Vegas Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Becki Newton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Ik vond 't best een leuke aflevering eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Leuke aflevering vandaag zeg. Begint ook wat meer vaart in het verhaal zelf te komen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Ik vond het ook een leuke aflevering, de beste sinds een tijd wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Vond dat gedoe tussen Marshall en Lily wel echt irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Gaaaaaap. Voorspelbaar en kut. Ik wil alleen nog maar weten hoe het afloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 (bewerkt) Voor de geïnteresseerde, hier spoilers van elke aflevering dit seizoen: [spoiler=""]http://how-i-met-your-mother.wikia.com/wiki/Season_7_News Mijn voorspelling laatste ep S07 [spoiler=""]Barney vraagt Quinn ten huwelijk, zij zegt ja. Dan naar laatste scene dit seizoen, het huwelijk wat een jaar later plaatsvind. Ted loopt naar de bruid, en dat is dan alsnog Robin. 21 maart 2012 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Ik vond hem bij vlagen ook wel grappig. Die woord grappen bij die Quintervention :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Ik vond hem ook weer heerlijk. Blij dat er eindelijk weer een aflevering was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Leukste aflevering van de afgelopen 2 seizoen denk ik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Ik wil niet zeikerig overkomen, maar dit was echt geen leuke ep :{ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 maart 2012 Share Geplaatst 23 maart 2012 We weten nu wel dat jij het niet leuk vind Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 23 maart 2012 Share Geplaatst 23 maart 2012 Daarnaast is het nog altijd een mening, wat wel leuk is en wat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 maart 2012 Share Geplaatst 23 maart 2012 Daarnaast is het nog altijd een mening, wat wel leuk is en wat niet. Meningen zijn te verwerpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 23 maart 2012 Share Geplaatst 23 maart 2012 Maar dan moet je het niet brengen alsof jouw mening de waarheid is. Voordat Pino 'm inkopt: ik ben daar ook erg goed in ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 23 maart 2012 Share Geplaatst 23 maart 2012 Forum --> mening of zo :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 maart 2012 Share Geplaatst 23 maart 2012 Maar dan moet je het niet brengen alsof jouw mening de waarheid is. Elke mening is een waarheid [/quasifilosofisch] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 maart 2012 Share Geplaatst 23 maart 2012 (bewerkt) We weten nu wel dat jij het niet leuk vind Stefan. Ik vraag me meer af wat de andere er wel leuk aan vonden. Zonde dat dit nooit in de Ducky Tie ep zat trouwens: [YOUTUBE]KHGfElOI-i4[/YOUTUBE] 23 maart 2012 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 23 maart 2012 Share Geplaatst 23 maart 2012 Sowieso vind ik, ondanks dat het echt een minder seizoen is, het grootste deel van de aflevering nog altijd gewoon goed vermakelijk. Enige aflevering die ik echt niet leuk vond was die met de housewarming van Lily en Marshall, dat ze al die verschillende verhalen in dat huis lieten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 Dit is wel een hele verbetering tov de twee seizoenen hiervoor, al had het wel wat aanloop nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 weer geen aflevering deze week en volgende week zie ik :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 (bewerkt) Nee midden april pas weer, maar dan wel 4 achter elkaar, met de laatste ep die een uur duurt erbij. 26 maart 2012 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 Is het trouwens al het laatste seizoen, of plakken ze er nog een achteraan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 Het is al zeker dat 8 er komt. Dat is hoogst waarschijnlijk de laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 Schema is iets veranderd, nieuwe ep komt 9 april. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten