Frank. Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Ik schrok me echt de tyfus toen Andrea opeens werd besprongen door de Governor. Klinkt fout, i know;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Vind het derde seizoen erg zwak om eerlijk te zijn, zeker het tweede deel. Hopen op een spetterende finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Nja zwak, als ik een aflevering van dit seizoen kijk heb ik wel constant het gevoel van: huh, nu al afgelopen? :cab: Maar blijft erg vermakelijk om te kijken verder, al vond ik de laatste 2 epi's wel echt minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Walking Dead is ook geen topserie imo. Gewoon heel goed vermaak waar ik graag naar kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Saaie ep, tot het laatste kwartier ongeveer. [spoiler=SPOILER!] Neeeee Merle :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Fuck spoiler geopend. Nu geen zin meer om de aflevering te gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Ben de serie nu ook online aan het kijken. Redelijk spannend begin van seizoen drie, wel jammer dat er een paar weer gepakt zijn door de walkers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Fuck spoiler geopend. Nu geen zin meer om de aflevering te gaan kijken. Waarom doe je dat dan ook? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Waarom doe je dat dan ook? ;c Nieuwschierigheid hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Niet verwacht dat het zo'n seizoensfinale ging zijn [spoiler=SPOILER!] The Governor die opeens al z'n mensen neerknalt :cab: Slim... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Ja die gast werd ineens helemaal psycho. :cab: Ben benieuwd hoe die twee overgebleven daar op gaan reageren. AL met al wel een goede Final. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Mwah nu gaan ze het weer helemaal uitrekken om tegen het einde van S4 een confrontatie tussen Rick & The Governor te hebben :moop: Of die Martinez gaat bij de groep aangezien die goed met Daryl overweg kon. Volgend seizoen wel wat meer spanning denk ik, aangezien ze nu al die oudjes ook moeten voeden en daarvoor op de straten moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Wat een kutfinale :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Idd zeg, sowieso een extreem matig 2e helft van het seizoen. Zou het niet eens jammer vinden als er geen 4e seizoen komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Ik vond het gewoon weer een goede aflevering hoor, paar onverwachte dingen, alleen zet ik nu wel m'n vraagtekens bij de hervatting van de serie in seizoen 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 9 april 2013 Share Geplaatst 9 april 2013 Tering dit was de final?? Beetje jammer, was gewoon in veronderstelling dat gister de laatste aflevering zou komen! Zegt genoeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Heb m ook in de download gegooid. Binnenkort aan beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Dxg27QsaIEY Gave trailer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Walking Dead wordt uitgezonden op FOX. Nu eerste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Heb ook even die 1e aflevering zitten kijken vanavond. Ziet er wel leuk uit, wat jij [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Heb ook even die 1e aflevering zitten kijken vanavond. Ziet er wel leuk uit, wat jij [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION];? Kende de serie al. Maar die eerste paar afleveringen blijven voor mij toch het beste van de hele serie:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thet Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Ik zag het ook maandag avond op Fox verschijnen, dus dacht: dag later zullen ze wel de volgende afleveringen uitzenden. Nee hoor, weer dezelfde :cab: maar de eerste 2 afleveringen waren leuk en gelijk verslavend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Kende de serie al. Maar die eerste paar afleveringen blijven voor mij toch het beste van de hele serie:) Ja na seizoen 1 gaat het helaas enkel berg afwaarts, met soms een uitschieter er tussen. Blijf desondanks wel kijken. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trash Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik ben helemaal verzot van deze serie, al moet ik er wel naar kijken als ik alleen thuis ben. Mijn vriendin wordt gek van dat zombie gekreun/gehijg/geluiden die door de woning gaan als ik ze door mijn BlueRay Home Cinema laat blazen :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Ik heb gister weer even wat vlagen zitten kijken, maar dit is wel een leuke serie eigenlijk. Jammer dat ik weinig tijd heb maar ooit zal ik hem wel oppakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten