Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

Ach kan dat Vinny een dergelijk gevoel heeft toch? Ik bedoel Dexter is een van de beste series die imo is uitgebracht. Brengt zo'n hoog niveau met zich en geeft zo'n geweldig gevoel als je een aflevering bekeken hebt. Dit jaar heeft hij gewoon de feeling niet en mist er iets bij zijn gevoel dat hij normaal heeft bij Dexter. Kan me zoiets wel voorstellen. Vond een Entourage ook echt niks meer aan het laatste seizoen en de eerste 3 afleveringen van Chuck vond ik ook niks aan. De laatste aflevering greep mij pas weer echt, zoals Chuck altijd hoort te zijn.

Snap dat het voor sommigen vervelend is om elke keer te lezen dat hij een aflevering niet goed (genoeg) vond, maar het is wel zijn mening en hij geeft aan waarom hij dat vindt. If you don't like it, don't read it. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mij maakt zijn mening niet uit, alleen heb ik het idee dat hij films en series soms dood analyseert. Hij niet alleen trouwens hoor. Lange bv ook. Ik vraag nme dan soms echt af of ze met een notitieblokje tijdens de film/serie op de bank zitten en van alles noteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al aangaf, jullie analyseren films en series mijns inziens soms helemaal dood.

Nogmaals, waar the fuck heb je het over? Ik geef als mening over afleveringen eerder een simpele goed of slecht dan een hele uitleg, maar als er over een bepaalde aflevering een discussie komt dan doe ik ook mee. Het analyseren wat jij nu roept herken ik totaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al aangaf, jullie analyseren films en series mijns inziens soms helemaal dood.

Moet ik dan met een simpele quasi-stoere 'kijk mij eens een tegendraadse eigen mening hebben' opmerking als "Wat een kutaflevering, ik zou er mijn hond nog niet op laten schijten" komen? Ik kan er vrij weinig aan doen dat ik dingen analyseer en kritisch ben, ik heb een hersenpan die werkt en ik zit nu eenmaal analytisch in elkaar. Daarbij vergeet jij kennelijk dat er achter veel films en in mindere mate series een boodschap wordt verkondigd door de schrijver die aan jou kennelijk voorbij gaat, maar die mij wel interesseert. Prima dat jij niet nadenkt bij dingen, maar ga dan niet lopen blaten als anderen een discussie naar een wat hoger niveau proberen te brengen dan simpel geblaat en azijnpisserij over anderen die dat ding bovenaan ieders lijf in stelling kan worden gebracht, als zij hun mening wel kunnen onderbouwen.

Btw, wat Petterson zegt is ook waar. Toch is mijn negativiteit, om het maar ontopic te houden, voornamelijk gebaseerd op een gevoel en niet op een analyse. Het zegt genoeg dat je dat nog niet hebt meegekregen van mijn doodvermoeiende analyses. En als het is omdat je mijn berichten niet leest, dan moet je niet bitchen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, aflevering nu pas gekeken. Nounou, spannond hoor. Poeh. Er gebeurt eindelijk iets, jammer dat het zo 'meh' overkomt. Die laatste scene bijvoorbeeld, kwam een beetje cliché over. Dat die ouwe daar droog mysterieus staat te doen boven, tot Dexter kijkt. En dan als ie naar buiten kijkt, een lege weg? So what? Concludeer je daar uit dat ie weg is? Okaaaay. Of liet ome Dex z'n sleutels in z'n auto zitten? Nounou, allemaal plastic gebruiken en shit om niks achter te laten, maaaaaaaar als je naar een verlaten kerk gaat laat je je sleutels zitten. Hmm. Verder, dat eeuwige gemauw van die LaGuerda, mijn god, solliciteer alsjeblieft voor een rol in GTST zeg, tering. En die Batista ook. Enige goede ontwikkeling vond ik wel dat Dexter die Travis heeft 'overgehaald'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Laatste aflevering]30 minuten onderweg en vind het tot nu toe een flauwe aflevering, er mag wel wat spektakel terug komen. Heb het gevoel alsof de makers de eerste 5 afleveringen geschreven hebben en vervolgens daarna niet meer wisten welke kant ze op wilden gaan. Er zijn nog genoeg mogelijkheden voor een topseizoen, maar daar moeten ze dan wel snel gebruik van maken.

Vind de sidestories met Quinn en Debra wel tof. Dat die Daniels met die overdosis te maken had, was mijn gedachte ook wel. Quinn heeft mij wel positief verrast, vond ik niet zo'n tof personage, nu wel.

[spoiler=Laatste aflevering]Aaaaah, neeeeeeeeeeeeee kut Brillie :evil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus je vond de vrieskist totaal niet voorspelbaar? Kan misschien van mijn kant komen omdat Brillie al met de voorspelling kwam dat Geller allang dood was, maar alsnog die vrieskist beneden gaf het voor mij meteen weg, vooral omdat een vrieskist in een verlaten kerkkelder totaal niet logisch is. Verder krijg ik van Travis niet de creeps die ik van Geller wel kreeg, zie hem niet echt als een ''moordenaar''. . ;) Ik vond het verder ook geen slechte episode, alleen is er imo veel meer mogelijk met het verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stel toch gewoon maar een vraag :sorry:

Lees dit nu pas, maar nee dat deed je niet. Je stelde niet 'gewoon' een vraag. Je stelde een suggestieve vraag. Een vraag die bovendien negatief overkomt. Het hoeft niet zo te zijn dat het ook zo bedoeld is, maar zo komt het wel over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet heel zuur zijn, ik kijk er nog naar met enig plezier, maar het heeft niet meer de X-factor uit de eerste seizoenen. Ik vind naast dexter en masuka eigenlijk geen enkel personage sympathiek, heb met niemand een echte band gekregen. Guinn, Laguerta, Deb, Dexters Vader en Batista, toch de belangrijkste characters, vind ik allemaal zelfs behoorlijk irritant en matig acteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites