vinnypassy Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Postcount +1 of wil je hier ook daadwerkelijk iets mee zeggen? ;) Heb The League ook al een tijd lang op mijn harde schijf staan, maar het is er nog niet van gekomen. Komt er voorlopig ook niet van, want ik ben bezig met Boardwalk Empire en It's Always Sunny In Philadelphia en ik heb net Mad Men S03 op dvd aangeschaft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Postcount +1 of wil je hier ook daadwerkelijk iets mee zeggen? ;) Ja het is een erg grote en bekende serie, maar niemand kijkt er hier blijkbaar naar (er is iig geen topic over). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Toffe serie inderdaad. Jammer dat ik (en ik denk de meesten die hier in Nederland de serie kijken) niet zo in het American Football zitten want dan zou de serie nog leuker zijn om te volgen. Gaat dus over een groep vrienden die een fantasy football league hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 1 februari 2011 Share Geplaatst 1 februari 2011 Deze week weer alleen Bones en The Office... zucht begin te begrijpen waarom series zo snel aflopen in de VS. Niemand kan het nog volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 februari 2011 Share Geplaatst 1 februari 2011 Is toch bijna altijd zo in deze periode ;). Ik ben in ieder geval niet anders gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 1 februari 2011 Share Geplaatst 1 februari 2011 Kijk wel eens naar My Life As Liz op MTV, zo rond etenstijd. Was wel onder de indruk van onderstaand filmpje; E6NxjNyYq1s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 2 februari 2011 Share Geplaatst 2 februari 2011 Die aflevering had ik ook gezien. Van dit lied was ik inderdaad ook onder in de indruk, echt mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 februari 2011 Share Geplaatst 2 februari 2011 Beste mensen, net als jullie kijk ook ik best veel verschillende series, en vind ik het leuk om het daar in verschillende topicjes over te hebben. Maar omdat mijn smaak qua series niet echt mainstream is wil ik vermijden dat ik een topic open waar ik alleen in post. Daarom even dit berichtje, ik zal even een lijstje typen van uitstekende series waar ik gaarne een topic over wil openen bij genoeg animo. Stuur dus even een pm als je ook geïnteresseerd bent in een van de series. Mijn dank is groot, Hans Het lijstje: The X-Files The Office UK Extras Blackadder Het Eiland Ghost In The Shell: Stand Alone Complex Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 2 februari 2011 Share Geplaatst 2 februari 2011 Britcoms als Blackadder, Extras, The Office UK en Fawlty Towers zijn geweldige series maar ze worden bijna niet meer uitgezonden. Wat mij betreft ga mogen daar topics over worden geopend, maar ze zullen snel naar pagina 2 verdwijnen vrees ik. Ik zou wel graag nog een topic zien over Psych. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Niemand houd jullie tegen een topic te openen, ik heb het gedaan van alle series die ik kijk, uiteindelijk hou ik of zelf het topic hoog, of kom ik contact met andere fans. Win win situatie dus ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Het Eiland _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 ff vraagje: hoe kijken jullie? Want ik ben nu fakking veel aan het downloaden (How I Met Your Mother, Big Bang Theory en Everybody Loves Raymond, alles van die series) maar branden duurt best lang want hij moet steeds die video's coderen ofzo, of doe ik wat fout? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Ik download bijna alles en dan gewoon op me pc kijken. En ik heb 2 series op dvd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Ja dat vind ik niet fijn, maar heb het al, moest het als gegevens dvd branden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 Ik download bijna alles en dan gewoon op me pc kijken. En ik heb 2 series op dvd. Idem hier, alleen heb ik dan een Home Cinema PC met XBMC en Server gebouwd om alles op te slaan en af te spelen. Branden duurt zo verschrikkelijk lang, en dan heb je nog niet eens ondertitels ingebouwd. Btw, iemand die White Collar volgt? In de VS uitgezonden door een 'kleine' zender USA Network en in Nederland sinds een paar weken door RTL op zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 White Collar is toch die serie waarbij een FBI agent een gevangene uit de bajes haalt om een andere dief te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 Spartacus, seizoen 2 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 Stream alles naar de PS3 en kijk het gewoon op t.v. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 Ik kijk gewoon alles op mijn laptop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 White Collar is toch die serie waarbij een FBI agent een gevangene uit de bajes haalt om een andere dief te pakken. Kwam die niet een keer op Net 5? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 White Collar is op RTL5 ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 Idem hier, alleen heb ik dan een Home Cinema PC met XBMC en Server gebouwd om alles op te slaan en af te spelen. Branden duurt zo verschrikkelijk lang, en dan heb je nog niet eens ondertitels ingebouwd. Btw, iemand die White Collar volgt? In de VS uitgezonden door een 'kleine' zender USA Network en in Nederland sinds een paar weken door RTL op zondag. 10 minuutjes voor 20 afleveringen is toch niet zo verschrikkelijk lang? Al had ik wel met ondertitels gedownload Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 Als je een HDMI aansluiting hebt op je tv en laptop/pc kan je gewoon de bestanden van je computer op tv kijken. Ideaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 Als je een HDMI aansluiting hebt op je tv en laptop/pc kan je gewoon de bestanden van je computer op tv kijken. Ideaal! Zo doe ik het ook ja, ideaal is inderdaad het juiste woord. Verder koop ik ook nog steeds series op dvd, al worden dit er wel steeds minder doordat ik bij blijf met series. Dexter kocht ik bijvoorbeeld altijd op dvd, maar de laatste twee seizoenen heb ik gedownload omdat ik te nieuwsgierig was naar het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 Ik zet gewoon alles op mijn mediaplayer en kijk het op mijn 50" plasma tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten