De Stroot Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ik ben bang van niet juist, hekel aan mafia gedoe, veel te veel afleveringen ook. :P Ik ga wel lekker zoeken, beetje zoiets als Death Note lijkt me cool, hoeft dan geen anime te zijn natuurlijk. Maar duister, ziekelijk, psychologisch, spannend is allemaal wel een vereiste. Dat je echt denkt wat de fuck. Daar verkijk je juist op, is een psychologische thriller eh, het meest interessante van de serie vind ik hoe hij met zijn mentale problemen omgaat, echt iets voor jou dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ik ben bang van niet juist, hekel aan mafia gedoe, veel te veel afleveringen ook. :P Ik ga wel lekker zoeken, beetje zoiets als Death Note lijkt me cool, hoeft dan geen anime te zijn natuurlijk. Maar duister, ziekelijk, psychologisch, spannend is allemaal wel een vereiste. Dat je echt denkt wat de fuck. How to Get Away with Murder?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ik ben bang van niet juist, hekel aan mafia gedoe, veel te veel afleveringen ook. :P Ik ga wel lekker zoeken, beetje zoiets als Death Note lijkt me cool, hoeft dan geen anime te zijn natuurlijk. Maar duister, ziekelijk, psychologisch, spannend is allemaal wel een vereiste. Dat je echt denkt wat de fuck. Probeer Carnivàle eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ik ben bang van niet juist, hekel aan mafia gedoe, veel te veel afleveringen ook. :P Ik ga wel lekker zoeken, beetje zoiets als Death Note lijkt me cool, hoeft dan geen anime te zijn natuurlijk. Maar duister, ziekelijk, psychologisch, spannend is allemaal wel een vereiste. Dat je echt denkt wat de fuck. Gotham ? Wel vaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 (bewerkt) Daar verkijk je juist op, is een psychologische thriller eh, het meest interessante van de serie vind ik hoe hij met zijn mentale problemen omgaat, echt iets voor jou dus. Ja maar zoveel episodes wordt hem sowieso niet man. :-D Sorry. 86 episodes van een uur, daar ben ik tot 2017 mee bezig man. :P Of ik moet korte eps hebben, of weinig eps, anders is de kijkdrempel voor een ep te hoog en ga ik eerder albums luisteren ofzo. Vond iets als True Detective vrijwel perfect hiermee, weinig eps, 0 filler, spanning, psychologisch, veel ziek en duister gedoe. Heerlijk. Ik ga wel aan Neon Genesis Evangelion. 16 oktober 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Maarja wat boeit het of je 1 grote serie kijkt of 3 kleine? Ben je dan toch even lang mee bezig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 8 simple rules gedownload, blijft geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Ja maar zoveel episodes wordt hem sowieso niet man. :-D Sorry. 86 episodes van een uur, daar ben ik tot 2017 mee bezig man. :P Of ik moet korte eps hebben, of weinig eps, anders is de kijkdrempel voor een ep te hoog en ga ik eerder albums luisteren ofzo. Vond iets als True Detective vrijwel perfect hiermee, weinig eps, 0 filler, spanning, psychologisch, veel ziek en duister gedoe. Heerlijk. Ik ga wel aan Neon Genesis Evangelion. Eens, niet is irritanter dan halverwege s06 het te langdradig gaan vinden waardoor je het niet afkijkt. Brenda en ik moeten nog steeds de laatste 2 seizoenen van oa Dexter, Criminal Minds en House kijken, komt er wss nooit van omdat we inmiddels alweer begonnen zijn aan Gotham, Weeds en The Middle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 X-Files (d) The truth is out there. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 (d) The truth is out there. Eerlijk gezegd heb ik wel al wat afleveringen van The X-Files gezien. Ik zat ongeveer vijf afleveringen ver in het eerste seizoen, maar ik vrees dat ik er toen nog niet klaar voor was. Heb ook liever één verhaal in één seizoen dan één case per aflevering. Moet ik dan stoppen met onnozel doen en even doorbijten? Of is het niets voor mij? Ik hoor het graag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Ik vind het fijn om voordat ik ga pitten ofso een aflevering van een komedie serie te kijken. Laatste paar maanden heb ik heel Stil Standing gekeken, vorige week The Inbetweeners en nu begonnen aan Father Ted. Bij Inbetweeners gewoon huilen van het lachen, die Neil :r Airplane driver :-D I didn't know you spoke Spanish ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Eerlijk gezegd heb ik wel al wat afleveringen van The X-Files gezien. Ik zat ongeveer vijf afleveringen ver in het eerste seizoen, maar ik vrees dat ik er toen nog niet klaar voor was. Heb ook liever één verhaal in één seizoen dan één case per aflevering. Moet ik dan stoppen met onnozel doen en even doorbijten? Of is het niets voor mij? Ik hoor het graag! De afleveringen in The X-Files zijn onderverdeeld in zogenaamde 'Mythology-afleveringen' en 'Monster of the Week'-afleveringen. De eerste soort vertellen het overkoepelende verhaal (er is geen verhaal per seizoen, het verhaal loopt echt van S01E01 tot S09E20), de tweede soort zij stand-alone afleveringen waar telkens een andere X-File centraal staat. Per seizoen zijn er ongeveer tussen de 5 en 10 Mythology-afleveringen. Of het wat voor jou is, tsja. Het is zelf een van mijn favoriete series ooit, maar het staat ergens wel een beetje vreemd bij de rest van dat lijstje dat je postte. The Sopranos is een echte klassieker, de rest van je lijstje zijn recente series met meestal een vrij hoog budget. Daarmee vergeleken had The X-Files amper budget, de eerste afleveringen dateren van 1993 en zijn dus meer dan 20 jaar oud. Het is ook altijd meer een cultserie geweest die het moest hebben van zijn monsters en occulte ideeën en de chemie tussen Mulder en Scully dan van dingen dan van de meer soapachtige elementen waar de meeste mensen naar op zoek zijn (GoT-fans kom er maar in). Ik ben altijd gefascineerd geweest door duivelse complotten, mythologische monsters, buitenaardse wezens. Als je dat minder hebt zou ik eerder een van die andere series kijken in je lijstje die allemaal op meer universelere thema's inzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 De afleveringen in The X-Files zijn onderverdeeld in zogenaamde 'Mythology-afleveringen' en 'Monster of the Week'-afleveringen. De eerste soort vertellen het overkoepelende verhaal (er is geen verhaal per seizoen, het verhaal loopt echt van S01E01 tot S09E20), de tweede soort zij stand-alone afleveringen waar telkens een andere X-File centraal staat. Per seizoen zijn er ongeveer tussen de 5 en 10 Mythology-afleveringen. Of het wat voor jou is, tsja. Het is zelf een van mijn favoriete series ooit, maar het staat ergens wel een beetje vreemd bij de rest van dat lijstje dat je postte. The Sopranos is een echte klassieker, de rest van je lijstje zijn recente series met meestal een vrij hoog budget. Daarmee vergeleken had The X-Files amper budget, de eerste afleveringen dateren van 1993 en zijn dus meer dan 20 jaar oud. Het is ook altijd meer een cultserie geweest die het moest hebben van zijn monsters en occulte ideeën en de chemie tussen Mulder en Scully dan van dingen dan van de meer soapachtige elementen waar de meeste mensen naar op zoek zijn (GoT-fans kom er maar in). Ik ben altijd gefascineerd geweest door duivelse complotten, mythologische monsters, buitenaardse wezens. Als je dat minder hebt zou ik eerder een van die andere series kijken in je lijstje die allemaal op meer universelere thema's inzetten. Ok, bedankt voor je snelle antwoord. Ik zal het, als ik ergens nog een gaatje vind, eens een heel seizoen de kans geven :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Eens, niet is irritanter dan halverwege s06 het te langdradig gaan vinden waardoor je het niet afkijkt. Brenda en ik moeten nog steeds de laatste 2 seizoenen van oa Dexter, Criminal Minds en House kijken, komt er wss nooit van omdat we inmiddels alweer begonnen zijn aan Gotham, Weeds en The Middle. Exact, dat wil ik dus voorkomen, deed er zelf ook 3/4 jaar over om Dragonball Kai af te ronden en dan vond ik dat nog vet ook. :D Merk laatste tijd wel dat ik tijdens het eten vaak een ep van een serie op zet, daarom ga ik ook zo vlot door The League heen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 Iemand een aanrader voor me? ;c Heb tot dusver enkel Breaking Bad en The Shield uitgekeken en verder volg ik nog The Walking Dead, Suits, The Big Bang Theory & Strike back. Heb alvast HIMYM in de download gegooid voor een tweede sitcom te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 Vanwege BB en The Shield: Sons of Anarchy en The Sopranos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 26 oktober 2014 Share Geplaatst 26 oktober 2014 Exact, dat wil ik dus voorkomen, deed er zelf ook 3/4 jaar over om Dragonball Kai af te ronden en dan vond ik dat nog vet ook. :D Merk laatste tijd wel dat ik tijdens het eten vaak een ep van een serie op zet, daarom ga ik ook zo vlot door The League heen. :D The League kan je wel binnen 2 weken af hebben, elke dag 4 afleveringen ofzo :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 oktober 2014 Share Geplaatst 26 oktober 2014 The League kan je wel binnen 2 weken af hebben, elke dag 4 afleveringen ofzo :p Mwah zo snel ga ik niet, bijna een maandje bezig nu, moet laatste van seizoen 5 nog. 6 wacht ik af tot die helemaal klaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Ziet er tof uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 oktober 2014 Share Geplaatst 30 oktober 2014 Eerste seizoen van Prison Break uit. Fantastisch gewoon. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 30 oktober 2014 Share Geplaatst 30 oktober 2014 Eerste seizoen van Prison Break uit. Fantastisch gewoon. :< Netjes ;) wordt wel slecht naarmate je verder komt in de seizoenen helaas.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 oktober 2014 Share Geplaatst 30 oktober 2014 Netjes ;) wordt wel slecht naarmate je verder komt in de seizoenen helaas.. Dat heb ik ook al gelezen ja, maar goed. We zullen zien, zolang 't me maar blijft boeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 oktober 2014 Share Geplaatst 30 oktober 2014 Ik ben net begonnen met Pushing Daisies. Een fijne serie waar je lekker zo nu en dan eens een aflevering van tussendoor kunt kijken. Het is wat zoetsappig, maar dat combineert wel lekker met de licht morbide humor. Grootste pluspunt is de stijl van de film: ontzettend kleurrijk en met prachtige decors. Liefhebbers van een film als Big Fish of de stijl van Jeunet zal het waarschijnlijk wel goed liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 oktober 2014 Share Geplaatst 30 oktober 2014 Is het een serie films dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 oktober 2014 Share Geplaatst 30 oktober 2014 Nee, gewoon een serie. 2 seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten