities opgeschoond worden en mogen alle vriendenclubjes binnen de club eveneens eruit geknikkers worden.

Laat die Chinezen maar eens hun ding doen. De belangrijkste dingen zoals clubkleuren en logo hebben zij geen invloed op en failliet gaan we toch niet. Hoewel een doorstart wellicht een oplossing zou zijn om het duivelse clubje eruit te krijgen.

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/08/02/melkert-weer-spil-in-haagse-machtsstrijd-a3969018

Bijzondere is dat die Chinezen al jaren de schuld krijgen van de mensen van Ado, maar je telkens weer hele logische dingen hoort vanuit die kant. Wat is hun invloed tegenwoordig trouwens? Investeren ze nog in Ado en hoe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei cimbomcu:

Bijzondere is dat die Chinezen al jaren de schuld krijgen van de mensen van Ado, maar je telkens weer hele logische dingen hoort vanuit die kant. Wat is hun invloed tegenwoordig trouwens? Investeren ze nog in Ado en hoe?

Als ik alles goed heb begrepen is het enige wat zij investeren hetgeen met de verkoop is afgesproken. Het eigen saldo van Den Haag moet altijd positief blijven, dus dit betalen zij elke keer wanneer de club dus in de min komt. 

In het verleden zijn zij bepaalde (contractueel) vastgelegde betaalafspraken niet nagekomen, maar deze bedragen werden wel uitgegeven. Hierdoor ontstonden toen gaten in de begroting. Veel werd er gewezen naar China en na een rechtszaak zijn zij ook tijdelijk de zeggenschap en hun aandelen kwijt geraakt (bevroren). Tijdens deze bewindvoering (wat meer dan 800.000 euro aan salaris voor de toezichthouders kostte) is er geen verandering in beleid geweest en kwamen we nog steeds tekort op de begroting. Ondanks verkopen van oa Johnson. 

Hoewel er dus was vastgelegd hoeveel en wanneer er werd geïnvesteerd, zijn deze bedragen uitgegeven voordat deze ontvangen waren. Ook de schuld van de dagelijkse clubleiding dus in mijn ogen dat er tekorten zijn ontstaan. Als wij afspreken dat ik jou bijv elke 3 maanden 200 euro geef, ben je toch dom deze alvast uit te geven voor ik deze überhaupt heb overgemaakt?

Van mij mag UVS nou eens laten zien wat zij precies voor ogen hebben met de club. Laat ze maar het hele zooitje op kantoor, wat er grotendeels voor zichzelf en hun vriendjes zit, eruit pleuren. Of Hamdi de juiste man is durf ik niet te zeggen. Ik zie graag dat ze Fontein nog eens proberen als de opruiming geweest is of Kees Jansma. Maar als UVS die Hamdi graag wil, doen, laat ze het maar bewijzen. Slechter en chaotischer dan nu kan het toch niet gaan. De interim-directeur en enige tekenbevoegde voor transfers is doodleuk op vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Erwin.:

Polley had een prima debuut. Daar zit wel wat in voor de toekomst lijkt het.

Polley deed het inderdaad niet slecht. Kan ook niet veel meer verwachten tegenover de aanvallers van PSV. Jongen is multifunctioneel inzetbaar, kan zowel op de back als buitenposities. Onze toekomst op RB lijkt goed met Van Ewijk en Polley, hopelijk valt Fons niet terug op Malone wanneer deze fit is. Ik zie Malone liever op het middenveld gezien de meters die hij kan maken.

9 uur geleden zei Dysproz:

Nou die geblondeerde rechtsbuiten in ieder geval niet 

Die kan er geen klote van, die zou serieus geen gegarandeerde basisplek hebben bij een willekeurige derde divisie club. Het is te hopen dat Ould-Chikh snel genoeg wedstrijdritme heeft en aantoont beter te zijn. Goppel kan echt niet... En dan te bedenken dat velen hem liever zien/zagen dan Becker...

Khayati nu officieel weg, eerst werd er een bedrag van €2,8 miljoen in de wandelgangen genoemd. Helaas lijken we genoegen te moeten nemen met een ton of 7, al is er (nog) geen exact bedrag naar buiten gebracht. 

Kuipers lijkt ook weg te gaan. Zit/zat in Indonesië om persoonlijk rond te komen al is Emmen nog niet helemaal uit de race.

Hopelijk kan er hierna wat geïnvesteerd worden in nog een buitenspeler, een creatieve middenvelder, een linksback en een keeper. Al zou een backup voor Tommie ook geen overbodige luxe zijn, Muhringen is nog niet goed genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koopmans nu definitief. Had liever gezien dat het gat van Groothuizen werd opgevangen door óf een jeugdspeler óf direct een nieuwe eerste doelman. Maar goed ik probeer mijn negatieve mening even opzij te zetten en hem een kans te geven. Wordt trouwens één jaar gehuurd en daarna voor drie jaar vastgelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites