Daanpsv10 Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Onderbuikgevoel ;c En de Vos zei zo heel geniepig 'Ohh jij bent nieuw hier he'. Kan er ook totaal langszitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 ik zag het inderdaad ook niet. kan het me ook totaal niet voorstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Nou ja die hele serie slaat nergens meer op dus het kan ook zomaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik dacht ook te zien dat ze iemand na zat te staren en dat belooft meestal niet veel goeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Oh, Heb ik helemaal niet opgemerkt...(?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 1 maart 2013 Share Geplaatst 1 maart 2013 Hahaa, die gast speelt nonstop Battlefield... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 maart 2013 Share Geplaatst 1 maart 2013 Gave aflevering hoor. Ben benieuwd naar die mof. En Eva in dr motor outfit :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 1 maart 2013 Share Geplaatst 1 maart 2013 Inderdaad geweldig! Hoe is het trouwens met die meid die ging gillen dat haar vriend doodging? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 maart 2013 Share Geplaatst 1 maart 2013 Gave aflevering hoor. Ben benieuwd naar die mof. En Eva in dr motor outfit :< Volgens mij zat die Duitser bij Daan de Vos in de motorclub. Daan was volgens mij de laatste die in beeld kwam. Je zag net zijn grijze haar onder de helm uitkomen. En met dat laatste kan ik het alleen maar eens zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Wel lekker makkelijk script schrijven hoor, gisteren twee gekken op zo'n school en volgende week een DSK immitatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Ik vond het wel een leuke aflevering. Beetje abrupt, maar wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Wolfs _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Absurde maar uitstekende aflevering. Het beeld dat dat "lief" meisje neer werd geschoten, bleef me de hele avond blij. Toch wel sick dat dit in real life ook gebeurd maar (vooral) in Amerika, ben er wel over gaan nadenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Dat schot van Eva was wel geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Heerlijke aflevering weer hoor, topserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Vertrouw die Esmee op de een of andere manier niet helemaal, alsof er een linkje is met Daan de Vos. Eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Toen Daan de Vos van het bureau wegging, moest Esmee hem naar buiten begeleiden. Daan de Vos liep bewust de verkeerde kant op en Esmee ging er achter aan. Verder beeld kreeg je niet, maar ongetwijfeld dat zij iets met elkaar te maken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 maart 2013 Share Geplaatst 4 maart 2013 Goede aflevering, net even terug gekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Saaie aflevering gister. Wel leuk dat ze weer terug zijn als recherche. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Gewoon degelijk. Er kunnen niet iedere week mensen worden vermoord/opgehangen/neergeschoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Had die Daan De Vos toch neergeslagen... Sjoerd Pleijsier deed trouwens mee. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Redelijke aflevering, maar nee het is niet meer het niveau van de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRNiels Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Vond het ook maar een matige aflevering gister. Maar voor volgende week belooft het weer spanning en sensatie te worden (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 17 maart 2013 Share Geplaatst 17 maart 2013 Aflevering was degelijk, maar kan weer beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 maart 2013 Share Geplaatst 17 maart 2013 Erg soft inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Leuke aflevering vrijdag :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten