Scifo Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 België op 1 punt van de finale gestrand :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Hongarije slechts 22ste is ook schandalig trouwens. Zwitserland en Estland ook behoorlijk laag. Griekenland met zo'n kutnummer zevende. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2011 d72FgmzDvnc Bij 1.14 zie ik het nu verkeerd of wat?:O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Slovenië en servië waren mijn favorieten. Al vond ik ierland ook wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Engeland had veruit het beste nummer. Roemenië en Letland vond ik ook wel mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Dit is zo doorgestoken kaart he, keek dit vanacht en bijna iedereen stemt gewoon op het buurland haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik was stiekem voor de kabouters uit Moldavië! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Dit is zo doorgestoken kaart he, keek dit vanacht en bijna iedereen stemt gewoon op het buurland haha. Eigenlijk is dit wel te verklaren hé. Helemaal in al de gekke Oostbloklanden. Het zijn vaak landen die pas de laatste tientallen jaren zijn ontstaan en vielen eerst onder één land als bv. Sovjet-Unie of Joegoslavië. Er wonen daar gewoon veel volkeren door elkaar, mensen die van afkomst een andere nationaliteit hebben als het land waarin ze wonen zullen op hun "eigen land" stemmen. Heeft weinig met doorgestoken kaart te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Haha ja wel toevallig dan ook dat Nederland van bijna geen land ook maar 1 punt krijgt, en dan van Bels ineens 8 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Ok, Nederland laatste, wtf.;e Schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 [YOUTUBE]hPuDbaOBDsc[/YOUTUBE] Dit was echt veruit het beste nummer En deze was ook wel chill [YOUTUBE]1aN83DUSChM[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik vond het een uitstekende show met voor de verandering ook veelal goede nummers. Ik ben ook blij dat de kitsch die Oost-Europa voortbracht elk jaar weer minder erg wordt. Tegenwoordig maken ze gewoon propere nummers. Mijn favo's waren: Servie: [YOUTUBE]GoLnLj92BhU[/YOUTUBE] Op een paar puntjes vals, maar gewoon een goed geproduceerd en eerlijk popliedje met een uitstekend uitgevoerde jaren 70-stijl. Slovenie: [YOUTUBE]SGZHr-C-Vs8[/YOUTUBE] Te Amerikaans, maar wel een heel sterk nummer en de beste vocaliste die er was. Over uiterlijk valt er ook niks te klagen. Maar goed, uiteindelijk wonnen de Azeri's en dat was echt niet onterecht, want die hadden een heel mooi geproduceerd nummer met erg sterke delayeffecten, een mooie nostalgische sfeer in het nummer en een prima presentatie. Maar ze hadden ook een duo dat aan het zingen was en op een gegeven moment wat intiem werd en toen kwam daar 'het moment'. Zo'n moment dat iedereen die het ziet wordt gegrepen door schattigheid. Het was pontificaal in beeld. Zet hem op 2:22 en volg haar ogen: [YOUTUBE]iq2yLykdjvA[/YOUTUBE] Loenzen en je wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
longtoa Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik vond kabouter pinnemuts wel tof (Moldavië denk ik) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 [YOUTUBE]ZD09ThCx4Cw[/YOUTUBE] Blijft echt een kaknummer ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Er had gewoon muziek bijgemoeten en een iets andere structuur van het nummer, dan was het wat beter geweest. Presentatie van Belgie vond ik eerder de reden waarom ze het niet hebben gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Een geluk dat wij kunnen zeggen dat het de Waalse keuze was. :p Al is die meestal (en ook nu imo) beter dan onze Sergio, Kate Ryan en andere. Het niet doorgaan ligt niet aan presentatie of structuur maar aan Nederland dat ons geen 12 punten meer geeft. ;) [YOUTUBE]AJNt0_6P9h0[/YOUTUBE] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 [YOUTUBE]ALf2EA7neKM[/YOUTUBE] Beter sturen ze volgende keer deze heersers :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 [YOUTUBE]nZyVyim1rWo[/YOUTUBE] Leuk, speels, vrolijk nummer tussen alle pop en kitsch door. Had van mij mogen winnen. [YOUTUBE]GVSD5D0YEYg[/YOUTUBE] Beter goed gejat dan slecht verzonnen ;c [YOUTUBE]pXouSYabDig[/YOUTUBE] Tof nummer, goede act en die videobeelden passen er super bij. Ik vrees dat we volgend jaar niet zo'n knappe organisatie als dit jaar gaan meemaken :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Azeri's hebben terecht gewonnen, al had ik liever Denemarken gezien. Ben trouwens benieuwd wie de jury het beste vond. Iemand die dat weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Ja, Jedward zijn bazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Ijsland was prachtig idd, hadden van mij mogen winnen. Ben blij dat dat Ierland niet gewonnen heeft, vreselijk. En ook nog zo'n irritant nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Azeri's hebben terecht gewonnen, al had ik liever Denemarken gezien. Ben trouwens benieuwd wie de jury het beste vond. Iemand die dat weet? Zullen ze nog wel bekendmaken denk ik. Vorig jaar won Lena van de Jury en werd Tom Dice tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Van wie was Denemarken plagiaat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Azerbaijan en Denemarken waren ook mijn 2 favorieten, leuk dat Azerbaijan heeft gewonnen :) . Wel slecht trouwens dat de 3J's als laatste zijn geeindigd in de halve finales ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Van wie was Denemarken plagiaat dan? Van praktisch elk hedendaags poprockbandje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten