Pieter Gepost October 3, 2012 Share Gepost October 3, 2012 :p Ben inmiddels seizoen 4 aan het kijken. Geeeeeen idee waarom. Vooral om de Buy More humor denk ik. En om Casey, Sarah, Chuck, Awesome, Morgan, al die figuren zijn gewoon cool, maar de serie is zo slecht :-D Echt een serie die ik men kinderen laat zien als ze 12 zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost October 4, 2012 Share Gepost October 4, 2012 :p Ben inmiddels seizoen 4 aan het kijken. Geeeeeen idee waarom. Vooral om de Buy More humor denk ik. En om Casey, Sarah, Chuck, Awesome, Morgan, al die figuren zijn gewoon cool, maar de serie is zo slecht :-D Echt een serie die ik men kinderen laat zien als ze 12 zijn. Â :clap: Â Dat is het ook een beetje met die serie. Het is niet (per se) een goede serie, maar wel een hele leuke, charmante serie. Met gave personages. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost October 4, 2012 Share Gepost October 4, 2012 [MENTION=33]Pieter[/MENTION] Baas, iedereen begint na loop van tijd van deze serie te houden. Baalde ook echt toen hij afgelopen was, ging gewoon de personages missen haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts