Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vond na een herkijk seizoen 2 zelfs beter dan 1. Verder is Dexter een serie die langzaam op gang komt en waar vooral in het begin maar hele kleine stukjes van het grote verhaal naar buiten komen. Elke aflevering op het puntje van je stoel zitten zit er sowieso niet in, dan had je beter net als voor een actie serie kunnen gaan (zoals Flashpoint is).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou bij 1 en 4 zat ik een groot deel van de afleveringen wel op het puntje van m'n stoel. Bij 7 ook trouwens.

HAHAHAHA NEE kutseizoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad even in komen.

Ik denk dat het bij mij vooral de schakeling is tussen Flashpoint (episode is verhaal) en Dexter (verhaallijn verspreid over meerdere seizoenen). Moet zeggen, verhaallijn is wel prima, maar op de een of andere manier kan ik niet meerdere afleveringen achter elkaar kijken zoals bij Flashpoint wel.

Denk dat ik binnenkort weer even ermee verder ga, als ik een andere serie heb bekeken (uit een ander genre).

Thanks voor de reacties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd vrees ik toch een beetje voor het seizoen te veel. Heb ook al een vermoeden hoe het gaat eindigen, lijkt me quasi vast te staan dat Deb op z'n tafel gaat terechtkomen. Geen spoiler voor alle duidelijkheid, alleen wat ik denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd vrees ik toch een beetje voor het seizoen te veel. Heb ook al een vermoeden hoe het gaat eindigen, lijkt me quasi vast te staan dat Deb op z'n tafel gaat terechtkomen. Geen spoiler voor alle duidelijkheid, alleen wat ik denk.

[spoiler=ALLEENAANKLIKKENALSJEHETEINDEWILTWETEN!!!] Nou, dan kom je aardig in de buurt met de screens die ik zag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schijtseizoen tot nu toe vind ik. Het begin van de episodes zijn wel redelijk interessant en de laatste 5 minuten met die enorme cliffhangers, maar na elke nieuwe episode ben ik toch weer teleurgesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler="]

Net de laatste 30 min gezien. Pfffifwjeufnwe². Die extreem lekkere poision chick dus terug. Volgende ep moet zij dood. Zach lijkt dus de spinoff te worden ;e Gaan al langer geruchten dat er spinoff van Dexter komt, zou hier heb je 'm 1000%. Laatste ep Dex dood en Zach gaat verder met Dex in Harry rol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele diepe zucht hoor. Het seizoen begon redelijk goed met een interessante verhaallijn[spoiler=Big Mike's bitch momentje], maar heb een beetje het idee dat ze tot aan aflevering 9 of 10 fillerverhalen gaan gebruiken (Zach, Hannah, Dr. Vogel, Brain surgeon, Quinn) Om vervolgens vanaf aflevering 9 of 10 het ''grote'' verhaal binnen 3 episodes af te maken. Een spin-off met Zach zal het Dexter universum alleen nog maar meer allure laten verliezen, dan voel ik nog meer voor een spin-off met Harisson. Sowieso, de pik die bedacht ''laten we eens 4 nieuwe verhalen erin gooien in het laatste seizoen'' moeten ze direct ontslaan, zo jammer. Zoals het er nu uitziet had je dit seizoen ook achterwege kunnen laten en na het laatste seizoen een 2 uur durende seriefinisher kunnen maken.

Wat nog wel mooi is, is dat we nog 6 afleveringen kunnen genieten van by far het slechtste politiecorps op aarde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler="]

Net de laatste 30 min gezien. Pfffifwjeufnwe². Die extreem lekkere poision chick dus terug. Volgende ep moet zij dood. Zach lijkt dus de spinoff te worden ;e Gaan al langer geruchten dat er spinoff van Dexter komt, zou hier heb je 'm 1000%. Laatste ep Dex dood en Zach gaat verder met Dex in Harry rol.

Leuk. Ik dacht een spoiler van de meest recente aflevering te lezen, blijkt dat dus niet het geval. Bedankt he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk. Ik dacht een spoiler van de meest recente aflevering te lezen, blijkt dat dus niet het geval. Bedankt he.

Het zijn meer geruchten en theoretische mogelijkheden dan echt spoilers (mocht je het over het gedeelte hebben wat niet gaat over de episode van vandaag). Als je b.v. de vorige ''spoiler'' post van Stefan bekijkt zie je dat het einde daar heel anders is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een enorme treurnis is dit seizoen, om iedere week haast weer een nieuwe verhaallijn te introduceren is gewoon niet tof. Gelukkig kunnen we nu nog zes afleveringen genieten van Yvonne Strahovski, al is dat ook maar de vraag of zij het einde wel haalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites