Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

Postcount +1 of wil je hier ook daadwerkelijk iets mee zeggen? ;)

Heb The League ook al een tijd lang op mijn harde schijf staan, maar het is er nog niet van gekomen. Komt er voorlopig ook niet van, want ik ben bezig met Boardwalk Empire en It's Always Sunny In Philadelphia en ik heb net Mad Men S03 op dvd aangeschaft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste mensen,

net als jullie kijk ook ik best veel verschillende series, en vind ik het leuk om het daar in verschillende topicjes over te hebben. Maar omdat mijn smaak qua series niet echt mainstream is wil ik vermijden dat ik een topic open waar ik alleen in post. Daarom even dit berichtje, ik zal even een lijstje typen van uitstekende series waar ik gaarne een topic over wil openen bij genoeg animo. Stuur dus even een pm als je ook geïnteresseerd bent in een van de series. Mijn dank is groot,

Hans

Het lijstje:

The X-Files

The Office UK

Extras

Blackadder

Het Eiland

Ghost In The Shell: Stand Alone Complex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Britcoms als Blackadder, Extras, The Office UK en Fawlty Towers zijn geweldige series maar ze worden bijna niet meer uitgezonden. Wat mij betreft ga mogen daar topics over worden geopend, maar ze zullen snel naar pagina 2 verdwijnen vrees ik.

Ik zou wel graag nog een topic zien over Psych.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik download bijna alles en dan gewoon op me pc kijken. En ik heb 2 series op dvd.

Idem hier, alleen heb ik dan een Home Cinema PC met XBMC en Server gebouwd om alles op te slaan en af te spelen. Branden duurt zo verschrikkelijk lang, en dan heb je nog niet eens ondertitels ingebouwd.

Btw, iemand die White Collar volgt? In de VS uitgezonden door een 'kleine' zender USA Network en in Nederland sinds een paar weken door RTL op zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idem hier, alleen heb ik dan een Home Cinema PC met XBMC en Server gebouwd om alles op te slaan en af te spelen. Branden duurt zo verschrikkelijk lang, en dan heb je nog niet eens ondertitels ingebouwd.

Btw, iemand die White Collar volgt? In de VS uitgezonden door een 'kleine' zender USA Network en in Nederland sinds een paar weken door RTL op zondag.

10 minuutjes voor 20 afleveringen is toch niet zo verschrikkelijk lang? Al had ik wel met ondertitels gedownload

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een HDMI aansluiting hebt op je tv en laptop/pc kan je gewoon de bestanden van je computer op tv kijken. Ideaal!

Zo doe ik het ook ja, ideaal is inderdaad het juiste woord. Verder koop ik ook nog steeds series op dvd, al worden dit er wel steeds minder doordat ik bij blijf met series. Dexter kocht ik bijvoorbeeld altijd op dvd, maar de laatste twee seizoenen heb ik gedownload omdat ik te nieuwsgierig was naar het nieuwe seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites