Keko Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Hmm, ik zat er toch wel vanaf de eerste aflevering in moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 meer dan terecht natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 27 september 2012 Auteur Share Geplaatst 27 september 2012 Alleen onbegrijpelijk dat het Beste Drama niet heeft gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Gisteren begonnen aan deze serie en nu al halverwege seizoen 2. Top serie :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Gister ook de eerste 2 afleveringen van seizoen 1 gezien, heerlijke serie zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik heb nu de eerste twee afleveringen gezien. Het heeft me nog niet heel erg kunnen pakken. Wat is nou echt het topseizoen van Breaking Bad? Want als dat seizoen 1 is, dan moet ik nog maar even zien of ik alles ga kijken :cab: Ik ben pas echt overtuigd sinds het laatste seizoen. De seizoenen hiervoor vond ik sterk, maar niet zo sterk als sommige hier deden beweren. Het nieuwe seizoen daarintegen _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik moet nog gaan beginnen met seizoen 2. Ga ik zeer binnenkort doen denk ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 oktober 2012 Share Geplaatst 10 oktober 2012 Had de eerste 3 seizoenen al gezien, maar dan seizoen 4 laten liggen. Deze week alle afleveringen dan toch eens gezien en echt wow, weggeblazen gewoon :cab: Nu snel ook de eerste 8 van seizoen 5 binnensleuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Seizoen 4 vond ik persoonlijk ook het best. Alle seizoenen erg goed eigenlijk, maar seizoen 1 vond ik het minst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Vandaag begonnen met seizoen 1, inmiddels 5 afleveringen ver, vind het tot nu toe wel vet:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Nog maar acht maanden. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yacie Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ik begin een beetje naar te worden van al dat gewacht, ik ben echt benieuwd naar het vervolg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 26 december 2012 Share Geplaatst 26 december 2012 Aaron Paul zou eigenlijk het eerste seizoen vermoord worden. Door zijn acteerprestaties hebben ze toch besloten om hem in de serie te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2012 Share Geplaatst 26 december 2012 Bron? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 26 december 2012 Share Geplaatst 26 december 2012 Maar goed dat het niet gebeurd is, wat een baas _O_. Maarja wie weet hoe het anders was gelopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 26 december 2012 Share Geplaatst 26 december 2012 Bron? Tuco Salamanca :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 27 december 2012 Share Geplaatst 27 december 2012 Bron? Op Film1 was er een interview met Heisenberg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 december 2012 Share Geplaatst 27 december 2012 Terwijl ik Aaron Paul niet eens zo heel goed vind acteren. Jessie is natuurlijk wel een baas, maar over het algemeen is het natuurlijk een klassiek staaltje overacting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 27 december 2012 Share Geplaatst 27 december 2012 Klopt. Al zou Breaking Bad denk ik een stuk minder zijn zonder hem. Vooral de samenwerking met Heisenberg vind ik geweldig, zijn echt water en vuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 27 december 2012 Share Geplaatst 27 december 2012 Mwa, in de eerste seizoenen is het misschien geen wereldprestatie van hem, maar zijn evolutie doorheen de serie is oh zo schitterend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Heb de laatste tijd seizoen 4 en 5 voor de tweede keer gekeken samen met huisgenoot (tijdens eten jwz). Opvallend was hoe ongelooflijk veel saaier de serie is in een herkijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Vond ik ook. Is ook niet zo gek aangezien de serie het echt van de spanning moet hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Misschien ligt daar inderdaad wel de kracht en tegelijk de zwakte van de serie. Er zitten enorm veel scènes in een aflevering die eigenlijk het tempo eruit halen. Bij een eerste kijk vergroot dit enkel de spanning doordat je langer moet wachten tot je weet hoe iets afloopt. Bij een herkijk valt dit totaal weg en zijn sommige van die scènes enkel doodsaai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten