Djurovski Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 2 minuten geleden zei La Pulga: Opvolger voor Brobbey hoor, wat een speler! Wat Groningen wel niet doet voor spelers he. Blind na een verhuurperiode , Nu Sierhuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 2 minuten geleden zei Djurovski: Wat Groningen wel niet doet voor spelers he. Blind na een verhuurperiode , Nu Sierhuis Vond Suarez ook niet mis trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ik zit in het stadion, maar kan iemand bevestigen of ontkrachten dat Lonwijk die bal achter zijn standbeen langs speelde met de hak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 10 minuten geleden zei La Pulga: Vond Suarez ook niet mis trouwens. Die kwam niet via Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 6 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik zit in het stadion, maar kan iemand bevestigen of ontkrachten dat Lonwijk die bal achter zijn standbeen langs speelde met de hak? met het voetje. tot me grote schrik is het volgende week Ajax Fortuna, Sierhuis gaat de Arena stil krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 12 minuten geleden zei La Pulga: met het voetje. tot me grote schrik is het volgende week Ajax Fortuna, Sierhuis gaat de Arena stil krijgen Na dit seizoen mogen jullie hem voor een vriendenprijsje hebben. 3 miljoen plus Ünüvar en/of Fitz-Jim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Na dit seizoen mogen jullie hem voor een vriendenprijsje hebben. 3 miljoen plus Ünüvar en/of Fitz-Jim. O gewoon echt overgenomen voor 500k, koopje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 8 minuten geleden zei La Pulga: O gewoon echt overgenomen voor 500k, koopje hoor Ajax wil hem hebben he, telt als een HG-speler als ze zich plaatsen voor Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Na dit seizoen mogen jullie hem voor een vriendenprijsje hebben. 3 miljoen plus Ünüvar en/of Fitz-Jim. De medische staf van Fortuna verveelt zich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 5 minuten geleden zei Kelvin: De medische staf van Fortuna verveelt zich We hebben Dijks en Halilovic ook opgelapt, dus op zich... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Dit app ik echt net naar @Nom de Guerre; "Zoo dan maatje, wanneer komt het Kai Sierhuis standbeeld er, in Sittard 🫶🏻😇" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart We praten verder over 100 competitiewedstrijden voor de club. Mooie prestatie, goed gespeeld tegen Excelsior, but a long way from a statue. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 1 uur geleden zei Nom de Guerre: We praten verder over 100 competitiewedstrijden voor de club. Mooie prestatie, goed gespeeld tegen Excelsior, but a long way from a statue. Had hiervoor ook al 6 goals en 1 assist, waaronder enige treffer uit bij RKC bijvoorbeeld. Maar eens, nog lange weg te gaan, ik vind zelf wel indrukwekkend 5-2 winnen, en dan bij elke goal betrokken zijn, maar standbeeld is veels te vroeg ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Halilovic heeft bijgetekend, maar met een gelimiteerde transfersom in zijn contract. Nou, dan weet je het wel, die wil weg van de zomer. Wel fijn dat hij bijtekent, in plaats van transfervrij de deur uit te lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Puntje gewonnen of twee verspeeld, ik weet het nog niet. Matige eerste helft, sterke tweede helft toen er wat meer vuur en gif in het spel zat. Misschien de eerste helft te veel ontzag gehad voor Ajax. Duarte was sterk, die gaan we missen na dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Ik zeg dat je er twee verspeeld heeft. Als die 1-3 was gevallen dan had je hier gewoon gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Staat tegenover dat 2-0 achter bij rust niet onterecht was geweest. Akpommetje mag zich sowieso nog wel eens achter de oortjes krabben. Dikke kans gemist en minstens één tegengoal ingeleid door dom balverlies. Nog even los van andere momentjes waar hij niet sterk voor de dag kwam. Die handsbal net buiten de eigen zestien was ook schrijnend. De baan van de bal verkeerd inschatten en dan maar met je hand naar de bal slaan. Dat verwacht je bij die van ons, niet van een aanvaller die meer gekost heeft dan de complete begroting van Fortuna voor dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Staat tegenover dat 2-0 achter bij rust niet onterecht was geweest. Akpommetje mag zich sowieso nog wel eens achter de oortjes krabben. Dikke kans gemist en minstens één tegengoal ingeleid door dom balverlies. Nog even los van andere momentjes waar hij niet sterk voor de dag kwam. Die handsbal net buiten de eigen zestien was ook schrijnend. De baan van de bal verkeerd inschatten en dan maar met je hand naar de bal slaan. Dat verwacht je bij die van ons, niet van een aanvaller die meer gekost heeft dan de complete begroting van Fortuna voor dit seizoen. Zoals Sebas ooit zo mooi kon zeggen: "Huhuhu, maximaal terechte post." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Op 11-3-2024 om 10:45 zei Thierryvane: Zoals Sebas ooit zo mooi kon zeggen: "Huhuhu, maximaal terechte post." ''Fortuna verdiende meer dan Ajax, wat een guuiriteiten zeg'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Complimenten aan Fortuna voor het spel van vanavond. Erg leuk om te zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Het was, voor mijn gevoel, wel een strafschop. Dan zou je jezelf tekort gedaan hebben in een wedstrijd waarin PEC verder helemaal niets liet zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Neem aan dat Fortuna nog een doorverkooppercentage krijgt op de transfer van Noslin naar Lazio voor 15 mil. Uit nieuwsgierigheid, enig idee hoeveel, @Nom de Guerre ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 8 minuten geleden zei Richarð.: Neem aan dat Fortuna nog een doorverkooppercentage krijgt op de transfer van Noslin naar Lazio voor 15 mil. Uit nieuwsgierigheid, enig idee hoeveel, @Nom de Guerre ? De geruchtenmolen heeft het over 10%, al is het niet duidelijk of dat 10% van de hele transfersom of van de winst is. Sowieso een vage transfer, ik bedoel, zo goed was Noslin niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli In 17 wedstrijden 5 goals en 4 assists bij Verona vind ik anders aardig goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Op 1-7-2024 om 13:38 zei cimbomcu: In 17 wedstrijden 5 goals en 4 assists bij Verona vind ik anders aardig goed. Ik neem aan dat hij op basis daarvan die transfer maakt ja. Bij Fortuna was het een blinde draver met oogkleppen op. Er ging dreiging van uit vanwege zijn snelheid, maar te vaak geen eindproduct. Een hele leuke jongen verder en oprecht tof dat hij een dergelijke transfer maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten