Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

How I Met Your Mother

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 964
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nou join the darkside [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; Zijn de enige hier die de finale door de beugel vonden kunnen gaan :)

Sterker nog, hoe meer ik er over na denk hoe beter ik hem vind. Maar dat ligt misschien aan het feit dat ik de gehele serie in anderhalf maandje heb gekeken, waardoor ik het juist mooi vind dat Ted [tekst]met Robin eindigt. Ook al zijn de laatste twee minuten wat vreemd en is het hele huwelijk tussen Robin en Barney snel afgehandeld[/tekst]. Ik kan me ook goed voorstellen dat als je deze serie negen jaar lang hebt gevolgd het teleurstellend is, maar ik vond het echt meer dan prima hoor

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

-

Ja ik geef je helemaal gelijk [spoiler=spoiler]Ted en Robin MOESTEN van mij met elkaar eindigen. Sowieso die hele relatie tussen Robin en Barney was veelste dun uitgewerkt, kwam niet 'echt' over. Zelf ik een groot gedeelte in een korte tijd (half jaar) bekeken

Je witte tekst is btw gewoon zichtbaar voor mij, heb namelijk een blauwe achtergrond. Maakt mij natuurlijk niet uit, maar misschien andere mensen wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites