Kyrill Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Jezus doe niet zo moeilijk zeg guys. Durf te wedden dat ie zich voor grotendeel echt wel Marokkaan voelt. Neemt niet weg dat veel jonge spelers naar Qatar willen maar waarom :S :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 (bewerkt) Karel heeft een punt: Hoewel Tighadouini werd geboren in Ede, waar hij ook opgroeide, en ook nergens anders dan in Nederland heeft gewoond, heeft hij toch veel meer met Marokko. Als we het over het land van zijn vader en moeder hebben, beginnen zijn ogen te schitteren. 'Het is moeilijk te verklaren, maar op de een of andere manier voel ik me in Marokko prettiger dan in Nederland. Mijn ouders komen er vandaan, thuis praten we ook Arabisch en ik heb een traditionele islamitische opvoeding gekregen. Het leven in Marokko staat me erg aan, het is relaxter, minder gejaagd. Iedere zomer gaan we erheen, dat voelt dan echt als thuiskomen. Marokko zit gewoon meer in mijn hart. Toen ik voor het eerst een uitnodiging kreeg van Pim Verbeek voor het olympisch elftal wist ik niet wat me overkwam. Ik was zó blij en iedereen was zó trots. Mijn opa en mijn vader helemaal, zij komen iedere wedstrijd bij me kijken. Ik kreeg kippenvel van mijn tenen tot mijn oren toen ik voor het eerst voor Marokko, speelde. Toen wist ik zeker dat ik de juiste keuze had gemaakt. Hier in Nederland word ik bovendien nog geregeld gezien als buitenlander, misschien dat dat ook meespeelt.' Al vind ik de redenatie "Marokkaan dus voelt ie zich thuis in een Qatar oid" nogal vreemd. In principe snap ik de link die gelegd wordt mbt het klimaat en de cultuur wel, ik zou me namelijk eerder thuis voelen in Tsjechië dan in Qatar. Enige probleem is dus dat Tighadouini wel gewoon in Nederland geboren is. 2 juli 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Dat hij zich grotendeels Marokkaan voelt kan wel zo zijn, maar om dan te zeggen dat de woestijnen daar en het warme weer hem behoorlijk bekend zijn is een beetje raar, aangezien hij in Nederland geboren is en hier al zijn hele leven woont. En waarom jonge spelers naar die landen gaan... Wat denk je zelf Kyrill? Geld. Redenen verschillen per speler: afkomstig uit een arm gezin, bang dat hij het niet gaat redden in een topcompetitie en deze kans dan niet meer krijgt, etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Thnx :) [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Wat dacht je van sportieve uitdagingen op jonge leeftijd? Bij de beste clubs van de wereld willen spelen? Al is het maar vanaf de bank.... Subtoppers in Frankrijk/Engeland/Spanje desnoods middenmotors betalen ook meer dan redelijk. Nee dan gaat men liever naar een land waar het altijd snikheet is en de competitie 0.0 voorstelt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Ik geef alleen antwoord op je vraag hè. Ga er zelf niet over oordelen, zolang ik niet zelf in zo'n situatie terecht ben gekomen (dus ga er nooit over kunnen oordelen). Voor ons als toeschouwer is het wel zonde als een goede/'leuke'/'mooie' speler naar dat soort landen vertrekt, maar daar kijken zij niet naar en ik geef ze daar wel groot gelijk in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Ik zou het ook wel weten als 22 jarige voetballer die eigenlijk anderhalf jaartje (?) leuk speelt bij een degradatiekandidaat en het maar de vraag is of je dit vol kunt houden. Even in 3 jaar 10 miljoen ofzo binnenharken, je veilig spelen voor de rest van het leven en vervolgens ben je pas 25. Nog genoeg te behalen dan sportief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Ik zou lekker dat geld pakken. Huisje met een koelcel laten bouwen, de vriendelijke groeten uit Dollarstan. [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Kramer is al 4 jaar geen 22 meer. Maar jij hebt het natuurlijk over Tighadouini ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Lol we hebben het over Tighadouini niet over de nieuwe Romario als je in een jaar tijd je onafhankelijk kunt voetballen en je bent speler van NAC altijd doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Lol we hebben het over Tighadouini niet over de nieuwe Romario als je in een jaar tijd je onafhankelijk kunt voetballen en je bent speler van NAC altijd doen. Je snapt me niet. Gaat mij om dat VEEL meer spelers tegenwoordig naar Qatar willen. Sommige waarvan je denkt nou ja zeg. Ik weet nog dat sommige hier ga geen mentions/namen noemen want dan krijg ik iemand met een Ma in zijn naam achter me aan. Het raar vonden dat Xavi naar Qatar ging. Die heeft heel zijn carriere al op hoog niveau gespeeld en heel veel betekent voor Barcelona, dus dan snap ik naar Qatar gaan wel. Maar als jong voetballer zou ik liever eerder naar PL/La Liga/BL gaan dan Qatar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Iemand ondertiteling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Iemand ondertiteling? :-D:mrgy: Ga TWD kijken en slapen. Ciao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 (bewerkt) Je snapt me niet. Gaat mij om dat VEEL meer spelers tegenwoordig naar Qatar willen. Sommige waarvan je denkt nou ja zeg. Ik weet nog dat sommige hier ga geen mentions/namen noemen want dan krijg ik iemand met een Ma in zijn naam achter me aan. Het raar vonden dat Xavi naar Qatar ging. Die heeft heel zijn carriere al op hoog niveau gespeeld en heel veel betekent voor Barcelona, dus dan snap ik naar Qatar gaan wel. Maar als jong voetballer zou ik liever eerder naar PL/La Liga/BL gaan dan Qatar... [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; Het gaat erom dat Tighadouni in een jaar tijd 2 miljoen kan pakken of bij een Saint Etienne 6 ton waarom zou die dan naar Frankrijk gaan? Hij leeft ook nog als een koning in Qatar. Dan speelt die 1/2 jaar in Qatar is die 24 en kan die alsnog terug naar Europa. Ik denk altijd als je een toptalent bent en je kan echt een grote club halen dan moet je dat niet doen, maar dat is Tighadouni toch niet. Kramer al helemaal, die wordt opeens door allerlei clubs gewild terwijl het toch een middelmatige spits is, nou gelijk cashen en profiteren zou ik zeggen. 2 juli 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Wat voor uitdaging heb je ook bij St Etienne vraag ik me af. We moeten nu niet doen alsof Adnane wonderkind is. Heeft ook twee voorstellen uit Turkije gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Ik zou lekker dat geld pakken. Huisje met een koelcel laten bouwen, de vriendelijke groeten uit Dollarstan. [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Kramer is al 4 jaar geen 22 meer. Maar jij hebt het natuurlijk over Tighadouini ;c Is correc. Kramer ook joh, scoort dit jaar leuk, maar gewoon 2 jaartjes gaan cashen in woestijn. Kom, zouden we allemaal doen mochten we de kans krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Toch krijg ik altijd een naar gevoel bij Qatar en omstreken. Volgens mij zijn er wel een aantal spelers geweest die daar geen fijne tijd hebben gehad. Paspoort afgepakt, contract verscheurd, zulke dingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Volgens mij is dat niet in Qatar meer meer in de omringende Aabische landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Ik zou lekker dat geld pakken. Huisje met een koelcel laten bouwen, de vriendelijke groeten uit Dollarstan. [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Kramer is al 4 jaar geen 22 meer. Maar jij hebt het natuurlijk over Tighadouini ;c Haha Matthew :-D :-D :-D Dat ik deze gisteren niet zag :D Toch krijg ik altijd een naar gevoel bij Qatar en omstreken. Volgens mij zijn er wel een aantal spelers geweest die daar geen fijne tijd hebben gehad. Paspoort afgepakt, contract verscheurd, zulke dingen Dat heb ik ook wel eens gehoord ja, al is het niet vaak. Mijn neef werkt daar, niet normaal hoe koning daar wordt geleefd door mensen die net wat meer geld hebben dan de anderen (mijn neef overigens niet helaas) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 ADO bezig met Schaken? Wordt het daar een rusthuis voor rechtsbuitens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 3 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2015 (bewerkt) Alsjeblieft geen Schaken ;e Gerucht gaat dat ze ook met Quincy bezig zijn (is transfervrij momenteel). Van Duinen trouwens ook weg, naar Dusseldorf. 3 juli 2015 bewerkt door Ruben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Wat een gigantische bazenstap van Kramer. Iets wat elke middelmatige voetballer uit de Eredivisie zou moeten doen, als je niet absolute top bent/word > cashen. Hij zou hooguit bij een Bochum kunnen eindigen met een middelmatig contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Inderdaad erg goede keuze, haalt op financieel gebied alles uit zijn carrière nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Alsjeblieft geen Schaken ;e Gerucht gaat dat ze ook met Quincy bezig zijn (is transfervrij momenteel). Van Duinen trouwens ook weg, naar Dusseldorf. Te Vrede zal nu ook wel weer in beeld komen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 4 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2015 Te Vrede zou ik wel een goede spits voor ons vinden. Ze zijn ook gesprekken aan het voeren met Havenaar, daar heb ik dan wel weer m'n twijfels bij. Benieuwd wie er vanavond tegen Laakkwartier in de spits staat. Kramer en Mikey weg, Kastaneer bij het EK -19 :D Hoop dat Korte een kans krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Havenaar > Te Vrede En met beide spitsen kan Schaken nog vrij nuttig zijn, afhankelijk van het contract Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Opstelling 1e duel vh seizoen #laaADO: Hansen; Ebuehi, Zuiverloon, Derijck, Meijers; Kristensen, Ayrton, Alberg; Korte, Duplan, Houtkoop Ben er zelf niet bij, woensdag kijken als ze tegen mijn cluppie spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten