Sophomore Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Nou join the darkside [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; Zijn de enige hier die de finale door de beugel vonden kunnen gaan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 (bewerkt) Nou join the darkside [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; Zijn de enige hier die de finale door de beugel vonden kunnen gaan :) Sterker nog, hoe meer ik er over na denk hoe beter ik hem vind. Maar dat ligt misschien aan het feit dat ik de gehele serie in anderhalf maandje heb gekeken, waardoor ik het juist mooi vind dat Ted [tekst]met Robin eindigt. Ook al zijn de laatste twee minuten wat vreemd en is het hele huwelijk tussen Robin en Barney snel afgehandeld[/tekst]. Ik kan me ook goed voorstellen dat als je deze serie negen jaar lang hebt gevolgd het teleurstellend is, maar ik vond het echt meer dan prima hoor 27 mei 2014 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 - Ja ik geef je helemaal gelijk [spoiler=spoiler]Ted en Robin MOESTEN van mij met elkaar eindigen. Sowieso die hele relatie tussen Robin en Barney was veelste dun uitgewerkt, kwam niet 'echt' over. Zelf ik een groot gedeelte in een korte tijd (half jaar) bekeken Je witte tekst is btw gewoon zichtbaar voor mij, heb namelijk een blauwe achtergrond. Maakt mij natuurlijk niet uit, maar misschien andere mensen wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Ik probeerde het zo te doen dat je het ziet wanneer je met je muis erover gaat, maar ik heb geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Ik probeerde het zo te doen dat je het ziet wanneer je met je muis erover gaat, maar ik heb geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt ;c. Tekst die je wilt spoileren tussen deze tags zetten: [tekst][/tekst ]. Zonder de spatie voor de laatste ]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Nou join the darkside [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; Zijn de enige hier die de finale door de beugel vonden kunnen gaan :) Mag ik er ook bij? Ik citeer: Precies dit ja. Vreemde keuzes, maar ik vond het prima zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Aber naturlich, mijn beeld van jou is wederom toegenomen in positieve zin ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Nou join the darkside [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; Zijn de enige hier die de finale door de beugel vonden kunnen gaan :) Ik kon er ook best mee leven hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Ja nu ik het taboe doorbroken heb (#vangaal) komen ze langzaam maar zeker tevoorschijn _O_ [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Neuh. Stond gewoon al in het topic hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Idd Soofie als je even terugkijkt zie je dat je zelfs nog relatief laat was met uit de kast komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Neuh. Stond gewoon al in het topic hoor. Oh ok, alles vergeven Idd Soofie als je even terugkijkt zie je dat je zelfs nog relatief laat was met uit de kast komen. Lijkt me niet pappie, paar minuten na de final ofso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Lijkt me niet pappie, paar minuten na de final ofso Oja sorry m'n lief :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Oja sorry m'n lief :( :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 (bewerkt) Oh ok, alles vergeven Godzijdank, nu kan ik met een gerust hart naar bed. 28 mei 2014 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Godzijdank, nu kan ik met een gerust hard naar bed. Wat moet ik me daarbij voorstellen Bril ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Lange dag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Lange dag... NO problem, slaap lekker x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Merci. Zit ook echt te knikkebollen :huhu: Voel me net weer een kleuter. Even nog een bord eten opwarmen zodat ik met mijn hoofd daarop in slaap kan sukkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Eigenlijk één van de weinige momenten dat iedereen gelukkig bij elkaar zit (tot een paar seconden verder dan). Zal dit eigenlijk wel als poster willen hebben. Denk nog steeds bijna dagelijks aan deze serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Haha wtf Ik vond het ook wel een prima einde eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 [video=youtube;bjob9-fiOgM]https://www.youtube.com/watch?v=bjob9-fiOgM Officiële andere einde. Deze was tig keer beter. Niet spectaculair maar tenminste niet zo kut als originele. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Aah ik smelt weg Maarjah seizoen negen klopt met dit einde natuurlijk niet. Die scene in dat restaurant waar Lilly and Marshall zijn getrouwd, de 'x more days' speech in seizoen acht en nog wel meer denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Goh, dan toch liever het einde dat op tv is gekomen. Krijg nu wel weer zin om alles weer opnieuw te bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 http://vimeo.com/105404677 Way, way better. Gewoon simpel houden en juist dat ontbrak er zo aan de laatste seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten