Arsène Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Ik moest toen weleens over dr dromen :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Goh. Alsof dat moet. Mischa Barton is gewoon zo lekker. Al zou ik nu met mijn leeftijd toch voor Summer kiezen denk ik. Coop is me iets te mager. Summer is leuker inderdaad (L) God wat zou ik graag [tekst]in de positie van Seth zitten. Summer én Anna _O_ Zoveel geilheid.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Joran doet niets anders meer dan OC kijken? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Ik moest toen weleens over dr dromen :S Terecht hoor Wout. Mischa Barton in een Chelsea shirt. Wie droomt daar nu niet over? ;c Summer is leuker inderdaad (L) God wat zou ik graag [tekst]in de positie van Seth zitten. Summer én Anna _O_ Zoveel geilheid.[/tekst] Ryan is koning. Maar Seth. Man, man, man. Wat een humor. Fucking briljant. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Vergeet die andere meid niet, die toen in die club werkte. Ze speelt ook in die film dat ze die jongen gaan ontvoeren met Justin Timberlake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Vergeet die andere meid niet, die toen in die club werkte. Ze speelt ook in die film dat ze die jongen gaan ontvoeren met Justin Timberlake. Ja man maar je moet nu wel gaan spoileren bijna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Kan jij wel regelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Bedoel natuurlijk dat ze dan die zoenscène met Marissa heeft :< maar Joran moet dat nog zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Beetje gay dat ik die scene niet meer weet, als ik even eerlijk ben met mezelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Goh. Inderdaad zeg. Sowieso. We moeten maar in het nieuwe jaar een topic maken over The O.C. Alleen als ik dit al luister en bekijk krijg ik iedere keer zware kippenvel; [YOUTUBE]_JvcoA3yDHo[/YOUTUBE] Als ik dit bekijk. Wil ik meteen de serie weer opnieuw zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Fuck. Is het filmpje niet eens. [YOUTUBE]WyXhxin-7A8[/YOUTUBE] Deze misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Ja die, eerste keer dat ik het zag had ik erg natte ogen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Ik had het o.a. [spoiler=Natte oogjes]Nou, ik had het echt niet meer toen Marissa doodging in seizoen 3. Goh jongens, sluizen gingen open toen ze in de armen van Ryan lag. Mocht niet man. Zo'n koppel hoort na drie seizoenen gelukkig bij elkaar te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Terecht, ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Prachtig die O.C. Verhalen, heb gelijk zin om weer te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 januari 2013 Share Geplaatst 1 januari 2013 Grappig, heb dat met the O.C. niet zo. Heb het ook gezien, leuk om te kijken, maar heeft niet zo veel indruk gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 januari 2013 Share Geplaatst 1 januari 2013 (bewerkt) Joran doet niets anders meer dan OC kijken? :D Komende dagen helaas minder tijd ivm studie. Maar heb er wel redelijk wat afleveringen doorheen gejaagd ja :P Het grappige is dat ik het niet eens een hele goede serie vind, maar dat het me toch ontzettend pakt. Het melodrama in [tekst]Tijuana[/tekst] vond ik bijvoorbeeld tien keer niets. Zou me daar bij een andere serie waarschijnlijk kapot geërgerd aan hebben, maar bij The OC neem ik het voor lief. [spoiler=Seth Cohen-filmpje]2b1-HLS5ykA :-D, echt heerlijk weer. Seth begint echt steeds verder te stijgen in mijn favoriete personageslijst. 1 januari 2013 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 januari 2013 Share Geplaatst 1 januari 2013 Grappig, heb dat met the O.C. niet zo. Heb het ook gezien, leuk om te kijken, maar heeft niet zo veel indruk gemaakt. Dan hoor je niet bij het OC-Kliekje. :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 januari 2013 Share Geplaatst 1 januari 2013 Deel de mening van hwb wel, het is leuk maar buiten Samaira Armstrong (vriendinnetje voor Summer van Seth) zijn er weinig dingen die me me nu nog echt bij staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 januari 2013 Share Geplaatst 1 januari 2013 The OC is gewoon lekkere cult. Ik heb er best veel van gezien en dat was tof, vanwege Seth, Ryan (underdog is altijd goed) en Marissa en Summer (:love:). Maar toen ik de serie nog een keer wilde kijken, schrok ik toch wel van het lage niveau en ben ik gestopt met kijken om de herinnering niet te verpesten. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 1 januari 2013 Share Geplaatst 1 januari 2013 Yes! maandag eindelijk nieuwe afleveringen van The Big Bang Theory en 2,5 Men. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 januari 2013 Share Geplaatst 1 januari 2013 Begonnen met Sons of Anarchy, 3 eps onderweg. Begin is veelbelovend, paar mooie personages. Hoop alleen niet dat het hele seizoen een 'standalone' structuur heeft. Zie bij dit soort series liever een storyarc over het gehele seizoen ipv per aflevering. Jax is wel al een fucking baas trouwens. Knap dat ie ook Pete in GSE speelde, aardige ontwikkeling doorgemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Storyarc wordt over het hele seizoen uitgesmeerd bij SoA, maak je maar geen zorgen ;) Het is een tijdje terug dat ik het eerste seizoen zag, dus weet niet meer precies hoe dat in de eerste afleveringen zat, maar over het gehele seizoen zit dat wel snor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jamie-010 Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Nou ik zou dr doen hoor. In Nikita is ze ook :< al ben ik de enige in dat topic die er zo over denkt volgens mij je bent zeker niet de enige hoor haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jamie-010 Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Ik weet gewoon echt niet meer welke serie ik moet kijken.. ik heb er al zoveel gevolgd: The sopranos, the unit, 24, oc, gossip girl, prison break, dexter, the shield, gossip girl, the vampire diaries, breaking bad, criminal minds, homeland, strike back, entourage, nikita, lost, heroes zoiets ongeveer.. kon ik maar terug naar die tijd dat ik de helft nog niet had gezien haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten