bril_idioot Geplaatst 17 september 2012 Share Geplaatst 17 september 2012 In dat geval: pak het opnieuw op. Iedereen in dit topic zal bevestigen dat je heel moeilijk in deze serie komt. De meeste heb daar rond de 5 a 6 afleveringen voor nodig. Mocht je het daarna nog steeds niets vinden, tja... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 september 2012 Auteur Share Geplaatst 17 september 2012 Gestopt in 't begin van aflevering 2. In dat geval: pak het opnieuw op. Iedereen in dit topic zal bevestigen dat je heel moeilijk in deze serie komt. De meeste heb daar rond de 5 a 6 afleveringen voor nodig. Mocht je het daarna nog steeds niets vinden, tja... Bij deze ben ik de eerste om dat te bevestigen. Ik kwam er pas in na een aflevering of vijf geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 17 september 2012 Share Geplaatst 17 september 2012 Ik na een stuk of 3 denk ik, maar pas na een volledig seizoen kan je de genialiteit inzien imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 18 september 2012 Share Geplaatst 18 september 2012 Heeft bij mij ook een aflevering of 5 geduurd voordat ik er in zat. Achteraf totaal geen spijt. Een van de beste series ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Ik zit aan 4 afleveringen nu en al hoogtepunten genoeg. Het zijn die 'onbelangrijke' gesprekken die weinig met het grote verhaal te maken hebben die me ook echt raken, bijvoorbeeld als Dee aan twee anderen de regels van het schaken uitlegt, wat meteen ook een hele metafoor voor de maatschappij wordt. Favoriet is McNulty voorlopig("What the fuck did I do?" :-D ), al is Lester ook wel epic. En Stringer is echt fucking cool. Ik ga echt gewoon één aflevering per dag zien en me daaraan houden, zodat het niet te snel voorbij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Ik ga echt gewoon één aflevering per dag zien en me daaraan houden, zodat het niet te snel voorbij is. Goed plan en kudos als je het volhoudt. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Het goede is dat m'n moeder ook aan het meekijken is, dus het is sowieso al altijd plannen om er één te zien, dus komt wel goed ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yacie Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ik zit vast in seizoen 2, echt stukken minder dan het eerste seizoen. Een vraag voor de doorgewinterde Wire kijkers: kan ik niet het een en ander overslaan of raden jullie me echt aan om door seizoen 2 heen te bikkelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ik zit vast in seizoen 2, echt stukken minder dan het eerste seizoen. Een vraag voor de doorgewinterde Wire kijkers: kan ik niet het een en ander overslaan of raden jullie me echt aan om door seizoen 2 heen te bikkelen? Doorbikkelen. En geloof me, seizoen twee is/wordt ook echt de moeite waard, al weet ik niet waar je zit natuurlijk. Het zien van heel seizoen twee voegt iets toe aan de andere seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Sowieso doorkijken. Seizoen 2 is echt wel heel vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yacie Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Dan gaat het tijd worden dat ik seizoen 2 onder het stof vandaan ga toveren! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ook maar eens aan beginnen in de kerstvakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Omar _O_ Stringer _O_ Hoogbegaafde heldjes, straight out the projects. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Omar is dan ook de grootste eindbaas die ooit in een serie is voorgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Omar, oh Omar _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 supdog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 december 2012 Auteur Share Geplaatst 12 december 2012 Ik ben het nog steeds niet eens met je naamswijziging. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ik ben het nog steeds niet eens met je naamswijziging. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Wat een geweldige serie is dit zeg. Ongeëvenaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ik ben het nog steeds niet eens met je naamswijziging. :( Sorry schatjes, was Mpenza beter ja? :cab: Mijn alternatief was Quintana hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 december 2012 Auteur Share Geplaatst 13 december 2012 Sorry schatjes, was Mpenza beter ja? :cab: Mijn alternatief was Quintana hehe. Nee, Omar natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Moest ik eigenlijk doen ja :\ Moser is eindbaas, maar niemand kan op tegen Omar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Moest ik eigenlijk doen ja :\ Moser is eindbaas, maar niemand kan op tegen Omar. [tekst]Kenard kan op tegen Omar[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Nu doe je me echt janken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Seizoen één afgerond. Straks de strart van seizoen twee. "It's all in the game, yo. It's all in the game". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten