Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik moest toen weleens over dr dromen :S

Terecht hoor Wout. Mischa Barton in een Chelsea shirt. Wie droomt daar nu niet over? ;c

Summer is leuker inderdaad (L) God wat zou ik graag [tekst]in de positie van Seth zitten. Summer én Anna _O_ Zoveel geilheid.[/tekst]

Ryan is koning. Maar Seth. Man, man, man. Wat een humor. Fucking briljant. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joran doet niets anders meer dan OC kijken? :D

Komende dagen helaas minder tijd ivm studie. Maar heb er wel redelijk wat afleveringen doorheen gejaagd ja :P Het grappige is dat ik het niet eens een hele goede serie vind, maar dat het me toch ontzettend pakt. Het melodrama in [tekst]Tijuana[/tekst] vond ik bijvoorbeeld tien keer niets. Zou me daar bij een andere serie waarschijnlijk kapot geërgerd aan hebben, maar bij The OC neem ik het voor lief.

[spoiler=Seth Cohen-filmpje]2b1-HLS5ykA

:-D, echt heerlijk weer. Seth begint echt steeds verder te stijgen in mijn favoriete personageslijst.

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

The OC is gewoon lekkere cult. Ik heb er best veel van gezien en dat was tof, vanwege Seth, Ryan (underdog is altijd goed) en Marissa en Summer (:love:). Maar toen ik de serie nog een keer wilde kijken, schrok ik toch wel van het lage niveau en ben ik gestopt met kijken om de herinnering niet te verpesten. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen met Sons of Anarchy, 3 eps onderweg. Begin is veelbelovend, paar mooie personages. Hoop alleen niet dat het hele seizoen een 'standalone' structuur heeft. Zie bij dit soort series liever een storyarc over het gehele seizoen ipv per aflevering.

Jax is wel al een fucking baas trouwens. Knap dat ie ook Pete in GSE speelde, aardige ontwikkeling doorgemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet gewoon echt niet meer welke serie ik moet kijken.. ik heb er al zoveel gevolgd: The sopranos, the unit, 24, oc, gossip girl, prison break, dexter, the shield, gossip girl, the vampire diaries, breaking bad, criminal minds, homeland, strike back, entourage, nikita, lost, heroes zoiets ongeveer.. kon ik maar terug naar die tijd dat ik de helft nog niet had gezien haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites