Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Chuck

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wie moet ik omleggen om aan de originele beelden te komen van aflevering 6 als ze bij die nudisten zijn? :love:

Het lijkt wel of Josh Schwartz met elke serie een seizoen te lang doorgaat. Ze hadden wat mij betreft echt beter kunnen stoppen na seizoen 4 hoewel ik seizoen 5 niet echt slecht vind is het toch wel minder dan de andere seizoenen tot nu toe. Dit deed hij eerder ook al met The O.C. door er een totaal onnodig seizoen 4 aan vast te plakken wat in de verste verte het niveau van de andere seizoenen niet kon halen. Nog 3 afleveringen nu toch tot het einde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffffffff weer wachten voor er een nieuwe aflevering is. Dik hoor de laatste aflevering. Merk nu enigszins waar ze naar toe gaan werken dit seizoen. Einde zal zijn dat Chuck en Sarah elkaar vinden en mogelijk dat ze dan zwanger is of dat ze dan een kind hebben. Vind wel dat Chuck moet eindigen met de Intersect, want er kan maar 1 Intersect zijn en dat is hij. Waarschijnlijk zal hij ook wel weer de clean install van de Intersect krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat Kersje hierboven zegt zal wel gebeuren, maar dat betekend niet dat de finale niet spannend kan zijn. Vooral omdat het 2 delen zijn zal er zeker nog de nodige spanning komen, maar het zal inderdaad allemaal een happy end hebben, zoals het ook hoort met een serie als Chuck.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechtste einde van een serie ooit.

Dat is wel heel erg overdreven. Er was niks slechts aan. Het was alleen on-Chuck-ig. Enigszins begrijpelijk als je de serie goed gevolgd hebt dat ze deze wending hebben geschreven. Voor Chuck ging het alleen maar om 1 ding en dat is Sarah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechtste einde van een serie ooit.

Valt wel mee hoor, heb er ergeren gehad.

Sapranos stopte midden in de zin en series als The 4400, Firefly en Kyle XY werden midden in het seizoen afgekapt.

Jammer dat seizoen 5 nooit zo goed werd als seizoen 4, maar goed einde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nu tot en met seizoen 4 gezien. Vond het einde van seizoen 4 steengoed, maar daarvoor zaten wel wat mindere afleveringen. Had het idee dat het seizoen eigenlijk had moeten eindigen met [tekst]het oppakken van Volkoff[/tekst], maar dat er toch ineens meer afleveringen moesten komen. Daarna wel weer goed opgepakt naar een fantastisch seizoenseinde.

Benieuwd naar seizoen 5, met [tekst] de gang aan het hoofd van Volkoff en niet meer bij de CIA en Morgan als intersect[/tekst].

Heb de serie (een beetje tot treurnis van mijn vriendin) alleen gekeken, maar weet dat ik hem nog een keer samen met haar wil kijken.

ps. Yvonne Strahovski heeft een fotoshoot in de Australische MaxiM, voor de liefhebber.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen valt tegen, al is het einde dan wel weer hard. Eerste 2 á 3 afleveringen waren zwaar onder de maat.

Maar dat vond ik van een deel van de afleveringen van seizoen 4 ook, bijvoorbeeld Chuck versus The A-Team, Chuck versus the Muuuurder en Chuck versus the Wedding Planner. Is het begin van seizoen 5 nog minder dan dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites