Spring naar bijdragen

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Oostenrijk gaat winnen. Met anti-posts zou die winnen, met pro-posts ook denk ik. Ik maak me op voor een avondje nuilen op het lage niveau (d)

Het is meteen raak bij het tweede nummer, kan toch niet dit :r

bewerkt door Mvdv
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We doen maar een poging bij die Litouwen-loze finale, Laat Azerbaijan maar idd winnen. Of Oekraine, Polen,Rusland, Nederland of een van de landen waarvan het vergeten ben. :p Of Duitsland om andere redenen. :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Eurovision Songfestival

Kennerpost.

Goh, heerlijk. Schakelde snel naar Nederland 1 om naar het commentaar te luisteren, guess what, Jan de kenner vond dat er iets miste aan het nummer. :D Maar straks bij Nederland uiteraard helemaal uit z'n dak gaan.

DE BESTE ACT VAN DE AVOND!!!!!!! 11

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, heerlijk. Schakelde snel naar Nederland 1 om naar het commentaar te luisteren, guess what, Jan de kenner vond dat er iets miste aan het nummer. :D Maar straks bij Nederland uiteraard helemaal uit z'n dak gaan.

DE BESTE ACT VAN DE AVOND!!!!!!! 11

Tja die zegt maar wat volgens mij hoor. Dat nummer van Azerbeidjan is het meest complete dat ertussen zit. Niet alleen een balladje met een pianotje zoals de meeste nummers daar, maar ook mooie subtiele instrumentatie erbij en dat vrouwke heeft een aparte maar mooie stem, iig niet proberen om zo hard en hoog mogelijk te zingen, maar mooi met emotie. Ontbreekt niks voor mij hoor, dat terwijl hij Nederland's lied veruit de beste vindt, waar er juist iets ontbreekt omdat het niet spannend genoeg is. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites