Ilias. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Nu Cascada met Euphoria. Waarom doet ze niet een hit van haar zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Is dat die chick van evacuate the dancefloor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Nu Cascada met Euphoria. Waarom doet ze niet een hit van haar zelf? Dat mag niet, maar ze had er ongetwijfeld verder mee gekomen. Ja @Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Falcao met snor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Falcao met snor ;c Ik dacht precies hetzelfde :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Wat erger ik me aan die presentatrice zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Is het in Zweden, is de presentatrice niet eens knap... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Nou daar komt Anouk hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Van alle lekkere wijven die in Zweden rondlopen komen ze met dit als presentatrice :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Anouk is aan de bird! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Zeg nu eerlijk jongens, dit is het toch niet he? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Zeg nu eerlijk jongens, dit is het toch niet he? :cab: Val bijna in slaap :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Die dikke negerin heeft overigens een rekening van 13.000 euro openstaan bij 12 restaurants in malmo #esf :-D Je moet echt twitter erbij volgen, veel leuker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Zeg nu eerlijk jongens, dit is het toch niet he? :cab: Ik vind het wel een tof nummer eigenlijk. Is eens iets anders dan een sletje met een dance beat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Wat is dit nou weer :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Roemenië :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Wat the hell:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Die dikke negerin heeft overigens een rekening van 13.000 euro openstaan bij 12 restaurants in malmo #esf :-D Je moet echt twitter erbij volgen, veel leuker Ik moest ook keihard lachen doen die negerin in beeld kwam :-D WTF is dit trouwens :cab::cab::cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Roemenie :r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Wat the fuck is dit nu weer??? :-D :-D :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Dit moet winnen joh, geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Roemenie:-D:-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Zeg nu eerlijk jongens, dit is het toch niet he? :cab: Nee, Nederland moet je ook niet serieus nemen wat dit betreft joh. Het ene jaar sturen ze 3 gasten in glitterpakjes, andere jaar een of andere huisvrouw die niks anders kan zingen dan 'shalalie shalala', dan weer 3 simpele Volendamse volkszangers die hopeloos laatste worden, etc. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Wtf, ik zet mijn tv aan, is dit het eerste wat je te zien krijgt. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 jezus :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten