Denny Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Kijken er serieus nog mensen hiernaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Doet die Dana International weer mee? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Doet die Dana International weer mee? ;e Ik verwacht gastoptredens van de Cheeky Girls. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Dat Griekenland door is:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Kan iemand mij vertellen welke nummers allemaal kanshebber zijn? Frankrijk, Azerbeidzjan, Duitsland en Bosnië zijn favo... Ik vind Zwitserland goed en ik denk dat Duitsland het gaan winnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Frankrijk favoriet? Ik denk niet dat die veel punten gaan krijgen hoor... :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Volgens de bookmakers wel, valt me wel op dat dit weer zo'n fase lijkt te worden maar dat ditmaal rustige nummers allemaal voorkeur lijken te krijgen boven popnummers. En dat echt kwaliteit lijkt mee te tellen, vind de 3J's ook niks maar vocaal en qua nummer zit het wel goed in elkaar en is het in ieder geval geen goedkope rotzooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Die van Litouwen had -wanneer dat ook al weer was?- echt een enorme reet + tieten. Het gezicht was nog niet eens zo slecht maar door die strakke witte jurk kwam het echt enorm uit. Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Iemand linkje van die bookmarks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Bosnië staat wel ziek hoog met notering 1,03 toch? :cab: Ik snap dat betten niet. Hoe lager de notering hoe groter de kans dat ze door gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 1,03 betekent dat ze verwachten dat Bosnië sowieso doorgaat. Hoe lager hoe beter dus idd. Ze verwachten niet dat Nederland doorgaat. :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Juistem Bosna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Dat is wel wat de bookies verwachten ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 1,03 betekend dat ze verwachten dat als het 100 keer in deze situatie plaatsvind Bosnië 97 keer doorgaat en 3 keer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Hmm. Ze denken dat België het niet haalt. Dat denken ze verkeerd! :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Dinsdag had ik Portugal gezien, hehe leek net The Village People met YMCA. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 1,03 betekend dat ze verwachten dat als het 100 keer in deze situatie plaatsvind Bosnië 97 keer doorgaat en 3 keer niet. Wat is dan 2,00? :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 50/50 denk ik maar zo moet je dat toch niet zien? is toch gewoon puur 1,03x je inzet uitbetaald krijgen als je juist zit? oftewel een dikke vette 3% winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ja precies, ik probeer even aan te geven dat wat Timpy zegt niet helemaal klopt. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Duitsland dus na verwachting 1 van de grote kanshebbers? Stel ze winnen is het dan volgend jaar weer in de LTU of gaan ze dan alsnog naar een ander land toe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Hup, Holland, Hup _O_ Ook al vind ik het kutmuziek, de rest is vast nog erger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Jan Smit commentator _O_ Volendam aan de macht in Duitsland _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Duitsland dus na verwachting 1 van de grote kanshebbers? Stel ze winnen is het dan volgend jaar weer in de LTU of gaan ze dan alsnog naar een ander land toe? Dan is het opnieuw in Duitsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
buma-ajax Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Heb toch maar even een stream aangezet. Wachten tot Nederland is geweest en dan flikker ik 'm weer uit. Wanneer kappen ze nou eens is met dat oneerlijke systeem? Of is er al een vakjury? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Wat doet een zwerver met een microfoon op t podium?:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten