coentje Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 straks gaan we nog door ook. Worden die Volendammers nog arroganter dan ze al zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Is die Estse trouwens niet dat vrouwtje van Glee, lijkt wel ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Mijn definitie van "orde" is eerder: een toestand waarin alles netjes of strak volgens de regels verloopt. Maar ok, ook in jouw geval gaat het op. Je moet je ook even bedenken waarom de mensen zo zijn/leven. Sowieso vind ik het "ok" vinden van een dictator te ver gaan. Period. En nee ik ben daar idd nog nooit geweest. Schijnt ook redelijk onmogelijk te zijn om binnen te komen met een west-Europees paspoort. Lees wel genoeg krantenartikelen, (betrouwbare) internetbronnen en kijk actualiteitenprogamma's. Oh mijn vader komt er ook regelmatig voor z'n werk met een Nederlands paspoort hoor. Ik ontken niet dat er weleens wat gebeurt, demonstraties/protesten maar dat heb je niet alleen daar. Ik doelde op de orde die er in het land heerst en het fatsoen bij de mensen. En als jij ergens bent wil jij dat je spullen niet gestolen worden. Dan heb je schijt aan of het komt doordat ze in een dictatuur leven of omdat ze zo netjes opgevoed zijn. Dat bedoel ik. Of ben jij zo'n moraalridder die dat ontkent? Verder geen zin in een discussie hierover want je bent best een aap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Hoelaat begint de telling/uitslag? Hoef de muziek niet te zien, maar vind die telling altijd wel grappig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 23:05 is het afgelopen. Bosnië staat niet op het lijstje van Smit.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 @ Michael, Afghaanse klasgenoot van me heeft familie wonen in Wit-Rusland. Hij is daar zelf ook wel eens op bezoek geweest. Zal wel vragen hoe het daar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Oh mijn vader komt er ook regelmatig voor z'n werk met een Nederlands paspoort hoor. Ik ontken niet dat er weleens wat gebeurt, demonstraties/protesten maar dat heb je niet alleen daar. Ik doelde op de orde die er in het land heerst en het fatsoen bij de mensen. En als jij ergens bent wil jij dat je spullen niet gestolen worden. Dan heb je schijt aan of het komt doordat ze in een dictatuur leven of omdat ze zo netjes opgevoed zijn. Dat bedoel ik. Of ben jij zo'n moraalridder die dat ontkent? Verder geen zin in een discussie hierover want je bent best een aap. Ok, die laatste 2 zinnen zag ik niet aankomen. Beetje laag ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2011 @Metalmichael; wtf maakt dat uit. Ik haat Nederland toch ook niet omdat er een of ander nazi in de tweede kamer zit. Hoeveel Cubanen haten hun land, omdat er een dictator zit? In Turkije is AKP al 9 jaar eenpartijkabinet. Wil je nou zeggen dat de non-AKP stemmers, nu niet van hun land houden? Je kunt eigenlijk totaal niks over zeggen, als je er niet in woont. Kortzichtig hoor:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Oh mijn vader komt er ook regelmatig voor z'n werk met een Nederlands paspoort hoor. Ik ontken niet dat er weleens wat gebeurt, demonstraties/protesten maar dat heb je niet alleen daar. Ik doelde op de orde die er in het land heerst en het fatsoen bij de mensen. En als jij ergens bent wil jij dat je spullen niet gestolen worden. Dan heb je schijt aan of het komt doordat ze in een dictatuur leven of omdat ze zo netjes opgevoed zijn. Dat bedoel ik. Of ben jij zo'n moraalridder die dat ontkent? Verder geen zin in een discussie hierover want je bent best een aap. Jij hebt zeker een andere opvoeding gehad? Of het komt toch door de dictatuur.. @ Gert : Denk 11 uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 23:05 is het afgelopen. Bosnië staat niet op het lijstje van Smit.:cab: Ja wat een racist is het joh :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Voor de sfeer en het genot om te kijken mogen van mij Slowakije, Slovenië wel door. Qua inhoud mogen van mij wel door; Oekraïne, Denemarken en Bosnië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 @Metalmichael; wtf maakt dat uit. Ik haat Nederland toch ook niet omdat er een of ander nazi in de tweede kamer zit. Hoeveel Cubanen haten hun land, omdat er een dictator zit? In Turkije is AKP al 9 jaar eenpartijkabinet. Wil je nou zeggen dat de non-AKP stemmers, nu niet van hun land houden? Je kunt eigenlijk totaal niks over zeggen, als je er niet in woont. Kortzichtig hoor:cab: Uhm, ik zeg nergens dat ik haat heb. Ik zeg niet dat niet Apk stemmers niet van hun land houden. En hoezo kortzichtig. Ik geef gewoon mijn mening over de ironie die ik zie in het nummer en het regime in Wit-Rusland. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik ga echt stuk als Belgie doorgaat ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Wat is dat toch met Moldavie? Dan hadden vorig jaar ook al zo'n vage act:cab: Zie ze wel graag doorgaan, weer eens iets anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Uhm, ik zeg nergens dat ik haat heb. Ik zeg niet dat niet Apk stemmers niet van hun land houden. En hoezo kortzichtig. Ik geef gewoon mijn mening over de ironie die ik zie in het nummer en het regime in Wit-Rusland. :cab: Je kunt een land niet helemaal kennen als je er niet vaak komt of woont. Want zeg nou, hoeveel weet jij over de Balkan behalve dat er een heftige oorlog was? Actualiteit is ook niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Uhm, wat heeft de Balkan hier mee te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Jij hebt zeker een andere opvoeding gehad? Of het komt toch door de dictatuur.. @ Gert : Denk 11 uur Nee ik heb gewoon netjes opgevoed door me moeder wel, dat kan jij niet zeggen of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ah, je moeder noemt andere mensen ook aap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Uhm, wat heeft de Balkan hier mee te maken? Ik kwam terug op het stuk van: En nee ik ben daar idd nog nooit geweest. Schijnt ook redelijk onmogelijk te zijn om binnen te komen met een west-Europees paspoort. Lees wel genoeg krantenartikelen, (betrouwbare) internetbronnen en kijk actualiteitenprogamma's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ah, je moeder noemt andere mensen ook aap? ja altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ah, je moeder noemt andere mensen ook aap? Dat heet nou orde. Dat kennen we dus ook niet in Nederland en omstreken Laat die uitslag nou maar komen :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 VECHTEEE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik kwam terug op het stuk van: En nee ik ben daar idd nog nooit geweest. Schijnt ook redelijk onmogelijk te zijn om binnen te komen met een west-Europees paspoort. Lees wel genoeg krantenartikelen, (betrouwbare) internetbronnen en kijk actualiteitenprogamma's. Ja, natuurlijk ken je het land niet zo goed als dat je er woont of vaak komt. Maar lees anders even dit artikel. Komt van de site presseurop.eu die verzamelen Europees nieuws uit de grootste en meest gezaghebbende kranten van Europa. Dit komt uit The Indipendent. http://www.presseurop.eu/nl/content/article/536431-loekasjenko-europas-genadeloze-dictator Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2011 Uhm, ik zeg nergens dat ik haat heb. Ik zeg niet dat niet Apk stemmers niet van hun land houden. En hoezo kortzichtig. Ik geef gewoon mijn mening over de ironie die ik zie in het nummer en het regime in Wit-Rusland. :cab: Ik gaf AKP alleen als voorbeeld, lees je post nog eens. Ook de laatste zin van je eerste alinea. Ja, paar keer zelfs geloof ik. Dat liedje van Wit-Rusland is eigenlijk wel heel tragisch als je bedenkt dat het het laatste land met een (echte) dictator is in Europa. En dan heel vrolijk "I love Belarus" gaan zingen. Tenenkrommend, zoek maar eens naar wat nieuwsberichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ja, daar zeg ik niets over haat of dat mensen van niet van hun land houden. Ik geef alleen mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten