Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Ik weet dat jij alles verdedigt wat ook maar een beetje bij Rusland hoort of in de buurt zit, maar dit gaat me echt te ver. :cab:

Hij weet niet helemaal waar die over praat volgens mij :G Noemt die mij een mini-Hitler trouwens :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat jij alles verdedigt wat ook maar een beetje bij Rusland hoort of in de buurt zit, maar dit gaat me echt te ver. :cab:

Gast ik ben zelf meerdere malen in Wit - Rusland geweest en jij niet neem ik aan. Met orde doel ik gewoon op hoe alles er daar uitziet, qua mensen ook. Alles netjes en schoon, dat noem ik orde. Hoezo ga ik te ver dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn definitie van "orde" is eerder: een toestand waarin alles netjes of strak volgens de regels verloopt. Maar ok, ook in jouw geval gaat het op. Je moet je ook even bedenken waarom de mensen zo zijn/leven.

Sowieso vind ik het "ok" vinden van een dictator te ver gaan. Period.

En nee ik ben daar idd nog nooit geweest. Schijnt ook redelijk onmogelijk te zijn om binnen te komen met een west-Europees paspoort. Lees wel genoeg krantenartikelen, (betrouwbare) internetbronnen en kijk actualiteitenprogamma's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De extravagante kapselstrijd gaat ook nog extreem spannend worden.

:mrgy: Dinsdag waren er dus veel betere nummers. Vandaag een en al rock en pop. Dinsdag had je echt alles. Ik denk dat geen een van vandaag zaterdag een kans maakt.

Nog ff iets; je mag hier toch niet komen opdagen met een nummer die al bekend is?

[YOUTUBE]RgE3bDH647M[/YOUTUBE]

Nog ff promoten; tweede keer dat ik een andere land dan Turkije ga stemmen.:$

[YOUTUBE]48XfMRxp6IM&feature=related[/YOUTUBE]

deze was de andere

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland sinds 2000 in Eurovision; harde feiten. Kijk alleen al naar de artiesten. En dan lullen over vriendjespolitiek;e ja daar zal het echt aan liggen.

Glennis Grace kan echt goed zingen, nu dan. Toendertijd was het een stuk minder maar daar zou je nu wel mee kunnen winnen hoor als ik die artiesten van vanavond zie

Link naar opmerking
Deel via andere websites