JanKnul Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Ach kan dat Vinny een dergelijk gevoel heeft toch? Ik bedoel Dexter is een van de beste series die imo is uitgebracht. Brengt zo'n hoog niveau met zich en geeft zo'n geweldig gevoel als je een aflevering bekeken hebt. Dit jaar heeft hij gewoon de feeling niet en mist er iets bij zijn gevoel dat hij normaal heeft bij Dexter. Kan me zoiets wel voorstellen. Vond een Entourage ook echt niks meer aan het laatste seizoen en de eerste 3 afleveringen van Chuck vond ik ook niks aan. De laatste aflevering greep mij pas weer echt, zoals Chuck altijd hoort te zijn. Snap dat het voor sommigen vervelend is om elke keer te lezen dat hij een aflevering niet goed (genoeg) vond, maar het is wel zijn mening en hij geeft aan waarom hij dat vindt. If you don't like it, don't read it. ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Mij maakt zijn mening niet uit, alleen heb ik het idee dat hij films en series soms dood analyseert. Hij niet alleen trouwens hoor. Lange bv ook. Ik vraag nme dan soms echt af of ze met een notitieblokje tijdens de film/serie op de bank zitten en van alles noteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Als je met notitieblokje bedoeld rustig een jointje roken en tussendoor ook MU checken dan heb je gelijk, anders vraag ik me echt af hoe je aan het idee komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Zoals ik al aangaf, jullie analyseren films en series mijns inziens soms helemaal dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Oh snap nu waarom die analyses van Lange altijd nergens op slaan Mja. Moet die laatste nog zien. Het boeit me niet zoveel meer, kijk die finale wel, denk dat ze dan toch niet zoveel vooruit zijn gegaan dus dat kan prima. Schijtseizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Voor alle haters; Ik vind het dit seizoen superleuk, net zoals de vorige vijf. Doei! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Eens met Petterson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Zoals ik al aangaf, jullie analyseren films en series mijns inziens soms helemaal dood. Nogmaals, waar the fuck heb je het over? Ik geef als mening over afleveringen eerder een simpele goed of slecht dan een hele uitleg, maar als er over een bepaalde aflevering een discussie komt dan doe ik ook mee. Het analyseren wat jij nu roept herken ik totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Ik stel toch gewoon maar een vraag :sorry: Oh daar heb ik niks op tegen, maar het is bij jou altijd zo dat je het op een denigrerende manier wil stellen. Het is echt niet zomaar dat je altijd dit soort reacties krijgt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Zoals ik al aangaf, jullie analyseren films en series mijns inziens soms helemaal dood. Moet ik dan met een simpele quasi-stoere 'kijk mij eens een tegendraadse eigen mening hebben' opmerking als "Wat een kutaflevering, ik zou er mijn hond nog niet op laten schijten" komen? Ik kan er vrij weinig aan doen dat ik dingen analyseer en kritisch ben, ik heb een hersenpan die werkt en ik zit nu eenmaal analytisch in elkaar. Daarbij vergeet jij kennelijk dat er achter veel films en in mindere mate series een boodschap wordt verkondigd door de schrijver die aan jou kennelijk voorbij gaat, maar die mij wel interesseert. Prima dat jij niet nadenkt bij dingen, maar ga dan niet lopen blaten als anderen een discussie naar een wat hoger niveau proberen te brengen dan simpel geblaat en azijnpisserij over anderen die dat ding bovenaan ieders lijf in stelling kan worden gebracht, als zij hun mening wel kunnen onderbouwen. Btw, wat Petterson zegt is ook waar. Toch is mijn negativiteit, om het maar ontopic te houden, voornamelijk gebaseerd op een gevoel en niet op een analyse. Het zegt genoeg dat je dat nog niet hebt meegekregen van mijn doodvermoeiende analyses. En als het is omdat je mijn berichten niet leest, dan moet je niet bitchen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Jullie hoeven je niet meteen aangevallen te voelen. Ik zeg alleen wat ik constateer, ik zeg niet dat jullie het niet moeten doen of dat ik het vervelend vind...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Oh, aflevering nu pas gekeken. Nounou, spannond hoor. Poeh. Er gebeurt eindelijk iets, jammer dat het zo 'meh' overkomt. Die laatste scene bijvoorbeeld, kwam een beetje cliché over. Dat die ouwe daar droog mysterieus staat te doen boven, tot Dexter kijkt. En dan als ie naar buiten kijkt, een lege weg? So what? Concludeer je daar uit dat ie weg is? Okaaaay. Of liet ome Dex z'n sleutels in z'n auto zitten? Nounou, allemaal plastic gebruiken en shit om niks achter te laten, maaaaaaaar als je naar een verlaten kerk gaat laat je je sleutels zitten. Hmm. Verder, dat eeuwige gemauw van die LaGuerda, mijn god, solliciteer alsjeblieft voor een rol in GTST zeg, tering. En die Batista ook. Enige goede ontwikkeling vond ik wel dat Dexter die Travis heeft 'overgehaald'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 [spoiler=Laatste aflevering]30 minuten onderweg en vind het tot nu toe een flauwe aflevering, er mag wel wat spektakel terug komen. Heb het gevoel alsof de makers de eerste 5 afleveringen geschreven hebben en vervolgens daarna niet meer wisten welke kant ze op wilden gaan. Er zijn nog genoeg mogelijkheden voor een topseizoen, maar daar moeten ze dan wel snel gebruik van maken. Vind de sidestories met Quinn en Debra wel tof. Dat die Daniels met die overdosis te maken had, was mijn gedachte ook wel. Quinn heeft mij wel positief verrast, vond ik niet zo'n tof personage, nu wel. [spoiler=Laatste aflevering]Aaaaah, neeeeeeeeeeeeee kut Brillie :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Vond het een goede aflevering, interessante wendingen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 28 november 2011 Auteur Share Geplaatst 28 november 2011 Voor alle haters op dit seizoen :5 WTF zat echt met zieke spanning te kijken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Op welk moment was het dan spannend vandaag, het einde was ook zo voorspelbaar. Dexter gaat het hok in, en wat staat daar (totaal zonder logische reden) een vrieskist. Jaaaaaaa, wat zou daar dan in zitten..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 28 november 2011 Auteur Share Geplaatst 28 november 2011 Joh dan kijk je toch lekker niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Ja maar dan kan hij weer niet liggen zeiken hier.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Pino hou je waffel en Mitashi, ik vroeg me gewoon af wat je dan spannend vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 28 november 2011 Auteur Share Geplaatst 28 november 2011 Het einde sowieso.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Dus je vond de vrieskist totaal niet voorspelbaar? Kan misschien van mijn kant komen omdat Brillie al met de voorspelling kwam dat Geller allang dood was, maar alsnog die vrieskist beneden gaf het voor mij meteen weg, vooral omdat een vrieskist in een verlaten kerkkelder totaal niet logisch is. Verder krijg ik van Travis niet de creeps die ik van Geller wel kreeg, zie hem niet echt als een ''moordenaar''. . ;) Ik vond het verder ook geen slechte episode, alleen is er imo veel meer mogelijk met het verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Ik stel toch gewoon maar een vraag :sorry: Lees dit nu pas, maar nee dat deed je niet. Je stelde niet 'gewoon' een vraag. Je stelde een suggestieve vraag. Een vraag die bovendien negatief overkomt. Het hoeft niet zo te zijn dat het ook zo bedoeld is, maar zo komt het wel over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Lange hoe kun je Quinn nou tof vinden..... echt zo een lege rol. Alleen omdat hij zuipt en naar de hoeren gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Toffer als hiervoor bedoel ik, het is niet de beste chara in het Dexter universum. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Ik wil niet heel zuur zijn, ik kijk er nog naar met enig plezier, maar het heeft niet meer de X-factor uit de eerste seizoenen. Ik vind naast dexter en masuka eigenlijk geen enkel personage sympathiek, heb met niemand een echte band gekregen. Guinn, Laguerta, Deb, Dexters Vader en Batista, toch de belangrijkste characters, vind ik allemaal zelfs behoorlijk irritant en matig acteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten