Roprop Gepost May 18, 2014 Share Gepost May 18, 2014 Re: Two and a Half Men 12e seizoen is dat seizoen dat nu nog bezig is toch? Ik kijk de afleveringen nog wel elke keer teug, al dan niet meteen na release. Voor 20 minuutjes per week vind ik t nog steeds wel vermakelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 19, 2014 Share Gepost May 19, 2014 Dat gevoel deel ik, het is niet een must om het direct te downloaden maar vind Walden best wel een toevoeging aan deze sitcom. Natuurlijk was het met Charlie Sheen beter (the drinking helmet :-D). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Mike Gepost May 21, 2014 Author Share Gepost May 21, 2014 Na het vertrek van Sheen vond ik het sowieso al bergaf gaan met die serie. Heel die hetze met Angus Jones verbaast me wel, waarom nu opeens? Na het einde van Sheen hadden ze gewoon door moeten gaan met een Alan spinoff serie, dan had je de goede naam van TAAHM behouden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts