Alovenac Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Eerste aflevering al vooruit te kijken: http://www.npo.nl/artikelen/nieuw-seizoen-flikken-maastricht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Was goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Ja, was meteen spannend ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Gister al gekeken. Goeie eerste aflevering weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Lekkere aflevering, nu al zin in volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Was inderdaad een leuke eerste aflevering. Alleen lijkt het er wel op dat het verhaal van het vorige seizoen al in de volgende aflevering afgerond gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Het lag er alleen té dik bovenop dat die vriend van dat meisje een verkeerde was. Beetje jammer dan toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Het lag er alleen té dik bovenop dat die vriend van dat meisje een verkeerde was. Beetje jammer dan toch. Dat was in het vorige seizoen toch allang duidelijk ;c? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Uhu. Daarom ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Kijk alweer uit naar vrijdag. Heerlijke start. Niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Weer eens gekeken en ze hebben er een volger bij :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickdw Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Prachtige serie dit, kijk dan ook al uit naar vrijdag :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Serietje he : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 Esmee.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 Nou doei Esmee, je was een van de domste en meest naïeve mensen in deze serie ooit. Alleen Romeo nog en dan is de serie weer schoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Esmee :(. Een van het weinige aantrekkelijke in deze serie gaat er ook uit :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 Jammer van Esmee natuurlijk, maar wel te verwachten. Na [spoiler=spoiler]die doorgesneden stembanden zag ik t al aankomen. Ze zou hoe dan ook niet meer kunnen praten, vrij zinloze rol heb je dan :p. Ze laten wel de dood van Tony wel lekker open zo.. Geen bewijs dat hij nu echt dood is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 (bewerkt) Jammer van Esmee natuurlijk, maar wel te verwachten. Na [spoiler=spoiler]die doorgesneden stembanden zag ik t al aankomen. Ze zou hoe dan ook niet meer kunnen praten, vrij zinloze rol heb je dan :p. Ze laten wel de dood van Tony wel lekker open zo.. Geen bewijs dat hij nu echt dood is. [spoiler=] Zou het wel een beetje kansloos vinden als die dit overleeft. Kogel door je rug & overvaren door een schip.. probeer dat maar eens te overleven & dan ook nog eens naar de kant te komen. En dan nog zien te overleven, aangezien je ook niet naar een ziekenhuis kan. 12 september 2014 bewerkt door mvdw1995 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 [spoiler=]Hij belandde volgens mij op het voordek van die boot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 (bewerkt) Spoiler. Eens, maar Thomas Acda (naam personage kwijt), dook ook iedere keer weer op :-D. 13 september 2014 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 Ik heb mijn bericht maar even in een spoiler geplaatst, aangezien ik anders de halve aflevering al verraad :huhu:. [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; misschien dat jij mijn post die je quotte het beste ook nog in een spoiler kan zetten. Daan de Vos bedoelde je trouwens :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 [spoiler=.]Tony leeft nog 'gewoon' gok ik. Zal wel een kogelvrijvest dragen oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 [spoiler=/]Je hebt ook gezien dat hij een kogelvrij vest sowieso in zijn bezit had, bij dat scene dat hij snel z'n tas in moet pakken. Maar of hij het aanhad is een tweede. Ik gok van wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 [spoiler=/]Het is een serie, dus hij overleeft het wel... Gewoon op het schip gevallen ofzo en de val en het schot overleeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 Esmee :(:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten