Big Mike Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2012 Niks om je voor te schamen hoor, vrij overrated door de genialiteit van 1 personage. En nee, dit is niet de enige serie die dat heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik vind het zeer vermakelijk dus care. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Niks om je voor te schamen hoor, vrij overrated door de genialiteit van 1 personage. En nee, dit is niet de enige serie die dat heeft. Oneens. Marshall is zeker in de eerste seizoenen ook echt hilarisch en een fantastisch personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Sterker nog, Marshall was mijn favoriete personage in de eerste seizoenen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2012 Ligt bij mij denk ik vooral aan het feit dat ik de acteur die hem speelt totaal niet tof vind. Maar oke, een groot gedeelte van de populariteit heeft de serie wel te danken aan Barney. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Wel echt een zaadaflevering dinsdag zeg, alleen Marshall was tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 8 januari 2012 Wayne Brady (de broer van Barney in de serie) heeft een eigen stand up act, hoor er veel positieve verhalen over dus die gaan we nu maar even kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Die gast heeft toch ook heel lang bij "Who's line is it anyway?" gezeten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Gisteren begonnen met deze serie. Ik vind Ted echt op Kumar/Kal Penn lijken qua gezichtsuitdrukking en acteren :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Ik ben begin deze vakantie begonnen, ben vandaag begonnen aan seizoen 4 ;c Lichte verslaving wel, vind het echt zalig, zo vermakelijk en zo heerlijk relaxed om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Gisteren begonnen met deze serie. Ik vind Ted echt op Kumar/Kal Penn lijken qua gezichtsuitdrukking en acteren :cab: De echte Kumar komt ook nog in de serie ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Pff wat een matige aflevering vorige week joh. Dat sideplotje over Puzzles zou in pakweg seizoen 1-3 zoveel beter uitgewerkt worden :(. Die ep waar Barney en Ted een avond McLaren's overnemen is zeer tof, dit kwam er bij lange na niet in de buurt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Inderdaad, echt slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Er gebeurde echt zo weinig dat ik rond minuut 12 het idee was dat het net begon ;e Was geen goede idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Ben al meer dan op de helft van seizoen 1, vind het steeds leuker worden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmer Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 De enigste serie die ik echt ongeloofelijk lang kan blijven kijken, vind het nu wel zonde dat ik alles heb gezien, nu is het echt lang wachten op een andere aflv. Scène waarvoor ik het hardst heb gelachen: http://www.youtube.com/watch?v=-b44CdG_5TY Traaanen in de ogen toen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 De scène waar ik het hardst moest lachen was deze: [YOUTUBE]zk20WWY15uc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Voor mensen die nog geloven dat Robin niet de bruid is, hier even een stukje logica: Waarom begint het verhaal bij de ontmoeting met Robin? Omdat zij belangrijk is. Hoe belangrijk? Omdat zij trouwt met Barney en op dat huwelijk ontmoet Ted zijn vrouw. S06E01 quote Future Ted: "Kids, there are two big days in any love story, the day you meet the girl of your dreams, and the day you marry her". S01E01 was het eerste deel (ontmoeting Barney en Robin) en het huwelijk het tweede deel (tevens het einde van de serie). Nog veel meer redenen trouwens. Klik hier als je 't interessant vindt. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 Ik zie het allemaal wel, ik laat me liever verrassen. Ik vind het alleen jammer dat ze dit seizoen behoorlijk vaak van deze verhaallijn afstappen en naar mijn mening teveel de karakters uit willen diepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Wow wat een saaie aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Nog een best aantal keren hardop gelachen. Story development meh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Toch maar weer downloaden :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 De verhaallijn van Kevin en Robin is echt helemaal dood. Totaal niet meer interessant of grappig. Iedereen weet dat het een keer gaat eindigen. In de volgende aflevering leren we Quinn kennen, zij krijgt waarschijnlijk iets met Barney. Er gaat ook een gerucht dat er een huwelijksaanzoek in voorkomt, mocht dat waar zijn kan ik niemand anders bedenken dan Kevin. Misschien is dat dan zijn einde?... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Wanneer gaan ze trouwens eens een einde aan deze serie breiden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ik erger me zo dood aan Robin :cab: maar ook Lilly, die ik vanaf het begin van de serie al erg slecht vind acteren maakt er nu wel helemaal een potje van. WAAROM KIJK IK NOG :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten