Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×

Recommended Posts

Posted

Minder bekend dan The Sopranos, maar als Sopranos fanboy kan ik niet anders zeggen dan dat The Wire ontegenzeggelijk de betere serie. Of nee, de beste serie ooit. Hopelijk valt hierover te praten en kunnen herinneringen opgehaald worden, maar bovenal hoop ik zoveel mogelijk mensen aan te sporen ook hieraan te beginnen.

the-wire.jpg

E1ABR4UpDSU

hIn66Fc1djM

• Replies 300
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gepost

Minder bekend dan The Sopranos, maar als Sopranos fanboy kan ik niet anders zeggen dan dat The Wire ontegenzeggelijk de betere serie. Of nee, de beste serie ooit. Hopelijk valt hierover te praten en kunnen herinneringen opgehaald worden, maar bovenal hoop ik zoveel mogelijk mensen aan te sporen ook hieraan te beginnen.

the-wire.jpg

E1ABR4UpDSU

hIn66Fc1djM

Gepost

Als het nog even tegenvalt aan het begin, gewoon blijven kijken. Het is geen serie die je erin trekt zoals een komedieserie, maar eentje die toch bij velen even wat tijd nodig heeft. ;)

Gepost

Seizoen 1 was ongelooflijk heldig! _O_

Zit nu aan seizoen 3, maar ben stilgevallen omdat het wat tegenvalt.

Gepost

Echt Simon? Dat we verschillende smaken hebben bij menig film kan ik nog inkomen, maar als ervaren filmkijker moet je hier toch zeker wel de kwaliteit in herkennen? Of heb je maar drie afleveringen gezien van het eerste seizoen, ben je toen gestopt en heb je het nooit meer opgepakt? Als dat zo is moet je het echt nog een kans geven, want beter dan dit is er echt nog niet gemaakt over vijf seizoenen.

Gepost

Ja ik heb ooit eens de eerste x aantal afleveringen gekeken maar het greep me niet.

Was op TV overigens. Dus toen een paar eps gemist en niet meer opgepikt idd.

Gepost

Mocht je ooit een minder druk tijdschema hebben, geef het een nieuwe kans. Je zal er echt geen spijt van hebben, ik had ook moeite met de eerste afleveringen. Eenmaal een episode of 6 onderweg, had ik de smaak goed te pakken.

Gepost
Ik ga komende week beginnen aan seizoen 5, zeker wel in mijn top 3 drama's.

Bij mij is het onbetwist top 1 materiaal. Zo rauw en realistisch zie je het nergens. Wat zou jij dan betere dramaseries vinden?