Hansje Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Ik ben hooked aan Borgen momenteel. En The Newsroom, maar dat had ik hier al eens gepost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 september 2012 Share Geplaatst 28 september 2012 Ik ben eindelijk door Entourage heen, maar holy shit wat ging alles opeens snel in dat laatste seizoen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Begonnen aan Breaking Bad, inmiddels seizoen 1 afgekeken. Dit is een blijvertje. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Voor de vrije tijd hier in Malta series gedownload, nu met South Park (laatste epi S6) bezig. Daarna heb ik nog Avatar: last airbender, Scrubs, Californication, TBBT, Breaking Bad, Walking Dead, Boardwalk Empire, Family Guy en The Office US. :r Denk niet dat ze allemaal gekeken zijn na Malta. ;c Na South Park wel Breaking Bad denk ik, ben ik erg benieuwd naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Dat is een zeer mooi lijstje :o Op Walking Dead na dan, want zombies zijn natuurlijk het gedrocht van de moderne fictie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Niks tegen Walking Dead man, prima serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Walking Dead is beeldbuisvervuiling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ach dat mag jij vinden. Ik vermaak me er uitstekend mee, ben blij dat het deze maand weer begint en lekker de beeldbuis kan vervuilen. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Maat van me vond het wel tof, mij sprak het ook niet zo erg aan eigenlijk. Jij nog tips dan Brillie? Ben wel benieuwd. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 The Shield gaat jou wel liggen, denk ik. Politieserie over een corrupte politie-eenheid. Wordt echt met het seizoen beter en is sowieso echt retespannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Suits, Prison Break, The Sopranos, The Newsroom etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 The Shield gaat jou wel liggen, denk ik. Politieserie over een corrupte politie-eenheid. Wordt echt met het seizoen beter en is sowieso echt retespannend. Door dat corrupte lijkt het me wel wat ja. Standaard politie/crime scene investigation programma's heb ik namelijk totaal niks mee. Thx Ilias :) Alleen the Newsroom nog nooit van gehoord. Prison Break was destijds natuurlijk een vette hype waar ik niet aan mee wilde doen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Een standaard politieserie is het absoluut niet. Daar heb ik zelf ook een hekel aan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Gister episode 1 van Spooks gekeken, sterke pilot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Wil behalve Breaking Bead ook aan Boardwalk Empire beginnen, alleen heb ik er een hekel aan om meerdere series tegelijk te kijken. Ik vraag me af of het nou écht zo goed is als iedereen zegt of niet. Is het met iets anders te vergelijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ik ben hooked aan Borgen momenteel. En The Newsroom, maar dat had ik hier al eens gepost. Goed bezig. Heb ze alle gezien, beide erg sterk. Wil behalve Breaking Bead ook aan Boardwalk Empire beginnen, alleen heb ik er een hekel aan om meerdere series tegelijk te kijken. Ik vraag me af of het nou écht zo goed is als iedereen zegt of niet. Is het met iets anders te vergelijken? Ja het is echt zo goed. Het is Sopranos maar dan zeg maar in de jaren 20 van Amerika met de drooglegging. Wat minder expliciet nadruk op de Maffia misschien maar is ook zeker een grote rol/factor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Zeker het eerste seizoen is wel een stuk taaier dan The Sopranos, tho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Als Sopranos en HBO-fan pur sang ben ik nog niet echt ondersteboven geraakt van Boardwalk Empire, maar ik ben daarin één van de weinigen. Al kriebelt het langzaam wel om S02E02 eindelijk te gaan kijken, hoewel dat erg lang heeft geduurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Seizoen 2 is al een stuk beter dan seizoen 1, Vinny. Komen paar interessante personages bij en de stof is een stuk minder droog allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Yea, seizoen 5 van Merlin is weer begonnen. Gelijk dus even kijken vanavond!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Heb gisteren op Comedy Central overigens de eerste twee afleveringen van Anger Management (de nieuwe show van Charlie Sheen) gekeken, maar dat is niet best. Zitten grappige dingen in, maar er wordt op momenten echt abonimabel geacteerd en de scripts zijn ook niet altijd optimaal. Zonder Sheen zou het echt complete bagger zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Niet Spoiler bekijken, als je PB nog wilt gaan kijken. [spoiler=Prison Break]Wat een fucking sneu einde zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Heb gisteren op Comedy Central overigens de eerste twee afleveringen van Anger Management (de nieuwe show van Charlie Sheen) gekeken, maar dat is niet best. Zitten grappige dingen in, maar er wordt op momenten echt abonimabel geacteerd en de scripts zijn ook niet altijd optimaal. Zonder Sheen zou het echt complete bagger zijn. Seizoen wordt steeds beter. Ik had de serie al gedownload en er zitten heerlijke Charlie Sheen momenten in. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ben een paar dagen geleden begonnen met HIMYM, inmiddels seizoen 1 er door. Wat een bazen serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Geniet er op los (y) Bij seizoen 5 zeg je muaaahhh, @7 ga je janken en 8 ga je niet eens meer kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten