Big Mike Geplaatst 17 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2013 Two and a Half Men Weer terug? Alsjeblieft ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 18 februari 2013 Share Geplaatst 18 februari 2013 Dat konijn blijven ze maar uit de hoge hoed trekken inderdaad, ik vind het ook een beetje jammerlijk en uitgekauwd worden.. Desalniettemin vermaak ik me nog prima met 2,5 men hoor. Kate is een schatje :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 18 februari 2013 Share Geplaatst 18 februari 2013 Vind 't wel tof. En Kate idd : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 februari 2013 Share Geplaatst 20 februari 2013 Wat een verschrikkelijk actrice is dat zeg. Dat neppe lachje de hele tijd. Zum kotsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Blijft heerlijk dit. It's like Charlie Sheen's house. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Haha ja, ik had wel even zoiets van ''Wut?!'' toen ik dat hoorde. Had het niet verwacht in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Vind 't wel tof. En Kate idd :< Ben nu bezig met seizoen 10 en bezig met aflevering 17. Vind Rose echt een irritant personage, snap ook niet dat ze haar weer hebben terug laten komen. Vind Kutcher nog wel lachen, Alan begint zelfs irritant te worden. Stukjes met Jake blijven grappig, gewoon nog om te zien hoe dom die kan zijn haha :huhu: En Kate is inderdaad een schatje, leuk meisje :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Kate :wall: Zum kotsen werkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 juli 2013 Share Geplaatst 26 juli 2013 Volgend seizoen Jake dus geen regular meer. Komt een 21 jaar oude gay dochter van Charlie bij :-D Ik heb er zin in. Ben heel erg benieuwd wie ervoor wordt gecast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Mooi zo. In de media lopen zeiken dat een soort van godslastering is om te kijken. Maar zelf wel drie ton verdienen per episode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Mooi zo. In de media lopen zeiken dat een soort van godslastering is om te kijken. Maar zelf wel drie ton verdienen per episode. Was niet eens de hoofdreden. Hij wil al paar jaar studeren maar kon niet door de show. Alsnog wel jammer dat hij zo'n gelovige idioot is ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 28 juli 2013 Deze serie had nooit mogen doorgaan na Charlie Sheen. Zo duidelijk dit, het is in niks two and a half men meer maar cashen op de naam is het belangrijkste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Ik ben benieuwd wanneer Alan vervangen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Alan is een held, die mag niet vervangen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 29 juli 2013 Ik ben benieuwd wanneer Alan vervangen wordt. Zolang ze hem betalen gaat dat niet gebeuren natuurlijk ;). Nee, als ik Alan was geweest dan was ik er zelf uitgestapt na Charlie. Dan sluit je af op je hoogtepunt en had je misschien nog een spin-off kunnen maken genaamd ''Alan'' b.v. Met de komst van Kutcher is het niet meer geworden als een 13 in een dozijn comedy, jammer want het was daarvoor wel veel meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Als we heel eerlijk zijn, dan was de show al wel over zijn hoogtepunt heen voordat Charlie vertrok. Wat overigens geen schande is na acht(?) seizoenen. Zelfs de actrices die Charlies scharrels speelden werden gerecycled. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Leuke eerste aflevering van het nieuwe seizoen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Iemand die het nog volgt? Wat vinden jullie van de toevoeging van Charlies dochter? Vind haar echt geniaal. Alan is af en toe grappig maar 9/10 keer meer een irritatiegevalletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 Die nieuwste aflevering. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Die Alan blijft gewoon een drol in deze serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Re: Two and a Half Men Ach ik blijf het wel een toffe serie vinden. Hoogtepunt is natuurlijk al lang geweest, maar toch kijk ik de nieuwe afleveringen elke keer wel weer. Ik vind Alan ook wel koning eigenlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Die gay chick is zwaar geforceerd. Kan met open hart zeggen dat ik haar oprecht irritant vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Laatste paar afleveringen zie je haar amper in beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2014 TWO AND A HALF MEN KAPT ERMEE! DE MAKERS BELOVEN DAT HET LAATSTE SEIZOEN EEN PASSEND EIND KRIJGT. BETEKENT DIT MISSCHIEN EEN KLEINE COMEBACK VOOR CHARLIE SHEEN? Two and a Half Men kapt ermee! "Two and A Half Men", met Ashton Kutcher en John Cryer in de hoofdrollen, zal stoppen na het twaalfde seizoen. De lang draaiende sitcom heeft ondertussen heel wat te verduren gehad met o.a. Angus T. Jones en Charlie Sheen. Normaal gesproken zou een serie met zoveel drama allang van de buis zijn verdwenen maar toch heeft "Two and A Half Men" het altijd overleefd. Vrijwel iedereen weet het verhaal van 2011 wel, het jaar waarin Charlie Sheen met veel ophef de serie had verlaten. Vanaf dat moment leek Charlie Sheen wel helemaal van het padje te zijn geraakt met zijn "Tigerblood". Het succes van de serie leek altijd grotendeels op de schouders van Charlie Sheen te leunen. Maar toch duurde de serie voort en kwam er een nieuwe grote acteur voor Charlie in de plaats: Ashton Kutcher. Later kreeg de show nog problemen met de super religieuze Angus T. Jones, die de jongste van de show speelt. Hij had problemen met de inhoud van de show en wilde niet langer deelnemen. In de serie zelf werd zijn rol makkelijk weggeschreven en leek er vrij weinig aan de hand. Toch gaat de serie na het twaalfde seizoen stoppen en er is door de makers een belofte gedaan. "Two and A Half Men" krijgt een waardig seizoen langdurend einde. Misschien dat Charlie Sheen en Angus T. Jones een korte comeback maken. Wat denk jij? Laat het ons weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carolo19 Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Na het vertrek van Sheen vond ik het sowieso al bergaf gaan met die serie. Heel die hetze met Angus Jones verbaast me wel, waarom nu opeens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten