Menchov Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ja naar de buitenkanten of zo denk ik ofnii? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Maat je kan niet ontkennen dat je Lena niet fucking hard zou neuken als dat kon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2011 Azerbaidjaaaaaaaaaaaaaan <33 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 SLOVENIJA _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik wacht op Spanje, en Jimmy Jump. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nigel je gedraagt je echt als iemand met te veel vaderlandsliefde, een pure Nederlandse act die in jouw ogen goed is bescherm je en alles wat niet Nederlands is vind jij slecht. Ik heb jou dit hele topic geen een keer kritiek zien geven op de 3 J's. Blijkbaar heb je er ook geen verstand van aangezien je muziekkennis nog steeds is blijven hangen bij Nederlandstalig :cab: Je kijkt ook alleen maar naar de 3 J's, voor de rest interesseert het je geen bal. Of ze nou goed of slecht zijn, jij blijft toch wel positief over ze. Ik vind de 3J's goed dus heb geen reden om kritiek te geven. De rest van het songfestival zal me idd vrij weinig boeien, al heb ik net wel ingeschakeld.. Toch benieuwd wie gaat winnen. Blijf het zonde vinden dat Belgie niet doorging ;( ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nice lied dit weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik heb geen hoge pet op van de 3J's, maar is dit IJsland nou echt zo veel beter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Gaf die man nou een kus aan hem? :cab: waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Sodeju wat een chick zeg, ik begin nu zelfs te twijfelen tussen Maja en haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Die tekeningen van Oekraïne zijn zo vet! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Gadver wat een drama dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Omg die 'rapper' :D. Houd op, schei uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Gotta save the worst for last Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik hoop dat Engeland wint, heb een stukje van dat liedje gehoord en het lijkt me wel een leuk liedje :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Slecht? Ik vond het een van de betere. M.u.v. dat rapstukje. Landen die ik de overwinning gun: Finland, Hongarije, Zweden, Verenigd Koninkrijk, Azerbeidzjan en Georgië. Verder hoop ik dat Frankrijk laatste eindigt. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ireland for the win Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Merde das slecht. Opera... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ierland, Moldavië en Georgië please niet. ;e Verder root ik voor UK. Al wordt Estland het door Illuminati. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Haha Moldavie _O_. Zo hoort het :D! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Omg omg omg wie is dat van Duitsland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Lena. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Mijn favorieten voor de winst zijn: Denemarken, Ierland en Engeland Outsiders: Hongarije, Zweden, Rusland, Zwitserland, Roemenië, Bosnië, Azerbeidjan, Estland en Duitsland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Lena. Huh die won vorig jaar toch al? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Vlak Moldavië niet uit he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten