bril_idioot Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Vond het intro wel fokking geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2012 Vond hem sowieso wel goed vandaag eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Moeilijk saai weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ik volg het al niet meer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 29 februari komt seizoen 4 uit op bol.com _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Weer een serie van het lijstje gehaald, wordt nog rustig zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Dat kan ik dus niet. Als ik ergens aan begin moet ik het ook altijd afzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Haha, heb ik ook. Heb me ook echt door het laatste seizoen van Prison Break heen geworsteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Ach, ik vind HIMYM altijd wel een redelijk fijne onderbreking van mijn doorgaans drukke werkweek. Twintig minuutjes niet nadenken is ook wel eens lekker. De laatste aflevering vond ik de intro inderdaad wel grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja daar heb ik wel hard om gelachen. Hoe het hele verhaal zo liep vond ik minder, had toch meer ingezeten met Barney als leider van de groep. Dat Robin met ene tuup, vind ik ook niks aan. Mag van mij snel vertrekken. Als ik trouwens die vader van Lily zie moet ik altijd hieraan denken: [YOUTUBE]8EmjOVM-OZY[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 19 januari 2012 Share Geplaatst 19 januari 2012 Vond hem sowieso wel goed vandaag eigenlijk. Eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 19 januari 2012 Share Geplaatst 19 januari 2012 Laatste aflevering was goed te doen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Jullie hebben duidelijk je grens verlegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Acceptatie is gezond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Ik ben ook een beetje verbaasd :cab: Echt erbarmelijk saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Ik vond m ook wel leuk :( niet slaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Nja, wel vermakelijk maar niet hardop lachen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Hardop lachen doe ik al 3 seizoenen niet meer ofzo. Laatste ep waar ik echt hard gelachen heb was over Robins verleden met die bevershow. Huilen toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 januari 2012 Share Geplaatst 21 januari 2012 SPOILERS [spoiler=""] Robin en Ted ;e? Robin en Kevin, Robin en Kevin, Robin en Crush. Wat een slut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 SPOILERS [spoiler=""]Lily's vader Mickey wordt een 'Recurring Character' ;e Waar gaat het heen kom op jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Dude, zit jij hele dagen te zoeken naar theorieën over HIMYM? ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Ben nogal een HIMYM fan, en kijk wel dagelijks op de wikia en spoilersguide voor nieuwe info. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 Geen aflevering deze week? Op Followmy.tv staat van wel, maar op EZTV staat niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 Ik dacht ook dat er een nieuwe aflevering kwam, zelfde geldt voor TAAHM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2012 Nope, geen sitecoms deze week inderdaad. (Buiten TBBT vrijdag dan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten